¹¹|Kıskançlık

1.9K 197 141
                                    

"Yah hyung çok yoruldum dur artık"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yah hyung çok yoruldum dur artık"

Jisung onu mağazadan mağazaya gezdiren hyungunu artık eve gitmeye zorluyordu. Ama Jungkook onu asla dinlemiyor devam ediyordu. Kendine, Jisung'a ve sevgilisine bir şeyker alıyordu.

Jisung dayanamayıp onun kolundan tutup alışveriş merkezinin otoparka inmek için olan asansörüne götürdü.

"Yeter artık gidiyoruz. Taehyung hyung haklıymış seninle çıkmamakla"

Jungkook ona göz devirdi. "Tamam be bırak. Sizi gezdirmek isteyende kabahat. Neyse acıktım ben güzel bir yere gidip yemek yiyelim"

"Evde yeriz aşırı yoruldum."

"Gıcık sincap" Asansör durduğunda ikisi oradan çıkıp asansöre pekte yakın olmayan arabaya yöneldi.

Geldiklerinde Jungkook bir elindeki poşetleri yere bırakıp cebindeki anahtarla arabayı açtı. İkili elimdekileri arka koltuğa bırakyıktan sonra ön koltuklara yerleştiler.

Jisung derin bir iç çekti. "Oturmayı özlemişim yemin ederim. Bir daha asla seninle dışarı çıkmayacağım"

"Kırıyorsun kalbimi bebeğim. Ne güzel bir sürü eşyan oldu" Ters ters ona baktı. "Sadece basit bir güzelmiş dediğimi bile aldın. Sadece çok almak istediğim iki şey vardı. Ve sen bana yakıştırıp kendi beğendiğini bile aldın. Çoğu boş süs eşyası bile aldın. Üstüne bir sürü şey Felix'e de aldın"

"Sana olan aşkımı onlarla belli ediyorum ben" diyerek ona göz kırptı. Jiaung buna göz devirdi. "Seni sevgiline şikayet edeceğim"

"Minho yaptı onu bir işe yaramıyor." Duyduğu isim ile kalbi hızla atmaya başlamıştı. Neden kafası biraz dağılmışken aniden aklına getiriyordu. Jungkook bunu yaptığı için onu boğmak istedi.

"Minho demişken sizin aranız niye açıldı. 3. Dersten sonra aynı ortamda bulunmadınız bile"

"Şey. Hyung... Boş ver ya" akılına gelen anı ile kızardı. Yeniden öpmek istedi. O tadı yeniden tatmak istedi. Jungkook bu soruyu sorduğu an fark etti aşık olduğunu. Ama kendine inandıramıyordu. Aşık olduğunu biliyordu ama kendine itiraf edemiyordu.

"Bende Minho'ya sorarım o zaman" Diyerek arabayı çalıştırdı. Jisung buna sessiz kalıp yolu izlemeye başladı.

Jisung'ların evinin önüne geldiğinde arabayı park etti. İkili arabadan indi ve Jisung'a ait olan poşetleri aldı.

Zile bastıklarında kapıyı Felix açtı. Jungkook içeri girmeden önce elindekileri ona uzattı.

"Bunlar senin olanlar" Felix şaşkınlığını gizleyemedi. "Ona anlatamadım ve bir sürü şey aldı"

"Teşekkür ederim"

Hepsi içeri geçtikten sonra Eunji yanlarına gelip elindeki poşetlere değişik bir şekilde baktı. Jiaung annesi ağzını açmadan yanıtladı.

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin