Nobody's point of view.
Obrněné auto zastaví před zašedlou věznicí s maximální ostrahou Wyandotte County Jail. Běžně sem vězně vozí vězeňský autobus, ale při převozu Zayna Malika si chtěli být všichni jistý, že se mu nepovede utéct, proto přistoupili k převozu v obrněném autě s několika těžkooděnci, kteří ho drží spoutaného za nohy i za zápěstí. Obrněné auto doprovází ještě několik policejních aut a z jednoho takového vystoupí kudrnatý šerif Wilsonu. Upraví si na nose své pilotky a zadívá se na věznici s maximální ostrahou. O této věznici kolují drby, že jsou zde podplacení bachaři, kteří si nechávají platit za to, že jsou slepí a nevidí, když si vězni mezi sebou něco vyřizují. Možná je zde nejvyšší typ zabezpečení, ale co se děje mezi vězni je bachařům jedno, když zaplatíte pořádný balík.
Kudrnáč přejde k obrněnému autu zrovna ve chvíli, kdy těžkooděnci otevřou zadní dveře a ti, co jsou uvnitř spolu se Zaynem, ho vyvedou ven. Zaynovy čokoládové oči se podívají na kudrnáče a okamžitě sebou trhne, aby se uvolnil a mohl ho zabít, ale těžkooděnci ho ihned za řetěz stáhnou zpátky. Zayn nad tím zavrčí a Harry se zasměje. Otočí se za sebe, jak zaslechne nějaké pokřikování. Uvidí vězně, kteří stojí venku a jsou nalepení na plotu, jen aby viděli co za nováčka sem přišlo.
„Tohle si zatraceně užiju," uchechtne se Harry, jak si všechny prohlíží, jen mu přijde jako obrovská škoda, že se Malik nedostane k moc vězňům, protože jde do cely smrti, kde jsou vězni odsouzení na smrt držení naprosto sami. Smí jen ven na oplocený "výběh" jak tomu říkají místní dozorci, ale Malik má svou vlastní část jako každý, kdo jde na smrtící injekci. S ostatními vězni si může povídat maximálně přes plot. Jinak bude celou dobu sám.
„Kurva, Maliku, co tady děláš?!" křikne po něm nějaký hlas, za kterým se Harry otočí a přimhouří oči, aby viděl na kluka snědé pleti v oranžovém mundúru. Vlasy má po stranách hlavy vyholené a cancour vlasů nahoře má ledabyle přehozený přes levé oko. Díky vyhrnutým rukávům může vidět, jak je potetovaný a jak je jeho pravá ruka popsaná arabským jazykem, nevidí na to přesně, ale dá ruku do ohně za to, že je to text z koránu.
„Zdá se, že tu máš kámoše," řekne Harry a otočí se k Malikovi, který se dívá stejným směrem jako doposud Harry. Nakonec od mladého kluka ale odtrhne oči a nechá se zavést do vězení na běžnou prohlídku a odevzdání svých osobních věcí. Nesedí poprvé, vlastně jde do basy už po třetí, ale vždy seděl jen pár měsíců, kdežto teď tu bude do té doby než si někdo tam nahoře usmyslí, že je nejvyšší čas se ho zbavit. Moc dobře ale ví, že se tu dlouho neohřeje. Je mu zle ze všech těch lidí, kteří si myslí, jak ho mají v hrsti a jak se ho zbaví.
„Nic neříkáš, to je kurva zvláštní," ozve se vedle něj opět kudrnáč, na kterého Zayn zaměří svůj zrak a pobaveně se ušklíbne. Je si vědom, jak moc je Styles nadšenej z toho, že si jde sednout, o to víc ho sere, že neuvidí jeho pohled až pro něj přijdou jeho lidi spolu s Brinley. Těší se na to jak malej kluk na Vánoce.
„Už si našel Brinley?" zeptá se Malik a olízne si rty, jak Harry stiskne desky ve své ruce.
Louis' point of view.
Se založenýma rukama na hrudi čumím na toho malýho zmrda, který sedí na židli pořádně svázanej. Nebylo tak těžký ho zpacifikovat ani se dostat dovnitř Liamova domu až mi to přijde kurevsky zvláštní a možná i podezřelí. Všechno to probíhá až moc v klidu a na můj vkus až moc hladce. Možná jsme ale Liama přecenili a on je opravdu naivní kokot, když tady nechal Brinley jen s Nathanem, který se neumí ani bránit a to je prosím pěkně vycvičený voják, který sloužil v Afghánistánu. Nějak se mi tomu nechce věřit. Nedivil bych se, kdyby si na vojáčka jen hrál a běhal v uniformě po zahradě svý mámy.
ČTEŠ
Stockholm Syndrome || Zayn Malik
FanficV malém městečku Wilson v Kansasu řádí sériový vrah. Vybírá si především náctileté dívky, které udusí a následně někam pohodí, ale je tu jedna dívka, která se mu dostane, ač nechtěně, do hlavy, ze které ji nemůže dostat. Začne ji sledovat, začne jí...