"Sung'um hadi kalk geç kalıyorsun." Annesi yatağında kalkmak bilmeyen sincabı uyandırmaya çalışıyordu. "Ya anne"
"Yağsı tuzu yok kalk çabuk. Kaç kişi aşağıda senin keyfini bekliyor kaldır götü yataktan bakayım." Sinirle konuşup odadan çıkmıştı kadın.
Jisung aklında ki '5 dakika daha' düşüncesi ile yatmaya devam ederken kapı açıldığında pozisyonunu hiç bozmadı.
Üzerine atlanılana kadar. "Hyung çürüttün." Kendini yan tarafa atmıştı. "Yaparım ben" demişti, sanki çok gururlu bir şey söyle gibi.
"Lan sen böyle mi uyuyorsun. Off bacaklara bak be. Valla Minho da ne şanslı şerefsiz."
"Sal beni artık ya." Kapının oradan başka bir ses geldiğinde zar zor yatakta oturur hale geldi. Gözlerini zor açıyordu. Hatta açamıyordu bile!
Saçları dağılmış halde, kısacık şortu ve şortunun takımı olan bol gömlek tarzındaki tişörtü ile duruyordu. Dudakları öne büzülmüş aşırı tatlı duruyordu.
"Piç kurusu ne kadar şanslı olduğundan bahsediyordum. Şu bacaklara bak." Jisung'un üst bacağını sıkmıştı konuşmasının sonlarına doğru. "Hyung bu kadar da yavşak olma be. Neyse ben hazırlanayım siz de aşağıya inip bekleyin beni" Jungkook ayağı kalkıp Jisung'un yanağını sıkmış ve alt kata inmek için odadan çıkmıştı.
Jisung yatağından kalkıp dolabına ilerledi. İçinden giyeceği kıyafeti alırken beline dolanan kollar ve boynuna konan öpücük ile içinde kelebekler uçuşmaya başlamıştı.
"Günaydın" Minho konuştuğunda Jisung belindeki kolları tutup kendinden ayırdı ve Minho'ya döndü.
Ellerini büyüğünün yanaklarına koyup dudağına küçük bir öpücük bıraktı ve dolabın içinden gri eşofmanı ile kırmızı sweatini almıştı.
"Sen aşağı in ben üzerimi değiştirip geleceğim." Demişti. Minho sırıtarak tekrar Jisung'un beline sarıldı. "Niye benim yanımda giyinemiyor musun?"
Minho boynuna öpücük kondurduğunda Jisung gülerek ondan kaçmaya çalışmıştı ama Minho beline daha sıkı sarılıp bırakmadı. "Hayır ya. Giyinirim. Ama şey işte"
"Ney" Jisung ellerini yüzüne kapatıp kafasını eğmişti. "Ya Minho git" Büyük olan kahkaha atarak küçüğünü bıraktı. "Tamam tamam. Hadi giyin. Ben aşağıdayım."
Minho gittiğinde Jisung da üzerini değiştirip aşağı inmişti. Hep birlikte kahvaltılarını yaptıktan sonra okula Jungkook'un arabasında sohbet ve tartışmalarla vardılar.
Tenefüsler boyunca herkes sınıfında test çözüyordu. Yaklaşan deneme sınavı ile nefense tüm okul telaşa kapılmıştı. Bunun en büyük sebebi sonuçların veliye gidecek olmasıydı sanılırsa.
Öğle arasında bile hep birlikte test çözmüşlerdi. Jungkook bile.
Bilemediklerini birbirlerine sormuşlardı. Okul çıkışı geldiğinde ise okulun bahçesinde ne yapacaklarını tartışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çölyak | Hyunlix Minsung
FanfictionLee Felix, olduğu okula gelen ve kimsenin dilinden düşüremediği. Hwangları hiç umursamıyordu. Fakat hayatında ne denli yer edineceğinden habersizdi. İkizin çoktan onları tanıdığından ve arkadaş olduğundan, Sadece sosyal medyada görüp ona aşık olan...