²| Sevgimi haketmiyor

3.5K 306 398
                                    

(。♡‿♡。)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(。♡‿♡。)

Sabah gözlerimi onuncu kez çalan alarm yüzünden zar zor açtım. Gözlerimi ovalayıp tavana diktim. 5 dakika sonra açıldıktan sonra telefonuma uzanıp saate baktım. Kahretsin ilk ders 10 dakika sonraydı. Yataktan hızla fırlayıp dolabıma yöneldim. Okul kıyafetlerimi çıkarıp hemen üstümü soydum ve onları giydim.

Hızlıca aynadan saçımı düzelttim. Çantama gerekli kitaplarımı koyup aşağı indim. Şansıma babam evden çıkıyordu. Koşa koşa yanına gittim. "Baba baba babababa beni okula bırak"

"Tamam oğlum acele etme bırakırım" derin nefes aldım. "Baba geç kalıyorum ama hadi" kafa sallayınca ikimizde arabaya ilerledik. Hemen ön koltuğa geçtim. O da şoför koltuğuna geçince arabayı çalıştırdı.

Okulun önüne geldiğimizde babamın yanağını öpüp arabadan indim. Okulun bahçesine girince Sunwoo yanıma koşarak geldi. Sanki geldiğime dair vahiy inmiş gibi. "Hayırdır Sunwoo yollarımı mı gözlüyordun" Gülümsedi. "He valla. Neyse bugün Hwanglar geliyor" Dediği şeyle göz devirdim. "Peki banane bundan" bu sefer göz deviren oydu. "Gerizekalı sence neden daha iyi okullar varken buraya gelsinler"

"Belki bu özel okulu diğer özel okullardan daha çok beğeniyorlar" Sunwoo tekrar göz devirdi. "Ah Lix. Hiç benim kafam değilsin. Okul çalkalanıyor ya. Azcık merak et. Belki gerçekten bir sebepleri var." Ah meraklı çocuk her şeysen birşey çıkaracak illa.

"Off. Jisung bile senin kadar meraklanmadı siz beden mi değiştirdiniz" Bana mal mısın der gibi bakınca gülümsedim. "He canım büyü yaptık kendimize. Of Felix saçmalama. Ha sahi Sung nerde"

"Hastaneye gidicek gelmedi. Neyse hadi ders başladı başlayacak sınıfa çıkalım" kafa salladığında okula girdik şuan merdivenlerle uğraşmak istemediğimden ve dersin başlama saati yakın olduğundan boş olan asansöre bindik. Kendi sınıfımızın katına geldiğimizde sınıfa girmeden önce aklıma dersin matematik olduğu ve hocanın erken geldiği aklıma gelince gerildim. Bağırtı time

Kapıyı tıklatıp içeri kafamı uzattım. Hoca gel deyince Sunwoo ile içeri girip kapıyı kapattım. Hocanın yanına gidip özür diledik dikkati yoklama defterinde olduğu için kafa sallamıştı. İçimden şükrettim ve yerime geçtim. Masamda tam öğretmenler masasının önündeydi. Arkamda Sunwoo oturuyordu. Tek kişilik sıralar olduğu içinde tek oturuyordum.

Hoca dersi anlatmaya başlayınca kitaplarımı çoktan çıkarmıştım. Notlarımı teker teker aldım. Ders bittikten sonra Sunwoo lavoboya gitti.

Sonra Mingyu geldi sınıfa yine ağzında bir lolipop ve tayfası arkasında bana doğru gelmeye başlayınca tedirgin oldum. Bana 9. sınıfın başından beri zorbalık yapıyorlardı. Hep hastalıklı derlerdi sürekli kustuğumdan dolayı.

"Ooo minik fare nasılsınız göremedik sizi" onlara karşı sesimi çıkartmadım sınıfta bir iki kişi vardı. Onlarda bunların nasıl biri olduklarını bildikleri için karışmıyorlardı. "Çabuk arkamdan arka bahçeye gel 5 dakika içinde seni orda görmezsem ne olacağını biliyorsun"

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin