Citala je knjigu " Jedina zelja" Tu knjigu je citala moja majka kada je bila malda. ta knjiga je stajala tu dugo godina ponio sam je kada sam kupio ovu kucu i nisma je nikad otvorio.
Gledao sam je sa gornje ograde naslonjen kako cita tu knjigu. Zelio sma je jer je tako bila zavodljiva u toj spavacici.
Spavacica od satenskog materijala boje sampanjca .
Polako sam sisao niz stepenice. Toliko tiho da me nije ni cula. Vatra u kaminu je gorela toliko je bilo toplo u kuci. Niakda za ovih10 godina skoro od kako zivim odje u ovu kucu nijr ovako bilo toplo.
"Volis romanticne knjige ili?"
Strknula je i poglrdala me je...
"Volim. Kada se u dubim u neku knjigu volm da je zavrsim ali da je i rastegnem. Odvje u ovoj knjizi i nije bas sve romantika. Ima i Erotckog sadrzaja."
To Ertcki jr jako dobro naglasila. Tako seksipilno izgovorila.
Sjeo sam.pored nje na kaucu. Nijednog momrnta nisam osjetio strah ili zekju da se amknem od njrne strane.
polako sma prisoa i uzeo knjigu sapucuci joj na uvo "Ta spavacica mi stvarno smeta na tebi."
Nije me vise gledala kao uplasea mala djevojcica vec kao seksipila zena koja zeli da je skinem.
sad aje ona meni sapnula na uvo tiho
"Skini je ako ti smetal."
Rukom sam krenuo da rasirujem njene noge nije imal ves na sebi....(Precerah ga)
Prstima sam krenuo dirati G tacku to jeste izmedju stidnih usana.Prsiao sma dsajuci joj za vartom. " Zelis ki da odem? Zslis li da ides kuci"
Pocela je sama da gura moje prste unutra.Uzadssala mi je i odmaknula glavom
.."Odhovori mi"
"Necu."
znala je da me odgovor necu i ne zelim tjerao da budem grub.
"Tjeras me na grubocu"
"Zelim je."
Moj drug je usao u nju a ona je ispustaal uzdahe. Vrsitala je i molia za jos... Nisma se szdrazo Ni jednog mimenta uzdisoa sam kao i ona. apo prvi put sam zasista uzvao. A onda onda me je poljubila.
Tu mi je bilo jaso da se u njoj budi emocija neke vrste ili je sve gluma.
ustao sam sa nje povukao je na sebe tako da sjedi preko mene. Obukvatila me je oko vrata svojim rukama i snazno stsnula dok je disala za vratiom. obgrlio sma je oko struka i nabijao do kraja dok je ona i sama nakon toga krenula da radi istu stvar.
Divlja au isto vrijeme i nevina. Sto se kaze kurva i svetica. Nije znala za sebe nije htjela da dtane uprkos tome sto sma ja svrsio u njoj.
Pala je na moje rame i duboko disala sva mokra na meni.
"Ne mogu dalje"
Nastavila je disati uvrzano i sva se tresti.
" Oces tusiranje?"
Njen zbunjen pogled ali i somijeh koji sma vidjeo danss kada me je povrla na ono.mjesto se opet vidjeo.
to mi je bio signal da ipak zeli."Mozes da stojis?
" Mogu... cemu tolika briga?
Dosli smo do tus kabine. vrela voda nas je polivala. A ona kao da se vratila na opet onu fo malo prijr. Skocila je i uhvatila se.oko mog vrata. pravila mi jr ugrize po vratu i modrice sto me je dodatno uzbudjivaolo...
"Nisi se brinuo prvi put da li mogu da stojim ostavio si me takvu u bolovima"
nAstavila je da uzdise.
"Ovo je neka osveta ili se mene cini"
"Ne. Tek pocetak."
odmakla se od mene i krneula da izadje i takvog me ostavi.
Povukao sam je za ruku i gledao je u oci. Do tog momenta nisam vidjro da ima tako lijepe oci. moje usne protiv moje volje zavrsile su na njenom celu.ona se samo okrenula i ostavila me u tus kabini.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
SLUCAJNO IZBACEN 17 DIO DVA PUTA
....
HAHAHAHAHAH EVO 18.
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.