Uletjela sam u njegovu sobu koja je bila prazna. Pocela sam vikati i drati se lupati nogom u vrata. Bila sam van sebe od ljutnje prema sebi .
"Sta krestiss divljakuso!?"
"ODAKLE TEBE PRAVOD DA MEEE DIRAS I ...."
Zaustavi me svojim rijecima.
"Nisi se bunila, nego si mi disala sa vratom i stenjala."
"AKO STAVRNO MISLIS DA SAM UZIVALA NISAM JER SI LOS U SEKSU!"
Pocne se smijati jer je svjesan da lazem da pokusavam odbraniti sebe zbog greske koju sam sama sebi napravila.
"Zaigrala si se. A da se zaigravas pokusajem da mene izigras nije dobro i to ti ne preporucujem.
" Ja se ne igram sa slabim muskarcima koji su skoro pa dotakli dno. Ja volim da se igram sa muskarcima koji su isti level kao ja."
" Previse izigravas visinu u mojoj kuci i pokusvas da igras igrice sa mnom.!"
"Ja nisam zeljela da dodjem u tvoju kucu. Sam si me odje doveo, sto znaci da je ovo sada i moja kuca. Privremeno ili ne al opet je moja koliko i tvoja."
"Ne igraj se sa mnom i sa mojim zivcina"
" Kada si ti mogao da se igras sa mojim osjecanjima, bolom i suzama red je da se ja igram sa tbojim zivcima. "
"TI SI DNO JEDNOG MUSKARCA. Kada bi ovdje upala bilo koja patrola policije koja nijr " tvoja" lizao bi to svoje dno i moli.""
Posto je se u njegovoj glavi desio spoj uhvatio uhvatio me je za vrat.
"TI STVARNO ZELIS JOS IZGLEDA. NISI SVOJU ENERGIJU ISTROSLIA PRIJE.
Peskir koji mu je oko struka pada a on me izbacuje iz sobe.
" Zelim da se istusiram gubi se napolje."
Izbacio me je, tako jadno i jeftino sam se osjecala jos je samo falio novac dami zavrsi u lice i da bude komplrtiran scenario.
Bacila sam se na krevet ljuta na samu sebe jer sam sebi ovako nesto dopustila.
Covjek me na silu dovede, radi mi stavri kojr ja ne zelim prijeti a jaaa? Ja mu se prepustim , on se pokupi i ode.... Kolikooo moram da budem jadna da i posle togaa odem.kod njega a on me onako izbaci kao zadnju drolju.
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.