Hyunjin'in bağırışı ile annesi ikilinin bellerinden kollarını çekip doğruldu.
İçeri giren beden ile mutlulukla ayağı kalkıp ona sarıldı. Diğeride ona sıkıca sarılıp saçlarının üzerinden boynunu öptü. Ayrıldığında etraftaki misafirleri fark etti.
"Upps misafir olduğunu bilmiyordum." Dedi. Annesi ise değilini umursamayıp oğlunun yüzünü avuçlayıp yanaklarını sıktı.
"Yarın geliyordun hani."
"Sürpriz yapmak istemiştim sadece istiyorsan geri gideyim." Diye arkasını döndüğünde annesi onun kolunu tuttu.
"Ya öyle bir şey mi edim ben. Hem sen tanıyorsun bunları. Sadece hatırlamıyorsun. Liseden arkadaşlarımız Eunji teyzen ve Jongsu amcan. Bunlarda oğulları. Hatırlaman lazım senin Minho gibi gerizekalı değilsin. Hafızan kuvvetli." Dediğinde Minho göz devridi.
Gözleri ikizlerde takıldığında onları biraz inceledi. Felix bu durumdan biraz utanıp rahatsız olsade belli etmedi.
Ardından ayakta olan beden aklına gelmiş gibi gözlerini açtı. Oradaki herkes onu izliyordu.
"Yıldız çilli ve sincap" dedi. Annesi kafa sallarken o ikizlere sarıldı. Onlar onu hatırlamasada sarılışına karşılık vermişerdi. Ardından diğer herkese sırayla sarılıp Minho'yu es geçti. Anlaşmaz bir ikizlerdi.
Hep birlikte oturup sohbet ederken. Eunji ve Hana kalkıp masayı hazırlamaya gitti. Felix ortama hızla alışıyordu artık.
Jisung, boyu Hyunjin ile aynı olan, yeni gelen siyah saçlı ve yapılı kişiyi merak ediyordu. Vücut yapıları benziyordu, yüzleride ama kişilikleri tamamen zıttı. Minho ona göre biraz daha soğuktu. Dayanamadan aklında olan soruyu sordu.
"Şey... Hyung. Böyle diyebilirim değil mi?" Dediğinde olumlu cevap alması ile devam etti.
"Hyung adın ne?" Dedi. Diğeri gülümseyip onu cevapladı.
"Jungkook"
Jisung olumlu anlamda başını salladı. O sırada Jungkook, Felix'e döndü.
"Kaç yaşındaydınız siz. Hyunjin ile aynı diye hatırlıyorum ama"
"Aynıyız zaten" dedi Felix çekingen bir tavırla. Jungkook duyduğu şeyle şaşırdı. "Aranızda tonlarca fark var oysaki. Peki şu Hyunjin'in hoşandığı kişi k-"
Hyunjin'in öksürmesi ile sözü kesildiğinde ona baktı. Ardından ona yüz mimikleri ile Felix'i işaret eden Jisung'a bakıp olayı anladı.
"Hadi yemeye" diyen annesi ile oturduğu yerden kalktı. Babaları önden çıkarken ilk küçük ikizler ve Hyunjin çıktı. Minho çıkarken ensesine vurulduğunu hissettiğinde derin nefes alıp arkasına döndü.
"Yeni geldin Kook ağzın burnun morarsın istemiyorsan rahat dur."
"Özledim seni lan." Deyip Minho'ya sarıldı. Minho ise ona karşılık verirken sinsice sırıtıp boynunu ısırdı. Ondan ayrılıp yemek odasına kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çölyak | Hyunlix Minsung
FanficLee Felix, olduğu okula gelen ve kimsenin dilinden düşüremediği. Hwangları hiç umursamıyordu. Fakat hayatında ne denli yer edineceğinden habersizdi. İkizin çoktan onları tanıdığından ve arkadaş olduğundan, Sadece sosyal medyada görüp ona aşık olan...