|VUKAN PERSPEKTIVA|
Lelzala je skoro pa gola, gledao sam njeno tijelo gladan necega sto nije istroseno i bijedno. Nista nije znala o tim stvarima ali ja koji ne marim za te stvari iskrneo me nije bilo briga kako ce se to desiti.
Prilazio sam joj a ona je gledala izbezumljeni...
"Stani molim te staniiii"
Prilazio sam polako namrgodjeno.
"Neces me moliti, nisi svjesna koliko ces uzivati. Molices me da ostanes, da nastavim... Nisi svjesna svoje ne svjesti"
Koliko me je god molila nisam htio da stanem disao sam joj za vrat. Ljubio sam njene grdui spustao se do stomaka. Pogledam je u oci i vidim da place. Idalje me je molila al nije smjela da se pomjeri. Nzala je da sma ozbiljan kad su moje prijetnje u pitanju.
"NE MIGUUUU!!!! PUSTI ME MOLIM TE!"
Plakal aje i molila da stanem, nisam zelio. Svaka zena je ista svaka zena zeli ovo.
ljubio sam je po butinama i skinuo cipkani ves sa nje. Prstima sam krenuo da je diram u njen centar. Nije se culo nikakvo zadovoljstvo, samo jecaji.
|MIJA PERSPEKTIVA|
Gadili su mi se njegovi dodiri, koliko god a molim i placem idalje ne stavljao. Nista mi nije prijalo. Nikada nisam nista probla i ne znam ni sta je orgazam, zadovoljstvo.
Osjetim nenormalan bol kada ubaci jedna prst.Ali ni moj vrisak ga nije sprijevio da nastavi. Ubacio je i drugi prst. Ta bol koju sam sojecala bila je ravna onim najtezim menstrualnim bilovima.
"DOSTAAAA. STANIIIII . TIIII SI BOLESTAN STANIIII "
Poglesao me je u oci i nije stao nastavio je sve grblje psrstima da pokduava da me zadovolji. Medjutim Bolovi koje sam osjecala su bili uzasni.
"JEBOTEEE STANIIIIII"
Ovog puta je stao tacmo iznad mene i glrdoa me je u ici.
" Sta je ne orija ti moj dodir? Boli ? "
Uhvatio me je za vrat priso mom uhu disajuci .
"Bolece te svaki put kad mi kazes necu, ne mogu , stani. Znaj da necu stati. Bicu grub bicu sam djavo tada. "
Zastao je.gleso me je gladno. Osjecala sam se prljavo.
Koracao je ka vratima i pogledao me je hadnim pogledom.
" Sve ste vi iste."
ostala sam samada lezim u bolovima. nisma imala snage da se ustanem i istusiram. pocela sam vrsitati zabila sam glavu u jastuk.
"DALA SI MU SEBEEE TAKO LAKOOO, RADI TI ONO STO NECESSS!!!!"
Plakla sam gusila sam se u suzama. Nisam osjecala ni glad ni zedj od bola u sebu.
Uspjela sam ustati i istusirati se ali nisam imal sta obuci.... Sjedjela sma u ves na krevetu i nastavila da ronim suze.
"STOKO GLIBAVA MUSKA, DJUBREEEEEE!!!"
Pocela sam se drati kao da me neko bode nozem.
Varata su se otvorila. stavio je svoju majicu u sorc na mij krevet
"Dok me vrijedjas u mojoj kuci trdui se d ato radis malo tise. Zidovi su tanki i sve te cujem. Presvuci se."
Nisam imala smjelosti i obraza da ga poglrsam kao da sma ja njega iskoristila. Ojecala sam se kao da sam ja kriva i da sma ga izazvala na ovaj potez. Znala sam ako ostanem odje bice svaki dan sve gore i gore . Znala sam isto tako da moram da pobjegnem al i da to skoro pa i nije moguce. Znala sam da ce mi pobiti sve sto mi je srcu bilo drago i bitmo u zivotu.
Znala sam.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
DOBRO JUTRO GOSPODO EVO NASTAVAK😋
Ne zaboravite zvezdicu ⭐️ ako vam se svidja i izlozite vase misljenje u komentarima❤️
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.