7.

3.3K 96 9
                                    

Ja sam muskarac koji nema osjecaje niti zelim da ih imam. Osjetio sam jos vecu potrebu da mi se sama preda.


"Vukane... Znas i sam da ovo ovako nece ici. Njen otac je prijabio da je nestala. Kontaktirali su nasu stanicu ."

Znao sam i to.

"Danas idemo u Ufu u tu  rupu od stanice."

"Mi nemamo nikakvih veza tamo. Sam znas da nismo planirali nikakve poslove tamo."

"Rekao sam da idemo. Sve ces ti srediti."

|MIJA PERSPEKTIVA|

Nemam vise suza. Nemam vise misli i zelje za bjezanjem jer sam svjesna da  i da povjegnem  vratio bi me.  Ne znam zasto sam mu se toliko dopala i zasto me toliko zeli. Ali sve vise i vise zelim da umrem  u ovoj kuci jer se sama sebi gadim.

Dugo cutanje i razmisljanje me je dovelo do toga da polomim sve u ovoj sobi.

"Zelite li ovde da jedete?"

"NECUU DA JEDEM!"


Gledala me je blijedo  i sa tugom, znala je sve i bilo joj je zao. Vidjela sam sve to.

"Naredjeno je da moras da jedes.  Ako te ja ne naceram nacerace te Viktor ili neko drugi."

Skocim od besa i pocnem agresivno siktjeti na nju.

"NEDO KAKO MOZESS ODJE DA RADIS KOD OVOG SMECARA??? KAKO IMAS SRCAA DA ME ODJE GLEDASS. POMOZIIII MIIII ZENOOO!!!!"

"Uzmi jedi. Ja ti ne mogu pomoci."

Izasla je iz sobe... Nakon par trenutaka pojavio se neki visoki momak kojieg ranije nisam  vidjela.


"Slusaj balavce malo Ima to da pojedes inace se gutati to bez zvakanja. Jesces svoje zube."


Sokirano gledam kako su svi muskarci u ovoj kucii bezosjecajni i jadni. Ipak me prijetnje natjeraju da jedem. Glad koju nsima  osjecala danima mi se pokrenula tako i zelja za hranom.


Stakleji sat na zidu  je konstantmo klokcao cula sam zvukove kazaljki  koje su me jako zuvcirale. Dizale su mi nervozu.  Pukla sam i skinula ga. Razbila u sto komada.  Toliko sam imala bijesam u sebi.



Toliko sam bila kivna  i sav bijrs iskalila na taj sat.


"Nece ovo ovako iciii! Necu ti sebe dati ti ces mene moliti VUKANE OROV!!! MOLICES ME DA TE PUSTIM ISTJERACES ME SAM. VIDJECS NA STA JE JEDNA ZENA SPREMNA! NISI UPOZNAO JOS OVAKO GADNU ZENU. !!!"

Jedina zeljaWhere stories live. Discover now