Part9:Mikor lesz már vége?

140 6 0
                                    

Mikor Lia vissza tért a klubhelyiségbe nem foglalkozott a külvilággal felment és becsapta szobája ajtaját. Nemrégiben Minerva felajánlotta neki ezt mivel tudta nehéz dolgokon van túl és senki nem értené meg. Ő pedig készségesen elfogadta. Tudta milyen jó indulatú a nő és azt is, hogy tudja magányra van szüksége. Ami azt illeti az első vitájuk óta megváltozott. Lehet átgondolta és megdorgálta magát amiért Perselust számonkérte és őt is kellemetlen helyzetbe hozta. De tényleg így lenne? Tudta, hogy a magány kétféle jelentése két különböző válasszal is jár nála. Nem így van ha a magányt arra értjük, hogy ne legyen mellette az aki a jövőben összeköti vele életét akitől áldott állapotba fog esni és akinek a gyermekét fogja kilenc embert próbáló hónapig a szíve alatt hordani. Ott mindketten megtapasztalják mennyit bír ki szerelmük. Viszont így van ha arról van szó, hogy tanulás Lia csak úgy, mint Hermione nem tudott hangzavarban tanulni és néha együtt tanultak a másik mellett csendben vagy egy üres tanterembe magoltak netán a könyvtárban esetleg mind a ketten a szobájukban az utóbbi volt a legjellemzőbb mindkettőjükre. A lány öt perc gondolkodás után áttért a nagybátyára. Nem tudta mihez kezdjen. Teljesen olyan érzés fogta el, mint amikor Lucas elől menekült. De akkor elkövette azt a hibát, hogy nem állt a sarkára és nem küzdött meg akarataiért. Hányan haltak meg bűnösök a keze által oh Merlin! Bocsásd meg nekik bűneiket és Liának is amiért a jó ügy érdekében elkellett tennie őket láb alól.

Egy órás gondolkodás után nem jutott többre csak arra, hogy nem követheti el ugyanazt a hibát...most nem nem fog menekülni szembe néz a döntésével és annak következményével. Felállt felvette földet súroló talárját és tekintély parancsolóan átviharzott a klubhelységen. Anyja irodája felé vette az irányt ám út közben egy kar rántását érezte és egy pillanaton belül az egyik beugróban találta magát megismerte a kezet ezért nem akart sikítani helyette csak meglepetten nézte a férfit.
-Miért rántottál be ide? Megleptél. A férfi nem mondott semmit csak közelebb hajolt. A lány értette a célzást és nonverbálisan egy disaudiot szórt ki két kezébe fogta a férfi arcát aki érintésétől megdermedt.
-Ne mondj semmit, tudom mit szerettél volna de tudod hogy nem helyes. Azt is tudom továbbá hogy így sztrájkolsz pedig te kezdted, de nincs baj..azt hiszem én most megyek. Mondta Lia semleges arccal de Piton tudta, hogy fáj neki ezért a keze után nyúlt és egy gyors csókolt lehelt ajkaira. Mindketten érezték a másikon, hogy vágyja a folytatást, de nem lehetett. A lány óvatosan kilépett a beugróból majd tovább folytatta útját. Tudta, hogy még van tíz nap a bálig de az is irtózatosan kevés. Addig morfondírozott míg oda nem ért anyja irodája elé bekopogott és amikor anyja azt mondta szabad belépett.

-Kicsim. Mi a baj? Kérdezte anyja aggódva. -Tommy..a sebem ő okozta..azt mondta eljött átvenni tőlem a királyságot én nemet mondtam majd elővette a pisztolyát és rám lőtt mondván ha a szép szó nem hat majd ez fog. Egyik őrültet követi a másik. Nincsen nyugodt karácsonyunk, nincsen párom, nincs ruhám, a türelmem se fest mesésen és a tűrőképességem is próbára lesz téve. Nem tudom, hogy fogom bírni ezt a nagy cécót.
-Nyugalom kicsim...
-Hogyan nyugodjak meg ha te is három árnyalattal fehérebb alakot öltöttél? Kelt ki magából Lia.
-Találjunk ki valamit közösen!
-Mégis mit anya? A megoldás a végén egy értelmű..meg kell öljem..Viszont nem fog több ember meghalni a kezem által eddig amíg Harryék seggét próbáltam a professzorral együtt védeni csak akkor meghalt KÉTSZÁZ varázsló KÉTSZÁZ érted anya?! És amíg a professzor útját egyengettem, hogy egy haja szála se görbüljön akkor HÉTSZÁZ embert kellett megöljek megkönnyítve ezzel a dolgát. Hétszáz ember anya suttogta elhaltan. Az tudod mennyi összesen? Kilencszáz ember kilenc év alatt tizen kilenc vagyok. Tíz évesen már öltem. Ti tudtátok, hogy ez felbolygatja a lelki világom mégse törődtetek vele igaz? Persze hogy nem válaszolsz. Várj..Ugye nem azt akarod ezzel mondani, hogy te csaltad vele apát?
-Kicsim...
-Pont vele? MIÉRT ANYA MIÉRT?! Mi jöhet még drága Merlin...Mikor lesz már vége?! Tudod mit én most elmegyek és bál ide vagy oda nem jövök vissza egyhamar azt hiszem...
-Lia várj engedd, hogy megmagyarázzam és tudd az igazat.
-NEM! Nem akarom hallani! Eleget hallottam!

Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélyeWhere stories live. Discover now