Zelja da ga udarim sa bilo cim po tom kezu koji je imao na svom licu bila je veca neko ikad. Zeljela sam da mu nos razbijem sa bilo cim sto mi pod ruku dodje.
Malo bi mu bilo isti taj televizor da mu razbijem od glavu.Vidjeo je bijes u meni. Kao da je mogao da mi procita svaku moju zelju u tom momentu. Przuio mi je flasu vina sto me je natjerlao da zamahnem... uhvatio je flasu i uzeo mi je.
"Ttttt nisam.ti dao da mi je razbijes od glavu iako znam da to zelis. Vec da je otvoris i proslavis sa mnom to sto ces biti moje vlasnistvo."
Otborio jr flasu vina, nasuo je dvije case i pruzio mi drugu. Uzela sam je i polila ga po licu. Bila sam sokirana da nemam strah i da ovako regujem.
Obrisao je svoje lice na kome je bilo blago mrgodjenje u njegovim ocima vidjrla sma zelju da me zgromi.
"Ovo ti zaista nije trebalo. Nagrdila si mi najdrazu kosulju."
uhvatio me je za ruku i povukao.ka sebi uhvativsi me oko struka. Ta agresivnost kao da mi nije smetala po prvi put ali sma ipak odregocala gurajuci ga. Poceo je saputati na moje uvo " Molices me da se maknem sa tebe. Ovo ti nije trebalo"
Potez bacanja na kauc me je vratilo u realnost. Znala sam sta ce se desiti.
prisao mi je i izbucao njegovu majicu koja je bila na meni. Zatim je skinuo svoju. Jeza koja me je prosla nije bio strah vec sok kakve plocice taj covjrk ima.
Uhvatio me je za vrat i zavukao ruke ispod mog sorca i mog donjeg vesa.Taj osjecaj vise nije bio bolan nego pravo uzivanje ali sam znala, ako se predam dobija ono sto zeli a ja gazim svoje rijeci. Ako se ne oredam drzim do svojih rijeci a on na silu dobija ono sto zeli. Opet u oba slucaja ce dobiti ono sto zeli.
|VUKAN PERSPEKTIVA|
Rado sam to brzo iako se gicala i opirala posle nekoliko trnutaka cuo sam brzo disanje. brzo disanje i opiranje u isto vrijeme. Iako joj je prijalo nije zeljela da se mi se preda. Nastavicu i perdace se.
" Tvoj inat ce te natejrati da kasnije places i osjecas bolove. Nisi trebala da mi se inatis. Prepusti se"
Njeno disanje je bilo sve brze a opiranja sve manje. Njene noge su se u jenom momentu same rasirile i opustile skroz.
U nagonu tako reci napaljrnosti i uzivanja nisi svjesna svakog svog pokreta.
Cuo sam jedan pa drugi pa treci uzah. To mi je davalo znak da mi se ipak oredala uprkos svoim rijecima kada nisam bio tu da se nece predati, da ce mi sve vratiti.
moji prsti su sada vec u njoj a ona ona kao da nije svoja. Po prvi put osdjeca ovako nesto.
Sjinuo sam sorc i ves sa nje i usao u nju. pocela je da me grize po vratu i ramenu. Nisam imao kap osjecaja koliko sam grub jer mi to vise prija.
A onda sam se samo sklonio sa nje i otisao.
|MIJA PERSPEKTIVA|
Kada se sklonio sa mene shvatila sam ipak da sam pogazila sebe prepustila se a on je dobio ono sto je zelio. Moje ruke su same poletle preko mog lica shvativsi da sam uzivala. Stenjala sam mu na uvo... Toliko sam se srozala da sam dozvolila sebi da se predam.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ipak mu se predala, ali ne zato sto je htjela vec jer je morala😋
Posto balge veze nemam o pisanju valjda vam se svidja❤️⭐️
YOU ARE READING
Jedina zelja
RomanceJedina zelja mu je bila ona. Nikada nije imao priliku da voli zeli i ludacki cuva nekog. Ona mu je promjenila zivot osmijehom i zagrljajem vrijednijim od cijelog svijeta.