¹⁹|kedi köpek

980 137 156
                                    

Vote: 120
Yorum:250

Olan olayların üzerinden nerdeyse 2 haftalık geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Olan olayların üzerinden nerdeyse 2 haftalık geçmişti. Hyunjin'in bir tane ağır yarası olduğu için hastaneden yeni çıkmıştı. Yatağında yatıyordu ve sürekli etrafındalardı. Yalnız bırakmak istemiyorlardı.

Jisung'un ise yaraları yoktu sadece hafif morarmaları vardı. 2 haftalık sürede de nerdeyse geçmişti bunlar. Soonjae çocuk kaçırma/alıkoyma, çocuğa zarar verme, tehdit etme, polise şiddet ve hakaretten içeri atılmıştı. Bay Lee ve Bay Hwang daha fazla koruma tutmuştu. Minho, Jungkook ve Felix okullarını aksatmamışlardı. Jisung ise son 3-4 gündür gidiyordu.

Yavaş yavaş normal hayatlarına dönüyorlardı. Taehyung üvey annesi yüzünden suçluluk duygusu çekse de Jungkook ile uzun bir konuşma sonucu bu yük kalkmıştı üzerinden.

Okulun çıkış zili çaldığında öğretmen iyi akşamlar dileyip sınıftan çıkmıştı.

"Hyunjin'in yanına gidicem ben" Felix son zamanlarda okuldan çıkarken bu sözü söylüyordu. Ardından Minho ile birlikte onlara gidiyor, Hyunjin ile vakit geçiriyordu. Akşama doğru eve dönüyordu.

"Bugün biz de geleceğiz" Sunwoo'nun konuşması ile Felix başını salladı. Hepsi birlikte Hwangların evine gitmişlerdi.

Hyunjin salonda koltuğa uzanıp televizyon seyrederek gülüyordu. Arkadaşlarının içeri geldiğini görünce gülümsedi ve televizyonda ki videoyu durdurdu. Yavaş yavaş doğrularak oturur pozisyona geldi. "Hoşgeldiniz." Hepsi teker teker sarılırken Felix, Hyunjin'in yanına oturmuştu.

Minho odasına üzeri değiştirmeye çıktıktan sonra Jisung Hyunjin'e baktı. "Nasılsın? Daha iyi misin?" Hyunjin hızla kafasını salladı. Gözleri kısa bir süreliğine yanında elini tutan sevgilisine çevirdi. Ardından tekrar Jisung'a baktı. "Çok iyiyim. Sen peki?" Dedi gülümseyerek.

"Ben de iyiyim. Tüm yaralarım iyileşti."

"Hmm güzel. Ben haftaya okula gelmeyi düşünüyorum." Dedi düşünceli bir ifade ile. Felix anında Hyunjin'e çevirmişti kafasını. "Ama tam iyileşmedin. Okul için biraz daha dinlenebilirsin"

"İyileştim evde durmak çok canımı sıkıyor. Yapacak bir şey yok. En azından okulda vakit geçer."

"Yorulduğunu hissettiğin an izin alıp eve geleceksin ama" Hyunjin gülümseyerek kafa salladı. Ardından Felix'in yanağına bir öpücük kondurdu. "Ee sen nasılsın Sunwoo?"

"Benim bu soruyu sormam gerekiyordu." Hyunjin hafifçe güldü. "Doğru ama ben sordum. Hem Jisung sorarken nasıl olduğumu duymuş olmalısın."

"Hmm iyiyim. İyileştiğini görmek güzel." Birlikte zaman geçirip eğlenmişlerdi. Akşam saatleri olurken Minho, Sunwoo ve Jisung'u eve bırakmak için evden çıkmışlardı. Felix bu gece Hyunjin'in yanıda kalmak istemişti zaten okul yoktu.

Sunwoo'yu bıraktıktan sonra Jisung'un evine sürdü Minho. Pek bir şey konuşmuyorlardı. Sessizdi arabanın içi. Geldiklerinde ise çöpü evin bahçesinin girişinde sada duran Eunji'yi gördüler. Haliyle Eunji Minho'yu bırakmamış annesini arayarak Minho'nun burada kalacağını belirtmişti.

Jisung içten içe buna çok sevinmişti ama belli etmiyordu. Minho kendi pijamalarından büyük olanlardan birini vermişti.

İkili yatağa girdiklerinde birlerine sıkıca sarılmış ve sohbet etmeye koyulmuşlardı.

"Minho"

"Hmm" Hafif uykulu sesi ile cevap vermişti. "Sence biz be zaman evleniriz?"

"Gece gece neden bunu düşünüyorsun?" Omuz silktiğini hissetmişti küçük olanın.

"Bilmem aklıma geldi sadece. Hmm ne zaman?" Minho düşünüyormuş gibi bir süre cevap vermedi. "Sanırım üniversite ortalarında müsait bir zaman da olabilir." Ya da üniversite bittikten sonra. Nasıl olur?"

"Hmm. Sonuna kadar beklemesek ortalarında evlenelim. Kimse yanaşamaz o zaman sana. Babamın karşı çıkmayacağını bilsem reşit olduğumda nikahı basarım sana." Odayı Minho'nun kıkırdamaları doldurdu. Seneye son senem farkında mısın farklı şehire gidebilirim. Ve ardından sen başka şehir kazanabilirsin."

"Biliyorum. Senden ayrı kalmak birazcık korkutuyor beni ama mesafe aşka engel değil. Tatillerde burada ailelerimizin yanında bulabiliriz çoğu akşam görüntülü konuşabiliriz. Ama ikimizde aynı şeyi istediğimizden sıkıntı yok. Ben bize güveniyorum aynı üniversiteyi kazanacağız"

"Bende bize güveniyorum bebeğim."

"Ay bir an önce büyüyüp evlenelim. Köpekte alırız."

"Köpek mi, kedi almalıyız."

"Hayır köpek. Hemde böyle beyaz tüylü, yumuşak, küçük, şirin bir köpek"

"Kedi daha iyi, üç tane alırız çok şirinler."

"Köpek"

"Kedi"

"Köpek"

"Kedi"

"Seninle tartışmaya devam edemeyeceğim Hwang Minho. Lütfen uyu." Jisung arkasını döndüğünde Minho onun omzunun üzerinden onun küsmüş surat ifadesine bakarak kıkırdadı.

"İstediğin olmayınca Hwang Minho oluyoruz. Tabi ya."

Geç olsun güç olmasın derler

Sizden bolca özür diliyorum geciktirdiğim için affedin

Ama yazamıyorum bir şekilde olmuyor

Bölüm biraz kısa oldu onun içinde çok özür dilerim daha uzun yapmaya çalışacağım

E artık gelecek zamanlara geçelim ve adım adım finale yaklaşalım değil mi?

Çölyak | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin