"Yok artık"
Dedim yüksek sesle ve devam ettim.
"Evleniyorsun da ne demek ? çocuk oyuncağımı bu ?"
"Yanlış duydun Alya. Ne evlenmesi sen daha kariyer yapıcan , olmaz öyle şey !"düşüncelerimden sıyrılıp babama odaklandım.
"Dedem ne diyo ya öyle. dogru degil dimi baba!"
Diye üstteledim bu sefer. Dedem yaşlıydı ve dolayısıyla ne dediğini bilmiyordu açık ve net.! Benden bağımsız hareket eden vücudum çoktan ayağa kalkmış sinirli sinirli nefes alıp veriyordu. Benim içim nasıl bu kadar sakın oluyordu yahu ?
"Alya deden doğru söylüyo.!"
"Ne demek doğru ya ! Ben evlenmek istemiyorum. Hayır istesem bile bunu sizin seçmenize izin vermezdim.!"
"Alya sakin ol!"
Diyen annemi umursamadan devam ettim ağır olan sözlerime..
"Ne sakinliği ya! Siz yine aynı şeyi yapıyorsunuz. Bana sormadan benim hayatımı değiştiriyorsunuz. 4 sene önce yaptığınız gibi !"
Dedim ve sustum.Çünkü devam edemedim , edemezdim.. Doğru olsa bile yana yana aradığım şeyleri onlar sayesinde 1 kaç ay bile olsa yaşamıştım..
"Haddini aşıyosun Alya.!"
Diyen babama göz ucuyla bakıp bu sefer sessiz kaldım.. 4 sene de sessiz kalmayı öğrenmiştim.. En azından bazı zamanlarda.. Devamını görmek için , dinlemek için sessiz kaldım..
Salondaki bireyleri çoğu bana bakarken olayın ilk şokunu yaşatan dedem tekrar sözü alıp ikinci şokla yoğun bakımı hedefledi.. Adamın hedef büyük mezara sokmadan rahatlamıcak anlaşılan.. ee tabi kendini gömemiyo dünyaya kazık dikcek bari başkasına sebeb oluyım diye büyük çapa sarf ediyo. Cidden taktire şayan ..!"Itiraz etme gibi bi lüksün yok zaten Alya."
Allah Allah itiraz ederkende sana sorcam yani! Başka isteğin var mı ? Ayaklarını falanda yıkıyım istersen!! Iykk . tövbestgfrllh anımsaması bile iğrenç.gözlerimi kapatıp açıp sanki yıkarkenki yüz ifademin bin misli daha fenasıyla dedeme bakarken o yine bana izin vermeden devam etti.. Konuşturmuyo ki anlaşalım😒
"Tüm bu gördüklerin"
Dedi eliyle evi , üzerimdekileri, eşyaları , arabaları falan gösterirken en son gözü bende kalmıştı.. Sonunda bizi de adam yerine koymayı düşündü.
"Ev , araba , şirket , ofis bunların hepsi benim biliyosun dimi?"
Bilmemeyi tercih ederdim de neyse sen konuya dön babalık.
"Zeki olan biri zaten bunu bilir!"
Haa bide zekama laf ediyo. hey allahım sen benim aklıma mukayyet ol. Bu dede kalbten gitmezse Alya sendromundan yakında mezara girer bak diyorum. Ben bunu çekemem .
"Her neyse. tüm bunların elinden gitmesini istemiyosan. bize ortak olucak şirket sahibinin oğlu yla evlenmek zorundasın. Yoksa batıyoruz!"
Dedi bi anda. Ama bende de kalp var dimi herşey hemen söylenmez ki? Tamam çok zengin şımarık bi kız degilim aman zaten olamamda ama arabamdan vazgeçememki ben. "HE alya zaten ev gitti şirket gitti g•cını sokacak bi evin bile olmazken tek umrunda olan araban. saf mısın kızım sen?" tamam da arabalar bende ayrı Bişey sanki bilmiyosun iç ses..
Aman nabıyorum ben be. Iyice yedim kafayı bide oturmuş iç sesimle tartışıyorum burda.."Ne kadar şaçma bi iş o ya ? Koskoca şirketin başka çıkış yolu yok tek yol benim o züppeyle evlenmem ! Ölsem inanmam ben be o saçmalığa ! Çocuk mu var sizin karşınızda !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Peri Masalı ☆ ( •DÜZENLENİYOR• )
Teen FictionMasallarla , Hikayelerin Ortak Özelliklerini " Mutlu Son'la " Bitmeleri Degil.. " Bir Varmış Bir Yokmuş " Diye Başlamalarıdır... Bizim masalımız adıysa Belki Basit, Belki Yorucu olan bir ..."Peri Masal'ıydı"... **************************...