¹⁰|Flört

1.9K 210 160
                                    

"Pişman mısın?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Pişman mısın?"

İkisi birbirlerine nefes nefese baktı. Minho'nun aklındaki tek soruydu. Pişman mıydı?

Jisung bunun cevabını veremiyordu. Ne hissettiğini seçemiyor duygu karışıklığı yaşıyordu. Bir anlık gelen duyguyla yapmıştı.

Kafasını iki yana salladı. "Bilmiyorum" Ardından ayağı kalkıp Minho'nun kollarının arasından çıktı. Minho ona aynı duygu karışıklığı ile bakarken Jisung ona bakmadan okulun ön bahçesine ilerleyip okula girdi.

Minho onun arkasından bakarken içindeki pişmanlığa engel olamadı.

'Keşke uyuduğunu düşünüp öpmeseydim. Belki hala kollarımda olurdu'

Yerinden kımıldamadı. Orada öylece kendinden bir kaç adım uzakta olan çimlerin üzerindeki çiçeklere baktı. Böyle olmasın istiyordu. Sabahki gibi onunla sürekli sarmaş dolaş gezmek istiyordu.

Peki şimdi ne olacaktı. Hiç bir şey olmamış gibi bu oyuna devam mı edeceklerdi. Yoksa ayrı mı kalacaklardı. Bunu düşünmek istemiyordu. Her ne olursa olsun Jisung'un ona mesafeli olacağını hissediyordu.

Jisung ise sınıfa gitmek istemedi. Ders başlayalı en fazla 15 dakika olmuştu. Öğretmemine hesap verecek hali yoktu. Lavaboya girip sırtını kapattığı kapıya yasladı. Elini dudaklarının üstüne koyup daha demin ne olduğunu kavramaya çalıştı.

'Gerçekten böyle bir şey oldu mu?'

İnanamıyordu. İçinden o an aniden gelen hisse kızdı. Öpmemeliydi. Yanlıştı. Birbirlerine bir şey hissetmiyorlardı bile.

🥕

Felix derse gelmeyen ikizini merak etmeye başladı. Zil çaldığı zaman hemen yerinden kalkıp Sunwoo'yu da aldı. Sınıftan çıktığı anda ilk o kattaki lavabo aklına geldi.

Sunwoo'yu kolundan tutup oraya sürükledi. İlk açmaya çalıştı. Ardından kapı içeriden Jisung tarafından açılınca ikili içeri geçip kapıyı kapattı.

"Neredesin sen?" Diye sordu Felix sert bir tonda. Jisung ise ona boş gözlerle bakıp kısık sesiyle cevapladı. "Burdayım"

"Ne oldu sana biri bir şey mi yaptı. Minho hyung nerede?" Felix'in sesi Jisung'un hali ile anında yumuşamıştı.

"Ben bişe yaptım..." Gözlerini bir Sunwoo'ya bir Felix'e çeviriyordu.

"Ne yaptın?" Sunwoo tek kaşını kaldırıp ona baktı. Jisung ise kafasını yere eğdi.

"Minho hyung'u öptüm"

"NE?" İkili aynı anda bağırınca Jisung olduğu yerde küçülmek istedi. Böyle bir şeyi yaptığını hala kendine itiraf edemiyorken arkadaşlarına itiraf etmişti.

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin