|VUKAN PERSPEKTIVA|
Gledao sam se u ogledalo. Moj vrat moje rame je bilo puno modrih tamno plavih ugriza. Uvijrk su mi smetali ugrizi nikada to nisam dao nikome. Ali njeni uzdasi su me skrenuli sa tog "ne dam".
Imao sam mnostvo poslova koje sam morao da zavrsim. Kucao sam po lap topu satima ... Glava me je boljrla kao luda nisam znao dje cu prije da se okrenem.
Umor me je oborio i zaspao sam isti momenat. Osjecao sma neku groznicu mucninu i glavobolju nenormlanu. Tresao sam se a da toga nisam bio ni svjesan.
|MIJA PERSPEKTIVA|
Zaista mi se spavalo al san se nije slagao sa tim. Nisam mogla zaspati... Koliko god sam bila izmorena i nikakva nisam mogla da zaspem.
U kucu je bilo tiho do nekog momenta, u pola noci sam cula njega kako vice i govori kako nekog mrzi. Nijr mi bilo jasno koga i zasto vice. Nisam htjela da se mijesam misleci da se sa nekim svadja.
medjutim nisam mogla da ne orovjerim nesto me je tjeralo da prokvirim. Prisla sam vratima a njegov glas je svr bio glasniji. Vrata su bila oskrinuta , prokvirila sma kroz vrrata i vidjela da je svjetlo upaljeno a on je spavao. Vidjrla sam suze i stiskanje carsava.
Tiho sam otvorila vrata i prisla krevetu nidma morala da ga dodirnem osjetilo se kako gori i kako ga temoeratura polako jede.
Nisam mogla samo tako da se okrenem i odem. Iako sma to htjela pustila bih da umre ali ja nisam takva osoba.
Otisla sam do kuhinje uzela krpu i pokvasila je vodom. Trazila sma po cijeloj kuci toplomjer . Vratila sam se u njegovu sobu tihim korakom krenula ka njrmu i sjela kraj njrgovih ruku. Nijezno sam stavila toplomjer i vidjela da gori i ima 41 sa 3 linije. stavila sam mu krpu mokru na celo i otkrila ga.
Majka mi je govorila kada neko gori treba se otkriro a ne dodatno utopljavati. Krenyla sam da se ustanem medjutim njgova ruka me je uhvatila za moju i povukla ka sebi. Pala sam kraj njega , idalje je spavo. Zagrlio mr jr tako dnazno da se nisma mogla pomjeriti. Ali nakon toga vise nije spominjao svog oca i govorio fa ga mrzi.
Ubrzo sam i ja zaspala jer me je umor ubio a bilo je i 3 sata posle ponoci.
*****
Suncee je toliko bilo jako da cak ni zavjedna nije uspjela da smanji svjetlost
Probudili smo se u istom momentu."Sta radis ti u moj krevet i u moju sobu??"
Socio je iz kreveta poceo vikati. Uhvatio se za glavu i poceo je da se tetura.
Uhvatila sma ga za ruku i vratila da sjedi na krevte.
"Sinoc si toliko vristao dok si spavao. imao si temperaturu i dtvljal sam ti obloge. kad sam krenula da izadjem uhvatio si me i povuka nidma mogla da se pomjerim."
Krenula sma da mu objasnjvam medjutim kao d ame nije ni cuo sta sam mu pricala.
"Izadji bree napoljeeee!!!!"
|VUKAN PERPSEKTIVA|
Nisam mogao stojati na nogama. Znao sam da danas imam najvazniji posao u svom zivoru i da moram to da zavrsim. Vrtoglavica me je ubijala.
Pored krevta na polici stajao je toplomjer casa vode i krpa. Znam da je pricala istinu al nije trebla da ulazi odje. Inervirala me je da svojim postupkom.
prolazili su sati i sati nisam mogao jesti a znao dam da ako nastavim da sjedim i kucam u taj lap top iskocicr mi i ovo malo mozga sto imam...
Krenuo sam brzinski da se spremam. nakon stosam vidjro da je 9 i40. Krenuoa sam da izadjem iz sobe ali na vratima jr bila Mija koja je drzala casu vodr i tabletu.
"Ovo je za glavu. procicr brzo jer je jaka."
Glrdao sam je jako cudno nijrsma vjerovao da neko zeli da mi pomogne a da ga ja na to ne natjerma ili zaprijetim. Sem Nede koja me je glrdala kao svog sina.
Sastanak je uveliko poceo . Pricali su mi o necemh a ja kao da nisma bio pristutan. Prolazima mi je kroz glavu scena da je bila jurros pored mene i prepavala u mom krevetu. A da sam ja grlio i dpavao pored neke zene. .
⭐️⭐️⭐️⭐️
izvinite sto stalno mijenjam oerpektive ali mi je tako lakse da pisem
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.