* Özel Özel AlKar Barındıran Bir Bölüm Lütfen Dikkat ⚠ "
Üzerindeki gögüs kısmı siyah ve kollarına kadar dantelli aşağısı borda olan mini kısa elbisesiyle aynanın karşısına geçmişti Alya. Bu gün güzel, özel ve unutulmaz olsun istiyordu aynı zaman da da Karan ın dilinin tutulmasını saglamak. Evet evet en çok bunu istiyordu. Karan ın ona soluksuz bakmasını hatta ondan başka kimseye bakmamasını.. İstekleri kendine göre normal şeylerdi her kadın kocasının sadece kendisine saklı kalmasını isterdi tabi ama Alya biraz abartma düzeyindeydi. Aynı sevgisi gibi.. Genç kadın iki şeyi de abartmadan yapamıyordu bu iyi bişeydi, Karan dan başkasını sevemeyeceğini gösteriyordu :)
Beline dolanan kollarla irkilsede kolların sahibi onu rahatlatmayı kokusuyla bile beceriyordu.. Ne de garibti öyle kokusundan güven vermek, kokusuyla sevmek, kokusuyla nefessiz bırakmak.. Bunları bir kadına yapabilecek tek kişi olabilirdi Karan ama o bir kadın Alya olduğu sürece..
"hatun ne bu hal? "
" ne var ki? "
Aninda umutsuzluğa kapılan kızlardan degildi Alya. Tamam çogu zaman kötü düşünüp ona hazırlardı kendini ama bu tarz konularda kendine güvenen biriydi ve güzel olduğuna emindi. Tek derdi Karan dı ona kendinş beğendirmek için kaç saatdir uğraşıyordu ve genç adamın dedigi şey ister istemez düşürmüştü suratını. Kocasının kollarından çıkmadan yüzünü ona çevirdi.
"olmamış mı diyorsun yani? "
" evet hatun ama dışarı çıkacaksak olmamış evde kalırsak olur hatta süper olur ;) "
Tek gözünü kırpıp çapkınca karısına bakmaya başladı Karan. Kıskançtı bunu ne zaman belli etmemezlik yapmıştı ki? Onun olanı da kıskanırdı kim karışabilirdi Allah aşkına?
"hımm o zamn ne yapsak ki.?"
Alya durumu anlayıp gülümsemesini takındı ve sıcak nefesini karşısında yeni yeni sakalları çıkmaya başlayan kocasının boynuna doğru vurarak konuşmuştu.
"Güzelim"
Genç adam sesini kontrol edemeyerek konuşmuştu. Ne yapıyordu Allah aşkına bu kadın.? Onu çıldırtmak falan istiyorsa bunu yapıyordu zaten yaninda bide promosyon olarak tahrik ediyordu.!
"yakışıklım ;) "
Gülümseyerek boynuna öpücük bırakıyordu belli aralıklarla genç kadın. Adamı ne duruma getirdiginin oda farkındaydı ve genç adamın üzerinde bıraktığı bu etki çok fazla hoşuna gidiyordu...
" seni yatağa atmamı istemiyorsan şunu yapmayı kes"
Sinirli olmaya çalışmıştı ama şu tahrik altında bunu pek başardığı söylenemezdi hatta pek degil hiç söyleyemezdi...
.
"neyi? "Genç kadın kafasını hiç kaldırmadan ses tonunu incelterek konuşmuştu. Kast ettiği şeyi anlaması uygulayacağı anlamına gelmezdi ne de olsa..
" beni tahrik etmeyi.! "
" öyle mi yapıyorum farkında degilim ben sadece boynunu öpmeyi seviyorum. "
Gülerek tekrar genç adamın boynuna bir öpücük bırakmıştı Alya. Kendi dülen ağlamaz hesabınımı uygulamaya geçirmişti bilinmez ama fena düşeceği kesindi.
" ne tesadüf bende seni yatağa atmayı seviyorum güzelim! "
Genç kadın daha ne oldugunu anlamadan kendini Karan ın kucağında bulunca kısa bir çığlık atmıştı. İçinden bir eyvah demeyi de unutmamıştı tabi. Şuan karan ı bu hale getirdigi için kendine kısa kısa saydırıp onu durmaya çalışacaktı ki çalan kapıyla bunu kendisinin yapmamasına sevindi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Peri Masalı ☆ ( •DÜZENLENİYOR• )
Genç KurguMasallarla , Hikayelerin Ortak Özelliklerini " Mutlu Son'la " Bitmeleri Degil.. " Bir Varmış Bir Yokmuş " Diye Başlamalarıdır... Bizim masalımız adıysa Belki Basit, Belki Yorucu olan bir ..."Peri Masal'ıydı"... **************************...