21.

2.7K 88 8
                                    

|MIJINA PERSPEKTIVA|

Ubacili su me u auto bez ijedne moje rijeci. Poveli  i ostavili sipred Katarinine kuce..
Suze su samo krenule lupajuci  na vrata njrnog stana.

"Mija? Sta se deislo????"

nisam imala glasa gusila sam se u sopstvenim suzama . 

Pomogla mi je da  ustanem.i udjem unutra.

Pokusavala je da me smiri satima.  grlila me je iako joj nisam nista govorila

"Jelll ti besto uradioo????"

odmahbula sam.glavom. Kada je od mene zatrazila da pricam  samo sam cutala. I cutala a ona je bila strpjiva i cekala me je da joj ispricam sve.

"Sta? Ti se salis sa mnom.... onnn je ubio tvog oca  da bi tebe spasio. Vuk jr hteo davas ubije oboje?  sa tim nekim volverom volkeronom kako god se zvaooo???"

"Kajoo ja ne mogu  izdrzati ovoooo , Boli me srce dusaaaa me boli kacaaa!!!"

Zaronila sma u njen zagrljaj grlila me je i skusala satima.

" Ne brini ostaces kod mene. Neces nidje odavde da ides! Uzmi ovu kafu  vrelaa je popicemo je  zajedno. dodji kod mene"

nastavila je da me grli crvrsto ali se moja bol nije smirila...

....


Proslo je 5 i 6 i 7 dana

Nisam cula za njega nisam nista znala o njrmu nije se javljao niti pitao za mene nije nijednom dosao.

Vracale su mi se scene rijeci  od prvog do  tog dana kada me je protiv mojr voljr podlao kod Katarinr.

Opet je uradio nesto protiv moje volje

Svakim novim danom sam se nadala pozivu i zelji a dodje po mene. Da kaze sve je gotovo nema vise prepreka ali me nije ni  nazvao.

Moje mucnine su sve bile cesce. Nisma jela nista niti imala zelje. Glavobolja.me je ubijala od placa a vrtoglavica od gladi.

"Mislim da bi trebalo da odemo kod doktora mija... da vidimo je li sve urefu .

" Necu. Ne mogu da hodam."

"Pomoci cu ti ja samo ajde molim te."


" Sjutra cemo"

Tako se svaki  dan oretvarao u sjutracemo narednih 15 dana.

Kaca je bila pravi prijatelj pokrivala me je u svim tako reci sranjima. sve moje zelje ispunila. Kritikovala me je kad je trebalo.podrzala kad je trbalo i kad nije. znala je u svakom momrntu da budr tu  za mene.

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now