"Hyunjin bence bu duruma bir son vermeliyiz" Uzun olan duyduğu şeyle dona kaldı. Bitiyor muydu? Hayır olamazdı. Felix onu sevmemiş olamazdı. İstemiyordu. Uzak kalmak asla istemiyordu.
"Ben... Şey. Ta-"
"Yanlış anlıyorsun beni." Dediğinde Hyunjin kafasını önce yere eğdi sonra tekrar Felix'e döndü. "Hayır. Sen nasıl is-"
Bu sefer sözü Felix'in onu öpmesiyle kesildiğinde donup kalmıştı. Böyle birşey kesinlikle beklemiyordu. Ondan hoşlanmadığını söyleyip aralarındaki ilişkiyi bitireceğini sanıyordu. Ama şuan düşündüğünün aksine Felix onu öpüyordu.
"Dinlesen bi anlayacaksın. Demek istediğim artık adım atmanın zamanı gelmedi mi?" Hyunjin hala şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Felix onun böyle kalmasına karşı endişelenmeye başlıyordu. Ellerini kendinden uzun bedenin yanaklarına yerleştirdi.
"Hyunjin iyi misin?" Cevap gelmeyince dahada endişelendi. "Hyunjin cevap versene. Hyunjin!"
Bir anda kendine gelip Felix'in beline sarılarak onu etrafında döndürmesiyle. Felix ani gelen bu hareketle düşeceğini zannedip kollarını sıkıca Hyunjin'e sardı.
"Şaka yapmadığını söyle lütfen." İndirdiğine inanamayarak ona baktı. Felix kıkırdayıp kafasını diğerinin omzuna yasladı. Sarılmayı bırakmamışlardı.
"Yapmıyorum. Senden gerçekten hoşlanıyorum. Ve artık bir adım daha ilerleyip sevgili olmamız gerektiğini düşünüyorum. Diğer türlü bazı şıllıklar fırsatları olduğunu zannediyor."
"Ay şaka şimdi geberecem burada. Lee Felix benimle sevgili olmak istediğini söylüyor ve kıskanıyor."
"Bayıl istiyorsan bir de."
"Şimdi biz, sen ve ben, ikimiz, ben artı sen-" Saçmalamaya başladığında Felix kıkırdamış ve yine konuşarak sözünü kesmişti. "Evet sevgiliyiz."
"Şimdi, ben senin, sen benim, biz birbirimiz sevgilisiyiz." Sabırla kafa salladı Felix.
Hyunjin Felix'in tekrar döndürdüğünde Felix tekrar sıkıca sarıldı. "Yapma düşeceğim."
"Düşürmem ben seni." Zilin çalma sesi kulakları doldurduğu da Felix ayrılmaya çalıştı ama Hyunjin'in bırakmak istememesi bunu gerçekleştiremedi.
"Sınıfa gitmemiz gerekiyor. Ders Dawn hocaya"
"Off sevmiyorum şu hocayı sınıfa erken geliyor sonra öğrenciler geç kalınca kızıp yok yazıyor."
"Öyle deme Dawn hocam candır." Uzun olan ağzıyla taklit yaptığında Felix gülerek omzuna vurdu.
"Bir dakika." Diyerek Hyunjin tekrar donduğunda Felix merakla ona baktı. Uzun olan aniden ayrılıp kısa olana baktı. "Sen beni öptün." Dedi. İlk biraz daha dona kalıp ardından koşturmaya başladı çatıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çölyak | Hyunlix Minsung
FanfictionLee Felix, olduğu okula gelen ve kimsenin dilinden düşüremediği. Hwangları hiç umursamıyordu. Fakat hayatında ne denli yer edineceğinden habersizdi. İkizin çoktan onları tanıdığından ve arkadaş olduğundan, Sadece sosyal medyada görüp ona aşık olan...