2.

4.3K 121 15
                                    

|MIJA PERSPEKTIVA|

Ispred diskoteke nema niko pa cak ni.mog drustva koje je trebalo da me crka ispred...
Autom krecemo tamo nekuda, strah koji prolazi svaki dio mog tijela... Podrhtavam cijela nemam petlju da bilo sta progovorim.i izustim iz svojih usta...

Put je bio miran svi smo cutali, moje razmisljanje sta ce se sledece dogoditi sa mnom razvijalo se u mojoj glavi do nacrnjih misli... Mozda me zaveze tuce i ubije... Mozda mi ubije oca i onako sve zna. Mozda me cak i proda. Moj tok misli koji je bio crn se prekinuo skipat kapije koja je bila sigurno 2 metra metalna igrada sa zivom ogradom ...

"Izadji iz auta."
bez pogovora izlazim iz auta.

"KAKAV JE OVO NACIN DA ME PROTIV MOJE VOLJE DOVEDS ODJE! ZNAS LI TI KO SAM JA!!!"

"Cerka korupiranog policajca koji pomaze u pljackama banki i orevozenjem kokaina"

Mirnim tonom kaze.

"STA PRUCAS TI ODAKLE TI PRAVA DA VRIJEDJAS I KELVETAS MOG OCA!!!"

Ruka mi sama poleti , osmaraim ga. Nikad nisma dala na oca. Podigao me je bio je uz mene kada je majka poginula. Pruzio mi jr sve u zivotu. Ali taj samar je izazvao cisti bijes. osjetim takav boli u desnoj ruci. Takav stisak u zivotu nisam osjetila.
Ulazimo u tu veliku kucu.
"KOGA TI SAMARAS? JESI LI TI SVJEDNA DA MOGU ODJE DA TE UBIJEM?"

Pocinjem da se tresem od straha i tog tona.. Nikad se niko nije drao na mene.

"Slusaj me mala nemam ja zivaca da trpim tvoje histerisanje i frustracije u mojoj kuci! Ponasaj se normalno u ne pravi mi scene odje."

Poglrdam ga u nevjerici sta izlazi iz njegovih usta...

"STAA PRICAS TIIIII! DODVEDES ME ODJE NA SILU I ONDA MI KAZES DA SE JA PONASAM NORMALNO? IDIII LIJECIII SEE!!!

Taj hladan pogled pun mrznje prema zenskom rodu unistavao je svu ljepotu koji ovaj muskarac ima. Toliko bijesa nisam vidjela nikad. Hvata me za volicu tako snazno...

" Sta sma ja tebe reko orije samo par minuta. Nemoj da se zajebavas i igras sa onim sto ja kazem. Jer se niko ne igra sa Vukanom Orovom a ne jedna balavica poput tebe"

Toliki bijes a toliko smiren ton me je toliko uplasio..

|VUKAN PERSPEKTICA|

"Sad mozemo i malo da se igramo, kad si se smirila i ne histerises."

Njen strah me je toliko zanosio da sam htio samo da nastavim. Nije mi bilo zao sto se plasi jer sam bio svjesna da je necu ubito vec se samo malo poigratisa njom i baciti kao svaku drugu igracku kada mi dodje neka bolja....

Uhvatim je za lijevu butinu dok drugom drzim njen vrat disem joj za varto i podizem njenu lijevu nogu na moj kuk.

"Opusto se nece da boli ako budes mirna, nema histerije nema bola."

odgurnula me je svom snagom i samo 2 milimetra pomjerila od sebe. Jos veca nervoza me prodje krz moje tijelo.

Jako je stisnem za vrat...

"Nisam te odje doveo da mi glumis sveticu i stoji ko da musko nisi vidjela. Doveo sam te odje da mi se skines i das cijela. Radis ono sto ja ocu i slusas ono sto ti JA kazem!"

"TI SI BOLESNIK"

"Jako si bezobrazna nerviras me a to me uzbudjuje. "

Skinem jednu bratelu daljine. Bez brushaltera je.

"Sad cemo da igramo jednu igru."

skinem drugu bratelu, a haljina samo padne sa nje. Prekrila je svoje grdi koje moram priznati izgledaju fenomenalno.

"Ja naredim a ti uradis. Ako se opsutis uzivas, a ako si histericana i bezobrazna bice bolno... Na tebi je"

"NA STA JA TEBI LICIM!!!! TO STO SI TI NAVIKO SA ZENAMA KOJE SU DNO TROSITI SVOJE TIJELO NIJE MOJ PROBLME SLONI SE OD MENE !!!!"

krenem izgovoriti nesto ali me prekine telefon koji zvoni sigurno po 3 put...

"Doodjavola vise!!! Haloo Viktoreee!"

Saopstava mi da je stigla policija i da zeli da razgovara da mnom.

"Policija? Uvedi ih za koji minut. "

Prekinem poziv i u njenom licu vidim neku nadu i sigurnos.
" Obuci se."

|MIJA PERSPEKTIVA|

Policija je usla samo par trenutaka kasnije, a ja pocinjem vikati...

"Oteo me je odje me je doveo na silu molim vas pomozite mi"

Policajac se samo cinicno nasmije glrdajuci me kao da sam se salila...

"Mojjj Vukane koja ti je ovo po redu...."


⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ostavite zvezidcu⭐️ i vase misljenje ❤️

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now