|MIJA PERSPEKTIVA|
Lezali smo jedno pored drugoga, cijelo moje tijelo je pulsiralo. To zadovoljstvo koje sam osjecala u tom trenutku ne znam ni sama da opisem... Svjesna sam da sma sebe dala i prosli put a tek ovaj. Ali kao da nisam osjecala grzu savjest zbog toga.
Prosle su mi rijeci te kroz glavu taj 13 novembar.. Na isti dan njegov otac je ubijrn kada je i moja majkaa poginula.
Znala sam kakva je njrgova bol ali on nije zelio da to pokaze.pokupio je svoje stavri i opet izasao bez i jedne rijeci. Ostala sam da lazim i idalje razmisljala o tom 13tom novembru.
*****
Juto je zaista bilo divno iako je 7mi novembar bilo je toplo i sunce je przilo. Bila sam u njegovoj trenerci koja je mirislaa na lavandu.
Vec skoro 3 ipo mjeseca se odje nalazim. Imam zelju da odje i ostajem. Ne mogu d a proispitam svoje emocije niti da ih razgranic.
Ugledma ga na vratima. Neda ga je pratila do automobila. Bio je sa koferom u rukama.
Prije ulaska u auto Zastao je i pogledao u mene. Bez i jedne rijeci je otisao...
"Gospodin je otisao na poslovni put par dana. Vidjm da gledate cudno."
"Vi sve vidite uvijek se oko svega brinete. Vi ste Nedo divna zena. Jedina ovdje koja ima osmjeh."
Blago mi se nasmije i usla unutra.
Satima sma sjedjela u dvoristu i razmisljala o njemu. Pokusala sma da ispitam samu sebe sta mis e desava ali nisam uspjela. Nisam znala sta mis e desilo.
Prije par dana sam vidjela bol i bijes u njrgovim ocima, vidjela suze dok spava.
Lijecila sam ga . Zasto to sebi radim ? zasto sebi dopustam da ga glrsma na takav cudan nacin. Zasto sebe dopustam da me uzbudi kada mi pridje i ppcne disati za vratom?
Ta osoba koja me uzbudjuje i oko koje sam se bruula tu noc me je otela . daa otela me je i prislila me na nestos to ja nisam zeljela. Posle ? Posle sam se sama dala i pustila da radi sa mnom sata on zeli.
Mozda zapravo ta bol koju ima me i tjera da ga gledam tako da zelim da udjem u njegovo srce i vidim sta se tu krije. Znam da tu nije sve tako kameno i zaledjeno.
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.