⁶|Oyuncak hırsızı

2.1K 234 290
                                    

Baba-oğul müdür odasından çıktığında Bay Hwang'ın koridorla beklediğini gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baba-oğul müdür odasından çıktığında Bay Hwang'ın koridorla beklediğini gördü. Bay Lee gülümseyerek oraya ilerledi. Felix babasının nereye gittiğine şaşırsada peşinden ilerledi.

Babası Hwang'ın babasıyla el sıkıştı ilk başta sonra konuşmaya başladı. İkiside ağızları kulaklarına varana kadar gülümsüyorlardı.

"Hajun uzun zaman oldu" diğeri kafa salladı. "Evet. Sen Avusturalya'ya ben Amerika'ya. Dostum seni çok özlemişim. Okulda olmasak sıkıca sarılırdım sana"

Sanki olabilirmişcesine dahada gülümsedi. "Bu hangisi?" Dedi Felix'i işaret ederek.

"En sarışın olan hangisiydi?" Karşısındakine dalga geçer bir şekilde sordu.

"Hala karıştırıyorum. Jisung mu?"

"Felix'im ben" dedi en son dayanamayıp. Ortamda kendisinden bahsediliyordu. Ama onunla muhattap olan yoktu.

"Aaa doğru yıldız çilli"

"Yıldız çilli mi?" Dedi anlamayarak kendisine konulan isim garipti sanki.

"Evet Hyunjin sana küçükken hep öyle söylerdi. Çok küçüktünüz hatırlamazsın. Sürekli kavga ederdiniz."

Felix duyduğu şey ile şoka girdi. Ne yani küçüklükten tanıyorlar mıydı birbirlerini.

🥕

Çalan zil ile kapısında beklediği sınıfa girdi. Hocayı umursamadı. Zaten hocada onu görmemişti. Direkt sırasına yönelip yavaşça çantasını toplamaya başladı. Yanında duran bedene baktığında Jisung olduğunu gördü.

"Nereye gidiyorsun?"

"3 gün uzaklaştırma aldım." duyduğu şeye şaşıran Jisung telefonuna bildirim gelmesiyle şaşkınlığını üstünden atmadan telefonu açtı.

👯🐥💛
Çantamı toplayıp idarenin önüne getirebilir misin?

2-3 günlük izin aldı babam

Görüldü atıp Felix'in sırasına yönelip eşyaları çantaya doldurmaya başladı. Çantası sırtında olan Hyunjin geldi bu sefer onun yanına

"Ne oldu?" Diğerine kısa bir bakış atıp işine devam etti. "Felix'e babam 2-3 gün izin almış eve gidiyor"

Hyunjin kafa sallayıp sınıftan çıktı. Jisung Felix'in çantasını toplarken bir yandan ona söyleniyordu. Ne diye bu kadar şey çıkarmıştı çantasından sadece okuma kitabı çantanın içindeydi.

Diğer eşyalarıda toplayıp çantayı sırtına taktı. Sınıf kapısına doğru ilerlerken kapıda onu bekleyen Hyunjin ve abisini görmeyi beklemiyordu.

"Birlikte inelim diye bekledim." Kafa salladı diğerinden kısa olan.

İdareye geldiklerinde babaları gülümseyip bir şey konuşuyorlardı Felix ise hala şaşkındı. Yanlarına gelen üçlüyü gördüğünde konuşan adamlarda farketmiş ve onlara dönmüştü.

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin