|MIJA PERPEKTIVA|
Dok cekam nalaze koji su mi vazniji od zivota sve u meni umire.
"Sta ako sma trudna? STA AKO ON NE BUDE ZELIO DA ME VIDI VISE U ZIVOTUUUU!!! sta da rafim Valerija?
" Jednom kada udjes u musko srce vise nikad odatle ne izlazis. Ako te stvarno voli on nece pustiti da patis dovice po tebe. A ako ne dodje to dijete ako ga i ima tu ispod tvog srca zajedno cemo podizati."
"Gospodjice Mija udjite. "
Cekala sam nestrpljivi isto kao kada malo dijete ceka da dodje njegova majka i da mu lizalicu.
Gledlaa sam je radiznalo tuzno umorno.
"Trudni ste vec 2 ipo nedelje. Cestitam"
Dava mi papire. Moje ruke se tresu koja dusa kao da se rodila.
Ta recenica koju je rekla dala mi je snagu koju sam imala kad sam sanjala majku onu noc. "budi borbena jaka! Sta god da se desi budi jaka. "
Ja u sebi imam nesto malo nesto sto ce da raste i poraste nesto sto ce biti moj svijet moja dusa moja ljubav bol sreca.
Ali sta ako se on ne pojavi? sta ako ne zeli vise da se pojavi ? Da li nekog zaboravis za 17 dana?
Da li je 17 dana zaista dovoljno da nekog zaboravis ?
Kod mene nije bilo dovoljno ni narednih 153963288 dana i godina. ja njrga necu zaboraviti. Imam nejgov deo u sebi . Tom djelu ce poceti da kuca srce tom djelu ce izdasti rukice nogice taj deo ce biti mala beba. Kad ee rodi bice Moj najveci poklon, smisoa zivota.
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.