22.

2.6K 85 4
                                    

|VUKAN PERSPEKTIVA|

Danima  smo trazil iprovjeravli. U kontaktu sa policijom bili da saznamo dje se krije njihov klan.  Medjutim ni traga ni glasa nismo.mogli da im nadjemo. Ni najmanja mrlja se nije mogla naci.


Koliko god da sma.mogao trudio sam se da ne mislim o Miji za koju sam siguran da sama  place i da nista ne jede.

Znao sam i bio sam siguran u to. Ali koliko god to zvucalo tako nisam mogao da odem tamo.

Danima sam razmisljao o njoj...

Proslo je 15 dana  od kako je nisam vidjeo. Znao sam samo da je cijele dane bila u kuci. Da cak nijr ni na orozor kvirila.   Viktor je postabio ljude da je.neprimjetno cuvaju . Javlajli su mi sve do najsitnijeg detalja.

"Moramo da razgovaramo !"

Uletio je u moju radnu sobu ako oparen.

" Saznao si nesto?  "

Klimuo je glavom

"Nazalost nista do njrga nrmamo ga jos ona lokacija je bila od orije 4 dana vec su otisli odatle. , Drugu stvar moram da ti kazem. Mija je posjetila Bolnicu saznao sam ime doktora .  Trudna je."

Skocio sam brzinskom brzinom i zaletio se ka vratima.

"ALOOOO  MAMLAZE! NE MOZES DA IDES TAMO!!!! AKO SAD ODES TAMO NACICE JE UBICE I NJU I DIJETR I KATARINU I NJRNU MAJKU! DOVESCES JE U OPSNOST!"

sato sam.kao pokosen jer sam svjean da ja ne mogu da  je vdiim.

Dusa mi se raspada po prvi  put u svom zivotu shvatam da volim nekog da mi neko nedostaje da osjecam zelju da nekog  grlim i ljubim. Da nemam kap zelje da nekog samo iskoristim .

Probudila je u meni takvu vatru emocija koja je gorjela.

Jedina zeljaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang