16.

2.9K 87 2
                                    

Znala sma to i vec.  Saznaka sam na uzasan nacin da moj otac voli vise novac nego mene. Ali me nije to totaklo ovaj put kada mi je to Katarina govorila.

"Znam . Sve znam. Ali ja sam u njemu vidjela bol. Vidjela sma nesto ne znam sta je to. Spremna sam i da mu naplatim za sve ali i da vidim i saznam sve."

"Ti si luda.. Majke mi ti si luda. Tiii da mu napaltis?  kriminalcini obicnoj ... Kuku mn."

"Trebace mi usluga. Otici ces do crkve i kupiti mi dvije svijece. Molim  te"

Biljedo sokirano i ne znam kako vise da opisem njen pogled, me gleda i klima glavom.


|VUKAN PERSPEKTIVA|

Napokon je zavrsen i taj prokleti sastanak i dogovor, ugovorbpotpisan . Sjutra ujutru je let za Moskvu .

Lezao sam na krevetu i razmisljao. Da li ce biti tu kad se vratim. Ako bude  znaci ostala je dami naplati. Ako nije ili me je orijavila ili ne al vise se necemo vidjeti.

Nisam bio siguran da li ce biti tu kad se vartim.

"ustaj zakasnicemo na avion COVJECE"

"I IZGLEDAS KAO GRIZLI KOJI NIJE SPAVAO 15 GODINA."

Ni manje ni vise sam se tako i osjecao jer sam sinov jedva zaspao.

Krenuo sam na aerodrom idlaje me.je mucila misao sta cu zateci...

U biznis klasi bio sam samo ja i moji ljud  nisam pricao nisakim. Cak nisam regovao ni na sale koje su razmmjenjivali... Iako to nisam volio.

^^^^^^

Stigao sam  napokon ispred kuce. Imao sma tremu po prvi put u svom zivotu. Da zbog dva seksa koja sma imao sa nekim moze da se ima trema?

Nikog nije bilo napolju  snijeg je padaao kao i obicno... kada sam orilazio vratima osvrnuo sam se na  garniruru u dvorisru i sjetio se scene kada sam isao za Albaniju... i opet isgivorio to. "Lijepa je"

Usao sam u nutra kuca je bila prazna. Tiho i jako neobicno razmjesten dnevni boravak. Sve je mirisaolo na  Neki neobican ali lijep miris .

Popeo sam se u svoju osbu i zatekao je uredno ociscenu i sredjenu. Kutija je bila nekako zalijepljena ne orofesionalno  u njutra su bile slike  i djelici onih izbucanih.

"Opet je usla odje..."

krenuo sam ka njenoj sobi ali nije se culo nista. Znaci ipak je otisla. Ali me je vuko nrsto da otvorin vrata.

Ona je spavala na krevetu    kao neko dijete otvorenih usta.

Gledao sam je dok spavao kao neki psihopata... Mislim nije da nisam ali dobro😂

Vratio sam se u svoju sobu i poceo raditi jer sam.imao masu posla za lap topom.

-------

Kucanje aprekida moj udubljeni tempo rada.

"Naprijed"

"Doniejla sam ti kafu.   Da ne zaspes nad tim kompjuterom"

"Oppet si ulazila odje.I ooet si dirala moje stvari... Nikad nrces nauciti izgledla ili nr zelis?

" sam sam.je vratola u tvoju sobu i pospremila. I da ne zelim."

poceo sam klokcati jezikom i  okrcari glavu jer sam  imao osjecaj da cu se ukociti ...

"Nije kasno... Mozes li me povesti na jedno mjesto?"

"Imas vozaca. ici ce sa tobom Viktor."

"Ne. Ti ces me povesti."

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now