|VUKAN PERSPEKTIVA|
Sangula se bez razmiljanja a ja sam izvadio pistolj i pucao. sa dva metka sam ubio njrnog oca i svog najveceg neprijatelja.
Moji zapslenima sma rekoa da bace oruzije i ne rade nista.
" Jesi dobro?"
blijedo me je glrdala ali ni sekund nije prestajal da me grli.
"Jesam. RECU IM DA GA MAKNU ODSVDE ."
nisam nista morao da kazem uradili su isti sekinf sta je zahtjevala.
Zagrlio sma je pred svima. Ne znam sta mi se desilo. U meni je probudila nesto sto niakd nije postojalo.
Probudila je ono sto je on ugasio kad sam bio mali.
Uveo sam je u kucu jer se tresla i sjeo je pored kamina.
"Sjedi tu i skini to mokro sa sebe donijecu ti da se presvuces i jedno cebe."
Viktoe je krenuo za mnom.
"Vukanee dodji odje."
Krvncki me pocuce u stranu .
"Svjesan si da ce nam policija bitj za vratom zbog ovofa. Volkerov sin ce htjeti osvetu. Doci ce i pobice nas."
"moras da je maknes odavde kako znas i umijes."
stajao sam kao kip znajuci da govori ispravu stvar.
"Ne mogu."
"MORASSS! UBICE I TEBE I NJU"
"poslusaj me neka ide kod one svoje drugarice makni je "
Govorio je istinu.
Ali ja po prvi pyt nisam kogao da maknem zenu iz svog zivota tek tako.
Po prvi put sma ja njega nesto pitao.
"Ocu li je ikad moci vratiti viktore"
nasmijao mi se i uhvari me za ramena
" po prvi put te vidim ako zaljubljemog msukarca. Ne znam Vukane nisma bog da sve mogu da znam. ali znam da je moras maci odavdee"
Uzeo sam stvari i ponio ih dolje . pomogao joj ds se obuce i pokrio jr.
" Dodji kod mene."
Rekla mi je tihim glasom.
Nisam nista rekao samo sam legao pored nje pokrila me je istao kao sto sam i ja nju orije samo par trenutaka.
"Mija ja... Ti moras da odes. moras da odes odavde. ubice te."
Poglrdala me je ljuta i nevina.
"Neee ne mogu da odem ne mogu odje date ostavim.
skocila je na mene a ja sam uhvatio njrzno njrne obraze. zaslonio sma celo u celo.
" Moras. Idi kod Katarine. Cuvace te moji ljudi. Vokerov sin je ziv. a ja cak ni ne znam dje je. Moras da ides odavde.
ako ti se nestod esi ja to sebi ne bi oprosti"Glrdala me je sa suzama u ocima.
"Probudila si u mrni ono sto je moj otac ugasio prije mnogo gdoina. Ozvjela si moj zivot. Obojala si ga bojama."
Pocela je da place a ja kao i svaki tobose jak a zapravo slab muskarac je zagrlio.
" zelim da odma odrs doavde. Ovo nije zivot za tebe ovo nije mjesto dje ti mozes da zivis."
" JA NE MOGUUUUUUU BEZ TEBEEE"
Vrisrala je na sav glas
" OBECAJ MI DA CES DOCI PO MRNR KAD SE SVE OVO ZAVRSI!!!!" ne mogu . jer necu. nisi ti za ove stvari lytko moja rodjrna."
"Vukane ne radi mi ovo."
"VIKTORE POVEZI JE KOD KATARINE."
Ustao sam se i ne okrenuvsi se oridao u sobu
morali su da je iznesu uplakanu i nikakvu iz kuce i ubace u auto.
Ona je ostila .
CZYTASZ
Jedina zelja
RomansJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.