Sjedjeli smo i gledali smo turske serije kao one babe u praistoriji.... Smijale smo se nas tri kao neka djeca iako je Kacina majka bila starija od mnr cak 40 godina.
Ta zena je bila moja podrska.
Proslo je jos 7 dana. idalje ga nema nidje.
"Pocinju vijestiii Da vidimo kako ce nam Vladimir Putin smanjiti plate i ovaj mjesec dodji, mozda sjitra bude fino vrijeme pa prsoetamo."
Vijest koja sam zacula prekinula je moje noge. Uzela moj dah i moje srce je lupalo 500 na sat.
Danas u kuci biznismena Vukana Orova desila se pljaka a potom ubsitvo 10 Nepoznatih ljudi. Ubijrn je i sin glavni organizator ove kriminalne grupe Danil Volker. Vise u vijestima u pola 8.
Pala sam na kauc i pocela se tresti..
"Ub... ubi.. ubiliiii suuuuu gaaaaa!!!!!"
Pocela sam vrstati i plakati. nisam se mogla smiriti ...
"Mijaaaa staniiii nisuuu ga ubili saniiii!!!! Covjece staniiiiiiii! Nisu ga ubili polako nisu rekli kos u ubijrni!!!!"
Pokusvala me je smirivati ali ja kao da nisma mogla da se smirim.
"Moramo pod hitmo da odemo odavde. ako saznaju za tebe ubice i tebe i to dijete!!!!"
Kaca je skocila i ustala me. prodrmala me je. Molila me je da se smirim i krenem da se pakujem.
"Moramo odma da odemo odavde!!!!! Ako nas nadju ubice te Mijaa !!! Ubijen je glavni kriminalac svih vremena ! Oni sigurno zaju da si bila kod njrga moramo da bjezimo sto dalje odadve!!!
" Neka me ubiju! ako je on mrtav jaa nemam vise razlog da zivim!!!"
"IMASS MIJA IMASS NJEGOVO DIJETE IMAS!!!!" pokreni se kreni da se pakujes sjuta ujutru je autobus idemo njime i bjezimo u Sankt Petrzbirg !
|VUKAN PERSPEKTIVA|
Nakom kobnog dogadjaja upala je racija policija. Naravno moja koja je izvrsila uvidjaj i preuzlea sve mjere i sve uradila kako treba. Pomogla da se rijesmo tih tijala . 1 moj covjek je ubijen a ostalo su volkerovi ljudi.
Nakon toliko vremna ja sam uspio da se rijesim mojr najvece prijetnje koja postoji!
"Orov Brate jesi ziv opet ostao?"
"Kao sto vidis insoektore Aleksejevski naravno!"
"Omeksao si u ranijim akcijama ovih krinalnih grupa ubaijao si vise ljudi..."
"Zena je cudo"
Dodao je Viktor. Mahinalno sam se okrenuo ka njemu i ljuto ga pogkedao.
"Dje ti je ona mala? Staka je bila Mogu ti reci jedna od ljepsih tbojih izbora a bogami i drugacija cinilo mi se"
" Nije mala nego moja buduca zena. i drugacija je"
Svi su me pogledali njih 40 koliko ih je bilo u toj orostoriji.
"TOOO SE MOJJJ BRAT ZENIIIIII*
Viktor skocio odusevljen srecan sto cuje to. svi sotali su bili sokirani i nisu vjerovali da sam ja soremna na tako nesto...
Moj telefon je zvonio satima. .
" Molim Majko""Jesiiii li dobro sine? "
"Jesm jesam."
Idalje hladno odgovaram ali srecan jer me j nazvala.
"Vidjela sma vijesti svaki prtal i svaki program bruji o ubistbima koja su se deisla u tbojoj kuci. zvala sma te 10000 puta ali se nisi javljao pomislila dsam da su te ubilii!!! "
pocela je da place a
"Majko dobro sam nije mi nista. Nisma cak ni ranjrn nit bilo sta drugo. Sve je uredu.
Majka Doci cu ovih dana sa nekim."0rekinuo sam joj telefon ne dopustivski da zavrsi recenicu.
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.