²¹|Pudingden kesin

910 139 197
                                    

Oy sınırı: 150
Yorum sınırı: 400

Oy sınırı: 150Yorum sınırı: 400

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 ʏıʟ sᴏɴʀᴀ

"İyi misin sen?"

Hyunjin lavaboda kusan eşini gördüğünde hızla yanına gelip sırtını okşamaya başlamıştı. "İyiyim, geçen akşam ki puding kesin kötü olmuştu."

"Olabilir, doktora gidelim mi? Gıda zehirlenmesinden mideni yıkayabilirler." Felix yerden kalkıp lavaboda ağzını çalkalarken kafa salladı. Birlikte odaya girip giyinmeye başladılar.

Kısa sürede giyinip çıktıklarında Felix hala midesinin bulanmasına karşın yanına bir adet poşet almıştı.

Arabaya bindikleri sırada Hyunjin'in telefonu çalmaya başladı. Arabanın çalışması için düğmesine basarken cebinden telefonunu çıkardı. "Efendim hyung"

"Hyunjin nerdesin?" Hoparlör de olan telefondan Minho'nun sesi yükseldiğinde Felix dikkatini telefona verdi. "Ne oldu hyung?"

"Şirkete geçip benim yerime bir toplantıya kalıtılır mısın diyecektim. Jisung'un midesi bulandığı için doktora geldik."

"Hyung biz de şimdi Felix'le doktora gidiyoruz. Onunda bulanıyor geçen gün ki pudingden ikisi de çok yedi kesin bozulmuştu." Minho olumlu mırıltılar çıkardı. "Olabilir. Felix'i hastaneye bırakıp toplantıya gidebilir misin peki? Ben de gidebilirim."

"Ben giderim hyung, getiriyorum Felix'i" son bir kaç bir şey konuşup telefonu kapattılar. "Bir tanem Minho hyung şirketle son zamanlarda çok uğraştı yorgun oluyor bu seferlik şirkete gitsem seni Jisung'ların yanına bıraksam olur mu tatlım?"

"Olur tabiki hyunga yardımcı olmalısın şirkete git diye boşuna yalvarmıyorum. Jisung ve Minho şirketlerle aşırı fazla ilgileniyorlar. Jisung'un yanına ne zaman gitsem çalışmama izin vermiyor."

"Bende izin vermiyorum çünkü son zamanlarda bağışıklığın aşırı düşük çok çabuk hastalanıyorsun."

"İyiyim aslında" Hyunjin arabayı hastanenin önünde durdurup ona inanamaz şekilde baktı. Felix onun bu tepkisi ile ellerini Hyunjin'in yüzüne kapattı. "Ya tamam tamam. Neyse ben gidiyorum dikkatli git." Eşinin dudağından öpüp arabadan indi. El sallayarak veda ettikten sonra ikizini arayıp yerlerini öğrendi ve kısa sürede onların yanına ulaştı.

"Nasılsın Ji?" dedi ikizine sarılırken ayrı evlere çıkalı eskisi gibi görüşemiyorlardı. "İyiyim Lix. Sen?" Felix bende iyiyim anlamında el işareti yaptı ardından Minho'ya sarıldı. "Sen nasılsın hyung?"

"İyi olursanız iyi olacağım." Diye sitem ettiğinde ikili kıkırdadı. "Benim adıma nasıl sıra aldınız kimliksiz vermezlerdi. "

"Enişten halletti ayrıca Jisung kimlik numaranı ezbere biliyormuş."

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin