15.

3.1K 86 5
                                    

|VUKAN PERSPEKTIVA|

Zastao sam kod auta, gledao sam u nju 

"Lijepa je"

Ne ne nee to nisam rekao na glas...

"Nesto ste rekli ?"

Viktor me je  cudno gledao a moj vozac me je upitao to...

"Ne. Krenimo."

Vozio sma se avionom gledajuci u telefon.  Cupkao sam nogom. Nervoza oko tog posla me je izjedal.  Mislio sma da ce mi glava eksplodirati.

"Zbog cega si toliko nervozna? Svaki posao koji si sklopio bio je dobar i super se zavrsio... Sem sa Volkerom. "

"Ne znam Viktore. Nije mi do tog posla toliko ni stalno sebe maltletiram par  zbog par dana i mar miliona eura..."

"Taj posao bi ti donio dosta.Sam si svjesan  da ovaj  posao vdijedi dobro. Nema potrebe da se nerviras. Al imam osjecaj da te jos nesto muci. Vukane  prijatelji smo dobro to znas. To sto sma formalan pred drugima ne znaci da cu dok ja i to razgovaramo."

"Viktore ti ni tad ne moras bit formalan sa mnom. Nikad ti to nisam trazio. Spasio si me od metaka dosta puta. Rizikovao si zivot i lezao si skoro pa mrtv radi mene orosli put. Muci me cinjenica ta da Volker nije uradio ni jedna potez duze vrijeme kako bi me smakao i oslobodio svoj posao skroz"

"Na nesto cilajs?"

Gledao sam krz prozor  od aviona i   prosao  blziu.

"Ciljam na Miju. Imam neki los osjecaj."

"Od kad ti bilo sta ziljas za zensko? Sve i da joj se nesto desi spasio bi  sebe jer zbog nje mozes da zavrsis u zatbor. Plus ona zna da je kapija otvorena da moze da ode ako ona to zeli. I otici ce vidjeces. prijavice te."

"Ne znam  i ne ciljam za zeñsko nego za nju.  Nisam ja ostavio kapiju eto tako.  Znam da nece otici. Ona je djevojka koja  voki osvetu znam da ce ostati da mi naolati i otici."

nastavio je Pricu ali ga ja nisam slusao ni jednu rijec.  Nije me puno zanimalo. razmisljao sam   o djelovima dje je ona sama pristala i uzdisala. Znam da nije to htjela i da je orsitala kako bi je ja lakse sotavio na miru.

Sati su prolazili moje misli su bile sve diblje ali ih je orekinuo pilot koji je  rekoa da se pripremimo za sletanje.

Dosao sam u Albaniju i pripremao se za taj  debilni sastanak.

Zao sam da ce sve biti kako treba d ace se taj sastanak zavrsito i da ce sve biti kako ja zelim.

|MIJA PERSPEKTIVA|


U Moskvi kao i svake godine ovo vrijeme je bilo hladno.  Satima sam sjedjela kod peci  i gledala u vatru.

U cij3loj kuci je bilo toplo svaki kutak kuce je bio prijatan dok napolju, napolju je padao snijeg sve je bilo bijelo   i izglrdalo je tako divno.

Nosila sma njegove trenerke i  duksve. Jer nisma imala svoju dojecu. 3 ipo mjeseca se nisam nisaim cula od svog drustva iako su vec svi zali gdje sam.  Prijetnje koje im je uputio bile su jasne...

Danisam sam bila sama u kuci povremeno je neda bila tu.

Vrata kao i kapija su bile otvorene i imala sma proliku da odem. Pomisljala sam cak i na to ali nisam imala zelju.

Moja zelja da udjem.u saznam.sta se desilo u njegovom zivot zasto ima tako hladno srce mi je bila veca i jaca zelja.


****

U kuci je bilo tona nekih knjiga  o Zivitu krimilau i nekim budalastinama.  Medju tonama knjiga naisla sam na roman nekog nepoznatog pisca    Sa nazivom "Jedina zelja"

Citala sam satima uzivala u kafi i u njegovim stbarima.  

Moje citanje orekinulo je zvono na vratima.  Zaletjela sam se pud vrata i kad sma ih otvorila Kaja je uletjela u kuci pocela me grliti. 

"LUDACOOO DOSLAAA SAMMMM"

"SOK... ODKALE TI ???"

"Zvao me je  Orov i trazio da donesem tvoje stvari ."

"Mija dosla sam po tebe  Da odes odavde!"

Glesala sam je  bez ikakve reakvije.

"Ja , kajo ja ne idem sa tobom."

"ZENO STA PRICAS TO. IMAS OROLIJU DA ODES NEMA  5 LJUDI ODJE NA KAPIJI. PROLIKU DA SE MAKNES OD BOLENSIKA!!!"

"Ja nmg..Ne mogi.. Ali ti mozes ostati sa mnom veceras?

Bez pogovora se bacila na kauc i rekla

" Moguuu jer se nece buniti.. Rekao je sam da mogu... Znas.. (zastala je sa nekom tugom) kad nam je orijetio  bila sam potresena. Nisma znala sta je sa tobom. Cula sma se cak sa tvojim ocem i obecala sebi da ti ovo necu reci ali moram. Njega mija nije briga za tebe. Rekao je da njegov noca i posao ne mogu da trpe"


⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ako budem u prilici izbacicu jos jedan deo nocas ❤️

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now