|MIJA PERSPEKTIVA|
Pila sam kafu u svojoj sobi. Cujelog dana sam sjedjela i plakla dok me niko ne vidi... Ojecala sam se kao u tamnici. Poludjevu u ovoj sobi...
Zacuje se otkljucavanje vrata.
Nisam htjela da okrecem glavu jer sam znala da je on..."Nesto smo tuzni ? Nesto de sesilo? Cemu te suze... Ti ako miskis da ces odjr da nas sazalis suzama neces.. Nisam ja neko ko pada na te vase kretenska razmisljanja."
Posle par trenutaka sojetim vreo dah na mom bratu.
"Zasto si nervozna?"
Skocila sam.kao da me neko ubode iglom i.ledja.
"Sta radis tooo!?"
"Jos nista... Skimi se!"
u nevjerici slusam.rijeci . Ali majkine su istale tu u glavi davaju.mi snagu.
"NECU!"
Poceo je.kudacki da se smije...
"Znas li ti da meni ko kaze necu taj vise ne dise. "
Pocinje se tako vjestacki smijati. njegov smijeh mi je govorio d ace se svasta desiti nocass....Uhvario me.je za lakat i pokazao svoj telefon.
"Je li ovo Katarina? Bas lijepo sto znam dje je is ta je ... Slece necu. vidjrces je na istom krevetu kako lezi mrtva znas!!!!"
Strah je prozima.kroz moje kosti. moje nige i ruke , ma cijelo.moje tijelo se trslo od straha.Pokazuje.mi drugi snimak na kome je moj orac u svojoj kancelariji u stanici.
"Tvoj otac koji je smece i radi za njavecu olos ove drzave . Vidi jednim pozivo dobice metak u celo! izgubcrs jednim pozivom sve sto ti je u zivotu vrijedno!
Oces li da se skines?"Od soka nisam znala.kako regagovati. Skinula sam se u ves i glrsala u njega on nijr cak ni skinuo svoju majicu ...
"E tako brate vidis kako se sve fino dogovorimo. Lezi!"
legla sam kao kip. Stisla sam sake i.molila boga da neko zovne udje ili bilo sta da se desi.
Shvatila sam da cu biti njrgiva igracka da ce se sa mnom igrati i da ce.me silovati.
Lezala i gledala u njega i opet ponovicu njegovu ljepotu koju ima unistila je njegova unutrasnjost.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
KRATAK JE PA SAM ZATO I NJEGA IZBACILA....
stavite ⭐️ Ako vam se svidja i prokomentarisite ❤️
Samu sebe sam iznenadila tako da ocekujte svasta🤗
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.