Kulağımı kapıya yaslayıp Felix leri dinlemeye başladım.
"Sunwoo ben sana demiştim demi"
"Neyi" oh iyi bari en başından duyabilicem. "Hyunjin, Jisung'dan hoşlanıyor diye. Hani telefonda Hyunjin Jisung'u istedi ya sonra yanına çağırmış. Kesin açılmak için" duyduğum şeylerle şoka girdim. Bu Felix'i cidden annemler yapamamış, Ah Felix ah.
"Yani diyosun ki bunlar sevgililer" hayır "evet" Arkamı dönüp Hyunjin'in yanına gidicektim ki birine çarptım vücududa o kadar sertmişki kafam kırılıyordu. Elimş kafama götürüp ufalamaya başladım ve çarptığım kişiye baktım.
"Hyung?" Gülümsedi. "Jisung iyi misin?" kafamı olumsuz anlamda salladım. "Hayır hyung fazla kas yapmışsın. Kafam yarılıyordu." Küçük bir kahkaha attı. "Özür dilerim" sorun değil anlamında kafamı salladım "Sen niye bu kata indin"
"Üst kat çok doluydu, biliyorsun nerdeyse bu saatin tenefüsünde tüm kızlar oraya göçüyor. Onları aşıp lavoboya gitmeye erindim buraya indim" gülümsedim. "Bilmiyordum. Neden ordalar?" "Ya hani okulun en yakışıklı öğretmeni orda nöbetçi ya soru sorma bahanesi ile yanında bitiyorlar"
"Anladım hyung ama zaten o hoca okuldaki Hyuna hoca ile evli değilmiydi" kafasını olumlu anlamda salladı. "Öyle ama ne yaparsın adam yakışıklı" onaylayan mırıltılar çıkardım.
Okulun en güzel hocası Kim Hyuna ve Okulun en yakışıklı hocası Kim Hyojong-Dawn-. Cidden yakışıyorlardı. Hatta alt sınıflardan bir tane çocukları vardı benden bir yaş küçük. Birde 4 demi 5 emi giden bir çocukları daha vardı mutlu bir ailelerdi.
Diğer öğretmen çifti Jung Haein ve Jisoo hocaların zıttına... Onlar ise süretli tartışmalılarmış. Yani hiç görmedim ama öyleymiş. Onlarında Hyuna hocanın küçük çocuğu ile yaşıt çocukları var. Çok tartışıyorlar ama birbirlerinide çok seviyorlar. Garip bir ilişki.
Changbin hyunga döndüm. "Benim gitmem gerek hyung" kafa salladığında oradan ayrılıp sınıfa doğru koştum.
Kapıdan girerken bağırmamla tüm sınıf bana döndü. Ama onlatı aldırmadan Hyunjin'in yanına adımladım. "HYUNJİN, Hyunjin hyunjin hyunjin hyunjin" Bana boş boş bakmaya başladı. "Ne duydum ben. Off Felix'e bunu açıklamam lazım" Hiçbir şey anlamadığından 'ne diyon aq' bakışları atmaya başladı. Sadece Hyunjin ile benim duyacağı şekilde kulağına eğilip konuşmaya başladım. "Felix bizi sevgili sanıyo" gözlerini kocaman açıp bana baktı "Nasıl?" "Beni aşağıya onun için çağırdığını düşünmüş. Sunwoo ile konuşurken duydum"
"Off nasıl açıklicaz" off " felix eğer bana konusunu açarsa söylerim. Ama açmadan söylersem onları dinlediğimi anlar sonuç kötü biter" endişeyle bana baktı. "Ya hiç açmazsa"
"Ben bir şekilde açmayı denerim" Sıkıntıyla oflayınca Felix'ler içeri girdi. Bizi görünce gülümsemesi arttı. Elimi anlıma vurdum. "Hyunjin bir süre yakınlaşmayalım merak edip sorar" kafasını salladığında yerime geçtim Felix'lerde geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çölyak | Hyunlix Minsung
FanfictionLee Felix, olduğu okula gelen ve kimsenin dilinden düşüremediği. Hwangları hiç umursamıyordu. Fakat hayatında ne denli yer edineceğinden habersizdi. İkizin çoktan onları tanıdığından ve arkadaş olduğundan, Sadece sosyal medyada görüp ona aşık olan...