⁹|MinSung

2K 215 195
                                    

"Felix ben çıkıyorum sen gelirsin tamam mı?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Felix ben çıkıyorum sen gelirsin tamam mı?"

"Ne niye bu kadar erken gidiyorsun?" Diye sordu Felix kahvaltısını yaparken mutfak kapısında hazır olan Jisung'a.

"Minho hyung geldi birlikte gideceğiz okula" Felix sırıtmış ve kafa sallamıştı. Jisung ona göz devirip evden çıktı kapının önünde bekleyen Minho'nun yanına ilerledi. "Günaydın hyung" deyip yürümeye başladı. Minho da onun yanında yürürken aynı şekilde cevap verdi. 'Sahte bile olsa sevgiliyiz niye hyung diyor?'

"Nasıl hissediyorsun?"

"Normal yani daha önce sevgilim oldu. Garip bir şey yok. Sen?"

"Aynı" diye cevap verdi Minho. Okula yaklaştıklarında Minho Jisung'un elini tutmak istiyordu. Ama Jisung sanki ona inat gibi ellerini sırt çantasının sapından tutuyordu.

Okula girdiklerinde bir kaç kişi onlara dönmüştü. Minho umursamayıp yürümeye devam ederken Jisung biraz çekinmişti. Adımlarını minik minik atıyor ve yerden kaldırmıyordu. Minho onun geriden geldiğini fark edip kolundan tuttu ve yürütmeye devam etti.

"Niye yavaşladın bir anda?" Dedi Minho sessizce Jisung onun yakında olan yüzüne döndü. "Herkes bize bakıyor da ondan"

"Normal bir şey değil mi bu?"

"Değil ben alışık değilim tabi gittiğin yerde dikkat çekiyorsundur tüm gözler üstündedir alışmışşındır" mırıldandığında Minho sırıtıp kolunu onun omzuna attı. "Seninde dikkatini çekiyor muyum Jisung-ah" Jisung'un yanakları kızarırken hızlı ilerlemeye başlayıp Minho'nun kolunu omzundan düşürdü. "Sınıfa gitmeliyim"

"Zile daha var ama"

"Çantam bana yük okuyor bence sende bırak" dediğinde Minho'da biraz hızlanıp ona yetişti. "Birlikte çıkalım o zaman" Tekrar kolunu onun omzuna attığında merdivenleri çıkmaya başladılar. Her ne kadar ayrılmak istemeselerde 10'ların katına gelince Jisung sınıfına gitmek zorunda kaldı.

Minho onun bir şey demeden gitmesine dudak büzüp bir üst kata çıktı burası 11'lerin katıydı bunun üst katı ise 12'lerindi ve son kattı deneme felan olduğunda kimse o kata çıkmıyordu. Gerçi normaldede çıkmıyorlardı. Tabi koridorda Dawn hoca nöbetçi değilse.

Çantasını bırakıp koşar adımlarla geri aşağı inip Jisung'un sınıfına girdi. Fazla kişi olmayan sınıfın çoğu ona dönerken kimseye bakmadan kafasını sıranın üzerinde kollarına gömmüş kulağında kulaklık olan Jisung'a ilerledi. Ona doğru eğilip tek kulağındakini çıkardı ve kendi kulağına taktı.

Jisung çıkarılan kulaklığı ile kafasını hafif yana çevirdi ve dibinde olan Minho ile korkuyla kafasını kaldırdı.

"Sakin benim. Hadi dışarı çıkalım" Jisung onun elindeki kulaklığı aldı ve kafasını olumsuz anlamda salladı. Kulağına geri takıp ona ters tarafa döndü. Minho onu omuzlarından tutup dikleştirdi ve ayağı kaldırıp yürütmeye başladı. Jisung offlarken tüm sınıfın onları izlediğinden habersizdi.

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin