-Prolog-

8.2K 140 24
                                    



Ziveo sam zivot  kakav nisam zasluzio kao dijete. Rodio sam se u najgorem momentu orije tacno 27 godina. Kao dijete sam gledao svakodnevne prizore od mog oca. Mrzeo je zenski rod  sve zensko sto postoji jer ga je majka ostavila kao  bebu. Mrzeo je moju majku kada je rodila moju mladju sestru. Mrzeo je i nju i svaku zenu.
Svakodnevno sam posmatrao kako ih tuce i vrijedja. Zabrane bilo koje vrste za mene nisu postojale. Volio me je i branio od svega na ovom svijetu.  Ucio me je da zene nemaju vrijednost u njegovim ocima. Pa tako ni u mojim.

" Svaka zena je dnoo jednog muskarca."
Pomno sam ga pratio u izlaganju.

"Zene su zlo i svaka zena na ovom sviejtu je primjer zle zene. Ne postoji  dobra zena.  Svaka zena je samo za korist. Nikad nemoj da se zenis i  zavolis zenu."

Pazljivo me je ucio i od malena sam tako gledao zene. Ziveo sam u surovom zivotu dje  sam mrzeo svaku zenu sa kojom sam spavao. U mojim ocima svaka je bila predmet  koji sma koristio i nista vise od toga.. Nikada za 27 godina nisam voleo ni jednu zenu na ovoj planeti. Majku dam samo postovao kao i sestru ali ih nikad nisam mogao zavoljeti.

Sjecam se kao dijete  da mi je otac pricao

" Zene su sve lake i svaka pada na muski pogled. Nee postoji jaka i  borbrna zena, ne postoji teska zena. Svaka zudi za  seksom i zabavom."

Kada su mi ubili oca na  jednoj vaznoj akciji , tacnije poslovnom putu i kradji oruzija  nisam ni zaplakao.  Od njrga sma smao naucio sta je mrzjeti i zivjetu kao kamen.  Bez emocija smo ga pokopali svo troje.

***
"Viktore! Ko je  to? "

" Djevojka u crvenoj haljini?"

Gledao sam dugo u nju i klimnuo glavom.
"Saznacu Gospodine Orov"

Proslo je nekih 15-30 minuta kada je dosao sa svim imformacijama koje je znao.

" Mija  Andrejev, cerka inspektora iz Ufe.  U tom gradu je rodjena i zivjela do 18 godine svog zivota. Vec tri godine zivi ovdje. Studira Pravo. Nema majku  razlog je ne poznat. Nema sestru ni brata."

Nasmesim mu se

" Zelim da se Natalija izbaci iz moje kuce i poslaje u stan neko vreme ova djevojka ce mi dobro doci."

"Nisam bas siguran. Nije bas pametno, njen otac je uticani inspektor za lriminalistiku."

"OVO JE MOSKVA NE UFA! OVO JE MOJ GRAD U KOME SU MOJA PRAVILA! ZELIM JE I NE ZELIM IZGOVORE! URADI AKO UMES AKO NE NACI CU DRUGOG COVRKA I LAKO TE ZAMJENITI VIKTORE!"

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now