Sjedjela sam u dvoristu medju ruzama. Smirivale su me isto kao i moju majku. Kafa koja je bila vrela me je opustala dodatno.
Moj pogled je skrenuo na tren ka kapiji koja je skripala i polako se otvarala.
Vratila sam pogled ka ruzama i nasavila sa svojim ispijanjem kafe.Nervoza se pocela vracati, strah takodje al sam sebi obecala da se to vise nece vidjeti na meni.
4 crnih auta se parkiralo kod fontane na sredini dvorista. Svis u izasli iz njih kao i on.Znala sam po koracima da jr krenuo ka meni.
"Uzivas u kafi i ruzama vidim..."
nisam odgovorila nista na to.
" Nije lijepo da me kuliras u mojoj kuci..."
Okrenem se u njega puna sebe. Spremna oci da mu izvadim.
"Nije mi namjera da se raspravljam sa tobom. Zaista ne zelim svoje zivce da trosim na jednog kako bih te nazvala....
Dosadnog musraca."Gledao me je nasmija se krajickom svoje usne. Bio je toliko smiren.
"Ovaj dosadan muskarac ce ti doci glave..."
krenuo je ka ulaznim vratim akuce i zastao." Tvoj otac te vise nece traziti."
Kako je to izgovorio zeludac mi se okrenuo 777 puta u krug u jednoj sekundi.
Krenula sam za njim brzinskim korakom u kuci. Vidjela kako stavlja kasetu i pali tv."STA TO TREBA DA TI ZNACI!!!"
"Tvoj otac je digao alarm u moj grad. Ali sada zna da si odje. Ostao je zamalo bez posla i krova nad glavom i takodje zavrsio u zatvor."
Gledala sam ga punaa bijesaa a on, on je nastavio sa svojim izlaganjem.
" Da nastavim. Vuk Andrejev radi za Volkera mog najveceg neprijatelja! Preko tbog tate moci cu da unistim sve sto je godinama gradio isto kao sto je i njegov otac unistio sve moje i ubio ga. Tvoj tata mi je parola snadji se."
Nisma vjerovala u te rijeciii Volker je dovar covjek pomagao je mom ocu kada smo bili pred bankrotom. Spasavao je mog oca milion puta. Ali moj otac nije kriminalac ja sam sigirna u to.
"Sto si to nesto sokirana... To sto ti je tata kriminalac ili to sto te je odje ostavio i nece da pomogne da bi spasio imovinu i da ne bi zavrsio u zatvor?"
bijesna sam toliko da dma se zalecela na njega i uhvarila ga za vilicu.
"MOJJJJ OTAC NIJE KRIMINALAC I NIJE MENE ON OSTAVIO!!! AKO STAVRNO MISLIS DA CE ON ODUSTATI GRDNO SE VARAS. "
Nije makao mohju ruku zato sto nije ni osjetio bol.
"Bolje ti je sama da maknes ru ruku ili ces ostati bez iste te ruke. I smanji ton prestai da se ponasas kao histericna i agresivna macka. To mozes u krevetu odje ne."
Video se pusti na tv glrdma u svog oca. Ton koji se pusti me zaprepasti.Rijeci mog oca su me tako pokosile... Eto ti je.... Moj posao ne smije trpjeti niti mogu iznevjeriti Volkera... Ozvanajja mi u glavi "Eto ti je"
"Eto mi te..."
Pocne se smijati, gledao me je ocima kivno.
"TI SI SMECE! VUKANE OROV SANJACES ME U NAJVECIM NOCNIM MORAMA. ZAZALICES DAN KAD SI ME VIDJEO!"
أنت تقرأ
Jedina zelja
عاطفيةJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.