Sjedim u sobi gledma na prozor hladni vjetar koji pomjera grane prozivodi melodiju koja me umiruje. Nemam volju da zaspem niti da legnem u taj krevet... Rasvjeta na ulici se pali i gasi kao u filmu.
Jeza me prodje krzo tijelo kada vidim da izlazi iz kuce u bijeloj kosulji i ulazi u auto.Osjecam se mirno jer znam da nije tu umor me polako obara noge pocinju da me izdaju a snage kao da nemam.
ipak odlucim da se naslonim na krevet...
***
Nalazim se na prostranoj livadi oko mene je polje crvenih ruza. Moja majka ih je jako voljela, govorila je da joj crvene ruze unose mir. Vise sebe ne vidim kao djevojku koja ima 21 godinu nego kao dijete od 10.
"Mija okreni se."
Mio i itekako poznat glas me doziva sto me natjera da se momentalno okrenem.
"Mama, reci mi da ne sanjam reci mi da si to svtarno ti"
"Mija saslusaj me. Tvoj zivot odje pocinje bori se sine, budi jaka, ne dozvoli da patis, izdrzi sve sto sledi."
Sanjala sam je cijele noci, kako me mazi po kosi. Njene rijeci me smiruju davaju mi snagu i istrajnost. Ove rijeci su bile upustvo da izdrzim svu bol koja me ceka.
Bivu istrajna i jaka, necu pokazati slabosti sta god da se desi. Necu pokazati bol i tugu . Trudicu se koliko god budem mogla da sebe drzim sto dalje od te emocije.
|VUKAN PERSPEKTIVA|
Cuo sam iz godnika kada sam dosao buncanje dozivanje majke. Krenem ka sobi da vidim sta de desava. Ali me zaustavi Neda.
"Gospodine, cijele noci se ovo culo. Nisam htjela da je budim vjerovatno sanja majku."
"Nedo postavi mi da jedem u moju sobu njoj ces ponijeti u njenu."
Krenem koracati ka sobi i idalje se cuje glas buncanja majko... majko... nemoj dodji...
Otkljucao sam vrata sobe i otvorio ih. Skripa vrata je naglo probudila.
"ISPITTTT"
Iskocila je ko furija sa kreveta. Stala je u nevjerici i posle par sekundi se vratila u stavrnost.
"Zakasnila si na ispit proslo je 9 sati..."
Gledam u nju i njenu cupavu kosu. Mosila je istu onu haljinu od sinoc koju je nosila kada sam je doveo odje.
Strah u njenim ocima se vrati kada me je ugledala."Zakasnila si..."
polako dok izgovaram to koracam ka njoj a ona koraca unazad. Nije puno koracala zapela je za tepsnicu koja se nalazila na poodu i pala.
Glesao sam u nju i nisam rekao apsolutno nista vise. Tada je dosla Neda sa doruckom i toplom kafom koja je prozala opojan miris duz cijele kuce.
Ne pokusavajuci da joj pomognem izadjem preko vrata.
Pokupim neke stavri po koje sam i daosao da bih se na kraju i vratio u kancelariju.
|MIJA PERSPEKTIVA|
"Dobro jutro, donelq sma ti dorucak i kafu, nadam se da si se naspavala mila."
Taj glas , taj mio glas mi je bio samo tacka da puknem i pocnem plakati. Sve mi se skupilo nisam mogla vise da izdrzim.
Prisla mi je nijezno dodirnula moje obraze.
"Mila nemoj. Odje ti suze nista dobro nece donijeti. Mila suze su ti pokazatelj bola i patnje. Budi jaka. "
Nakon tih rijeci sjetim se mog sna moje majke i njenih rijeci . Od miski nisma ni vidjrla kada je Neda napusila sobu.
Nisam imala apetit niti zelju da bilo sta pojedem. Kafa je jedina koja mi je bas obuzela svu zelju za necim.
Satima sam sjedjela na prozoru i cekala da se nesto desi. Auta skoro da nisu ni prolazila pored kuce, a ljudi uopste nije bilo. Kapija se otvara , auto se parkira na isto mjesto i on izlazi iz njega. Razgovara telefonom i iskaljava bijes i nrrvozu sto vidim po pokretima.
Probada me kroz zeludac trnutak kada se okrece ka prozoru i direktno me poglrda u oci. Strah raste napoetost kao i teznija su vece nego ikad.
|VUKAN PERSPEKTIVA|
Znao sam je na prozor i da glrda da odem da bi se osjecala lakse... Njen strah i zelja da me ne gleda mi ne prave neki veliki teret . Idalje me vuce zekja da je skinem i probam.
...
Moj sastanak se oduzio i zelio sam samo malo zabave. Zelio sam da se zabavim i znao sam sa kim. Uvijek me je smirivala znala je.kad ami sta treba.
"Zaista nemam zivaca d aslusam vase budalstine.o tom oruziju. ovaj sastank je zavrsen. "
Kupim svoj sako i ustajem.
"Ali nas dogovirrr...."
"Nisam reko da posao nije sklopljn nego da je sastanak zavrsen."
Bijesno odregujem na.njegovo zaustavljanje. Ko je on da mene zaustavi.
Usao sam u stan i zalupio Vrata. Stan je bio polu maracan i nista se nije culo.
"Nastalija!! Skini se!"
U kuginji se zacuje lom casa. Odem dotamo vidim je pijanu i histericnu.
"DA SE SKINEMMMM!!! TO OCES OD MENE. IZBACIO SI ME IZ KUCE I STRPAO OVDJE. DANIMA TE ZIVEM NE JAVLJAS SE CEKAM NISTA!!!! DOVEO SI TAMO NEKO BALAVCE ! TI MISLIS DA JA NE ZNAM!!!!!"
SKACE MI PO MOZGU..... Pijana je i jako me nervira isamarao bih je.
'REKO SAM TI DA SE SKINES I NEMOJ DA MI SKACES PO MOZGU. JA NIAKD NE PONAVLJAM DVA PUTA!"
Skinula se momentalno i dala.mi je sebe medjutim mrne to nije bilo to. Nije mi bilo dosta. Zelio sma nesto novo , nesto sto ce biti samo moje. Ova se davala svakome ko je plati. Zelim nesto ne taknuto , nesto sto mi ne da tako lako.
Kupim.svoje stvari stavljam novac kao.i uvijek.
"ides? Osavljas.me.doje bez zavrsnice?"
" Dosadila si mi. Istrosena si i jeftina. Davala si se svakome. zelja.me je prosla nisi zadovoljila ni kap apetita koji ja zelim. Ja sam.mnogo gladan ali.ti nisi zasitila ni kap mene."
Krecem.da idem i cujem.je kako baca stvari i place.
"Uzgred ja odje vise necu dolaziti niti se vdijati sa tobom."
Izasoa sam.preko vrata sasvim lagano dok se u njenom stanu desavao lom... Pocela je da se dere sa prozora kako me je voljrla kako sam bio jedini ali mene to nije dotaklo cak mi jr bilo i.smjesno.
Vozio sam.i cijelim.putem sam razmisljao kako cu uzeti ono sto zelim kada dodjem kuci. Da li ce mi se dati ili nee... Znao sam da nece al.opet ono sto ja zelim.moram imati i.moje je...
STAI LEGGENDO
Jedina zelja
Storie d'amoreJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.