İkizler eve geldiklerinde çantalarını salona atıp lavaboya girip ellerini yıkadılar ve mutfağa geçtiler. Aşırı acıkmışlardı. Okulda bir şey yiyemiyorlardı. O yüzden eve geldiklerinde çok aç oluyorlardı.
Bayan Lee ikizleri fark ettiği zaman ocağı kapatıp ikisine sarıldı.
"Hoşgeldiniz çabuk oturun size makarna yaptım. Sizinki normal olandan daha sarı duruyor. Tadına baktım ve mükemmel. Ama bir pakette az var" Dedi ikisinin yanağını öptükten sonra ikizlerde onun yanaklatından aynı anda öptüler. Gülümseyip onlardan ayrıldı iki tabak alıp makarnayı bölüştürdü.
İkisinin önüne bıraktıktan sonra mutfaktan çıktı. Makarnalarını yerken Jisung aklına gelen şeyle karşındakine baktı.
"Bugün Minho hyung 1. tenefüs seni neden çağırmış?" Dediğinde Felix durdu. Söyleyecek miydi. Minho ile anlaşmışlardı.
Elindeki çubukları bırakıp Jisung'a baktı. "Çıkıyoruz" dedi basitçe.
"He tamam." Dediğinde Felix ona anlamazca baktı.
Jisung ilk başta kavrayamasada sonradan anladığında yerinden kalkıp Felix'e baktı. "Ne!?!" Dedi bir anda bağırarak. Aklına anında Hyunjin gelmişti.
Ne yani Minho bilmiyor muydu onun Felix'i sevdiğini. Bile bile mi yapmıştı. Hyunjin'in ne kadar canının yanacağının farkında değil miydi? Peki ben neden bu kadar kırıldım? Neden Felix'in yerinde olmak istedim?
Jisung'un aklını dolduran sorularla yemeğini yemeye çalıştı. Bitirdiğinde bir şey demeden odasına çıktı. Kapısını kapattığı an gözleri dolmuştu. Ne yapacağını bilmiyordu. Kalbindeki yarayı umursamıyor. Hyunjin üzüleceği için acıyor diye geçirdi.
Telefonunu bulup Hyunjin'i aradı. Telefon bir kaç kez çalışta açıldığında telefonun diğer ucundan normal tonda bir ses yükseldi.
"Jisung?"
Dediğinde Jisung bir şey söylemedi görünüşe göre bilmiyordu.
"Jisung? Orda mısın?" Dedi tekrar aynı ses. Gözünden bir damla yaş düştü. Sesini düzeltmeye çalışarak dudaklarını araladı. "Vardın mı eve? Nasılsın?" Diye sordu.
"Vardım ve iyiyim. Ayrıca sen iyi misin sesin niye kötü geliyor." Dediğinde Jisung sesini kontrol edemediğini fark etti.
"İyiyim. Minho hyung gelmedi mi?"
"Geldi odasında. Ne oldu?" Jisung "sana bir şey söyledi mi?" Diye sordu bu sefer.
"Hayır bir şey söylemesi mi gerek?" Dedi tek kaşını kaldırdı. Jisung onun göremeyeceğini bilsede kafasını iki yana salladı. "Hayır. Şey Felix çağırıyor gitmeliyim."
"Tamam Sung görüşürüz" dedi. Ardından Jisung yatağına oturdu. Hyunjin'in öğrendiği zaman çok yıkılacağını biliyordu. Felix'i ne kadar sevdiğini ona anlatıyordu. Ve gerçekten kendinden fazla seviyordu. Onu arada Felix fark etmese bile ona dalıp gidiyordu. Yatağının altında sakladığı bir kaç tuvalde çizilmiş resimleri bile vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çölyak | Hyunlix Minsung
FanfictionLee Felix, olduğu okula gelen ve kimsenin dilinden düşüremediği. Hwangları hiç umursamıyordu. Fakat hayatında ne denli yer edineceğinden habersizdi. İkizin çoktan onları tanıdığından ve arkadaş olduğundan, Sadece sosyal medyada görüp ona aşık olan...