25.

5.7K 106 15
                                    

Jutro me je probudilo vikom u 7 sati.

"VUKANEE USTAJJJJ "

"Sta se deres koji kurac u 7 sati ujutruuu!!?

Ueltio je zadihan kao da mu zivot zavisi od ovoga.

" MIJA I KATARINA SU KRENULE NA AUTOBUS JAVILI SU MI NASI LJUDI. IDU ZA SANT PETERZBURGGG!!! "

"KAKAV BOLAN AUTOBUS!!

brzisnkis sam ustao obukao ze i izletio napolje.

Vozio sma lud do Katarinine kuce ali me je tamo sacekala njrna Majka.

" Otisle su prije pola sata autobus im je u 8 i 30."

Vec je bilo 8 i 25 a do autobuske stanice je trebalo minimalno 15 minuta sa vzonjom od 100 na sat.

Vozio sam kao lud. Ali autobus je vec otisoa orije 20 minuta.

"U PICKU MATERINU!"

Vozio sma kao lud za autobusom morao sam da ga stignem. Mora da zna da je nisma sotavio da sam dosao po nju da znamm sve. Mora da zna da sam ziv.


Napokon sma uspio da ga stigne i zakocim cit isprd njega.

"ALOOO BREE JESI TI BOLESANNNN!!! OLI DA SVI POGINU RADI TEBE.
Ko je ova budala uooste"

Nisma madio uletio sam unutra i sjedjela je na 3 sicu. uzeo dma je u narucije. i iznio napolje.

"Katarina izlazi napolje " !

katarina je izasla za nama i stala je sa strane.
"momak vozi ."

Spustio sma je na zemlju i uhvatio je za obraze.

"Kako si mogla d apomislis da odes? Kako si mogla da pomislis da me sotavis??? ".

Gledla me je u nevjerici sa suzama .

" Morala sam bojala sam se za zvit naseg..."

"Naseg djeteta. Mija ja nikada ne bi ugrozio zivot svog djeteta a ni tvoj zivot! Ti si me spasila tame i sivog zivota bez imalo ljubaviii . Obojala si mi zivot . Tis i mi najvrijednija stavrrr koju ja imam. Ja nemam nikog kog volim sme tebe."

"Sta si reko?"

"Da te volim! "

Zagrlila me je tako crvsto kao niakda do sada.

Krenuli smo ka kuci drzao sam je za ruku crvsto ne osutajuci jr ni sekunde.

"Oces li da se udas za mene"

"NARAVNO DA OCUU BUDALO"

Ona je bila moja jedina zelja koju sam imao. Bao kao u romanu koji je citala. Imao je msukarac koji jr imao samo zelju da ima jednu zenu. Tako je i ona bila moja zelja.
Zelja koja me je naucila sta je to zaoravo jedna zena. Sta znaci voljeti zenu. Zena je druga polovina jednog msuracka njegova sreca tuga bol zavist. Ona je bila moja zavist.

*****

Proslo je tacno4 mjeseca. Nase vjencanje bilo savrseno nasa ljubav koju imamo je bila jos jaca kada smo saznali da cemo imati cerku. Da ce nas zivot biti drugaciji.

Promjenilo se sve.
Postao sma najopasniji kriminalac u Rusiji. Koji valda svime . Vlada Svakim gradom svakim kutkom ove drzave pa cas i presjednickim mozgom.

Ali mojim srcem i mojojm dusom valdala je jedna zena .

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

TO JE TO EKIPA. ZAO MI JE STO JE IMA SAMO25 DJELOVA .
Ali brzo izlazi druga prica🤗

Nadam se da vam se proca dopala❤️

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now