1.

4.9K 133 28
                                    

Prisao mi je polako dok sam se nalazio u kancelariji moje diskoteke.

" Gospodine Orov saznao sam sve sto ste trazili."

" Sta me gledas? Pricaj!"
gledao sam kroz tamno staklo u nju bilo je 15 do 12 polako je pocela da se sprema iako nije bila svesna da nece moci izaci iz kluba.
" Otac Vuk Andrejev 54 godine. Majka poginula u saobracajnoj nesreci ime Vesna Lazarevic Srpkinja iz Beograda. Radila je kao Profesorica u srednjoj skoli . Bila je trudna kada je poginula."

"Nisi mi rekoa glavniii dio! Ocev zakon? Zauzetost svee me zanima! ZA STA JA TEBE PLACAM KOJI KURAC!"

" Nije bas cist pred zakonom, prikriva u akcijama oruzanih pljacki manje ni vise nego Volkera. Takodje preko njega idu svi sleperi sa narkoticima naravno po naredjenju nacelnika policiske stanice iz Ufe. Devojka je slobodna , imala je 2 momka dvije krace veze od po 3 i2 mjeseca."

"Bravo."
Slusao sam ga pazljivo sta mi je govorio. Ali nisan skrenuo pogled sa nje.
"Veceras je zelim!"

"U redu"

|MIJA PERSPEKTIVA|

Sjedim u serpareu i smaram se na zurci. Ne volim zurke, pune su pijanih lakih zena i u isto vrijeme pijanih i nadrogiranih musracaca. Zene idu sa raznim muskracima u toalet. Muskarci ih gledaju kao igracke nakon cega ih samo ostave u istom tom toaletu.Klub je pun nermorala.
Muzika je stala u 23:56. Ljudi su poceli da se razilaze od guzve nismo mogli izaci iz kluba pa smo sacekali da izadje vecina.

" Cudo ovako rano gase muziku..."

"Ajmo Kajo, sjutra nam je svakako vazan ispit i moramo ga poloziti. "


Polako krecemo ka vratima ali osjectm kako me neko hvata za podlakticu i vuce do istog onog toaleta. Hvatam me strah jer od guzve i mraka ne vidim nista.
Okrecem se histericmo .

" STA RADIS KOJI TI JE VRAG!"
Gledam u visoku musku figuru u crnoj kosulji i pantalnama.

"Mija Adrejev? 21 godina, Otac Vuk, pokojna majka Vesna. Treca godina Prqvnog fakulteta.Rodjena u Ufi sa boravkom ovdje u moskvi. Ulica Dostojevski 22 Zgrada 13 stan 24."


Blaga trema koja se povecava ne dozvoljava mi da trepnem.

"Ko si tii!!!? Odakke znas ko sam ja?"

sa smjeskom na licu mi odgovara


"Vukan Orov, Sef kriminalne grupe i vlasnik ove diskoteke a ubrzo i tboj...



Smirenim tonom kaze dok ja ne tako smireminm kazem
" Molimmm? Nemam vremna za tvoje budalastine! "

Izadjem iz toaleta i krenem ka vratima ali dva naourzana covjeka stanu ispred mene.

"Ono sto se Vukanu Orovu svidi i ono sto on zeli ne moze otici tek tako. Gdje mislis da si krenula?"

U nevjerici gledam u njega i ne shvatam sta se desava. Jeza prolazi krzo mene podrhtavam kao da se smrzavam..

"Vodite je na sporedni izlazi i cekajte me u kolima."

Moje opiranje je nista nasprem dva naoruzna momka koja me vode do crnog auta sa zatamljrnim staklima. Moj strah se povecava al nada da se neko sali sa mnom je idalje tu.

|VUKAN PERSPEKTIVA|

Vidjeo sam strah u njenim ocima sto mi je nenormalno prijalo i davalo mi snagu. Znao sam da ce biti lako Izvesti iz kluba. Ali da li ce biti lako uraditi sve ono sto ja planiram?

Krecem ka autu vidim da je sve onako kako sam trazio. Kao i uvijek.

Usao sam u ali pocinje histerisati.
"DJE ME VODITE??? OCU DA IDEM KUCIII!"

"Rekoh li ja malo prije ono sto Vukan Orov zeli to je njegovo... Ti vise nemas svoju kucu. "

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Nadam se da vam se svidja privi dio price.

Kao podrska ostavite ⭐️ I prokomentaristite kako vam se cini❤️

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now