19.

2.9K 83 2
                                    

|MIJA PERSPEKTIVA|

noc je proticala krajnje mirno  i tiho. Nije se cuo cak ni vjetar koji je kada pogledas jako duvao.

Osjecala sam se na visini  jer sma ga ostavila u tus kabini ali sam toliko morala bar malo da ga ubijem u taj njegov ponos.

Lagala bi kad bi rekla da mi je bilo lose. Bilo je brutalno  opustena i po malo zeljna.

Pokuvao je na vrata sobe.

"Slobodno?"

Nije ni cekao da kazem bilo sta usao je i bacio se pored mene na krevet.

"  Ikreno iznenadila si me kada sma te vidjeo da spavas u sobi kad sam se vartio sa puta."

" Nisam to ocekivao   mislio sam da ces  da odes."

"Jesmo li to mi razmislajli o meni dok smo bili ko zna dje?"

" Jesam."

Kratko je odgovorio. Lezao je pored mene  bez majice i opet me je orivlacio njrgov misros  od  lavande.

"Volis li da ceskas?"

Uzela sam njegivu ruku  i ceskala ga. Nije minut prosao a on je zaspao. Spavaoje  i u  prebacio  glavu na moje butine.  Nisam mogla da se pomjerim jer je diboko spavao pa dam i ja zaspala u sjedecem polozaju zaslonjena uz krevet...


Jutro me je trgnulo ali sam bila sama u sobi.   Bio je isored u crnoj kosulji i pantalonama. pricao je telefonom  i drzao drugu ruku u svoj dzep.

Sve okolo kada pogledas bilo je bijelo jer je snijeg napadao svuda.

Presvukla sam se i obukla trenerku usku sivu koja mi je top stajala. izasla sam tiho da me ne cuje i naoravila dovoljno veliku grudvu.

Bio je okrenut ledjima   i taman nakon sto je zavrsio  razgovor

"ja ne vjerujem da nista bez mene ne moze urad...."

pogodila sma ga u glavu grydvom i pocela se smijati....

okrenuo se i pogledao me.  poceo mi je  prolazit ozbiljno.

"Puna si bezobrazkuka."

Podigao me je i krenuo me nosuti  ponijrti u kucu ali se poklizao i zajeno smo zavrsuli us nijeg. Lezao je oreko mrne  i gledoa me u oci.

Poceo je da se smije i to je bio prvi put da ga cujem .

"Oces da se grudvamo?"

njegov pogled menje zaspijao.

a on se samo nastavio smijati....

"Imas  prozirno orijepe oci. Po prvi put ih vidim kako se smiju"

Lezao je na mni nije se ni pomakao ...

Njegive usne su zavrsile na mojima i poceo mr je strasno ljubiti.

Svi oko nas  Viktor i Neda i svi drugi su nas gledali kao sa marsa.

"Vukane ne bi tr ja prekinuo al dosso je Vuk Andrejev. i nije sam."

Skocila sam kao oparena. Moj oorac je dosao . usao je u dvoriste drzeci pistolj a iza njega je bio Volker.

"Dobar dan Orov. Dosao sam po svoje dijete."

" Nisma vas ocekivao  na rucku dans."

Ispruzio je pistolj u   Vukana a ja sam izletjela kao iz topa ispred pistolja.

"Skloniii se odatle Mija*

" STA CES TI ODJE! PRODAS ME A ONDA DODJES ODJE."

"POMJERI SE . Dosao sma po teve!  DOSAO SAM DATE ODVEDEM KUCI I PRIPREMIM  ZA ONO STO SLEDI."

" UBICU I TEBE I NJRGA AKO SE NE POMJERIS!  pucacuuuu!

Dok mi je otac to govorio vukan mi je tiho sapnuo na uvo

" sagni se  kad ti kazem sad."

Blago sma klimnula galvom  znajuci sta ce se desiti.

" sad"

Jedina zeljaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz