13.

3K 90 1
                                    

VUKAN PERPEKTIVA|

Bio sam bijesan jer je dirala moje stavri Medjutim konstantmo sam u glavi vrtio film koji sam jutros kada sma se probudio i vidjeo je pored sebe...

Slike su bile po cijeloj sobi. Kafa je bila po njima. Nisam ih ni obrisao samo sma ih vratio u kutiju. Poslednja slika sa tim covjekom mi je bila u rukama. Mrzio sam ga isto koliko je i on mrzio sve zene.

Od bijesa koji sam imao u sebi sam uzeo solju od zid. Bijes je kiptio u meni. uzeo sam i razbijao sve po sobi.

"STA SI TIII OD MENEEE NAPRAVIOOOOOO!!!!"

Ta recenica me je vratila u samu relanost. sva soba je bila razvaljena i polomljrna. Iz sobe do cuo sam plac. Znam da sma burno regovao. Ali zasto uopste i mislim da sma burno regovao....

Uzao sma kutiju i krenuo ka njenoj sobi. usao sam i bacio kutiju ispred nje.

"Taj covjek je moj otac. Covjek koji me je i naucio ovakvom zivotu Ubijen je 13 Novembra."

Pogledala me je blijedo.
Sjeo sam pored nje na pod i otvorio kutiju.

"Ovo je moja srecna porodica! "

poceo sam bucati slike pred njenim ocima. Poceo sam da pokazujem svoju najbolniju tacku. Moja srecna porodica... nasmijao sma se kisjelo na tu recenicu...

"Zasto tako ironicno to govoris?"

Ustajem se i razbijam kutiju .

"JA JISMA IMAO ZIVOT KAO TI! STA TEBE BRIGA ZASTO SMA JA IRONICAN! TO JE MOJA LICNA STVAR NISI IMALA PRVO DA DIRAS MOJE STVARI!!!"

Opet sma poceo da skupljam bijes u sebi. Ustala se i uhvatila me za podlakticu. Sto je pocelo da me smiruje.

"Izvinii, nisam htjela da izazovem bijes u tebi niti da te natjerma na to da izbucas slike i razbijes kutiju."


"Za ovo ces mi zestoko platiti!!! "

Gurnuo sma je na krevet sa namjerom da joj naplatim svu svoju nervozu . Mizoo sam da ce poceti da vrsiti i gura me ali se nije pomjerila. A ona?

Ona je uzidsala, ona se meni predala. Bio sam grub svu neevozu sam iskaljavao nad njom. A ona? Ona je duboko disala Uzidsala i govorila mi "Brze"... Poslusao sma svaki put kada je to od mene trazila.
U tom momentu ona je upravljala mojiom glavom..

" Brzeee!"

Sta se desava nije mi jasno zasto ja radim sve kako ona zeli.... Pocela me je grzsti po istim mjestima. Dok nije dozvijela taj cuveni vrhunac.

Ali ja nisam stao ni data nastavio sam dok i moj vrhunac nije dosado na red. Ni jendog momenta nije rekla da stanem.

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now