December 24 10:00
Lia ezen a reggelen nem kelt se korán se későn. Bement a fürdőbe letusolt fogat mosott és felöltözött lement a földszintre majd készített egy gyors reggelit magának. Tudta Albus mit szeretne reggelizni így neki is elkészítette a reggelit melegítő bűbájjal tartósította mivel nem tudta mikor kel fel az öreg. Hagyott neki egy üzenet ezzel tájékoztatta, hogy hova ment és, hogy nemsokára vissza tér ne aggódjon. Mikor Albus felébredt Lia már nem volt otthon de a függönyök el voltak húzva, hogy ne lássa meg senki. Kilépett a szobából és észre vette az asztalon hagyott reggelit oda sétált majd elolvasta a levelet megreggelizett majd vissza ment szobájába. Füllett a foga egy kis citromporra de tudta a lány nem tart otthonában ilyet. Lia ahogy leért a bagolyházba megszólította az első baglyot:
-Hedwig gyere ide kérlek! A bagoly engedelmesen oda repült. Ezt vidd el Harrynek légyszíves! A bagoly huhogott egyet a lány megsimogatta buksiját majd a helyére helyezett egy kis bagoly csemegét. A következő baglyot hívta:
-William repülj ide kérlek! A bagoly oda röppent. Megkérhetlek arra, hogy ezt vidd el Ronnak? A bagoly helyeslően huhogott egyet. -Köszönöm szólt a lány majd a második bagoly is kirepült a helyéről neki is helyezett el csemegét a helyén. Még magához hívta: Thomast, Charliet, Georgeot, Connort, hogy kézbesítsenek ajándékokat. Thomas Viktornak vitt, Charlie Draconak, George Dumbledorenak vitt egy kis citromport és Connor Pitonnak vitte az ajándékot.A lányok se maradtak ki Ginnynek Mia vitte ajándékát Hermionénak pedig Shopie. Miután a bagolyházban végzett haza ment. Főzött egy finom ebédet Albus megköszönte neki a citromport és az ebédet majd vissza vonult szobájába a lány összekészült és várta Eileent. Amikor érezte közeledni a nőt elköszönt Albustól és kilépett a házból.
-Eileen hát eljöttél!
-Igen de elárulod hova megyünk. A hopponálási ponthoz sétáltak majd kinyújtotta a karját neki.
-Fogd meg a karom kérlek! Tudod milyen a társas hopponálás?
-Igen. Érkezett a válasz.
-Akkor gyere!
-....
-Na légyszii!
-Jó jó jó! Mikor megérkeztek a lány Eileenre varázsolt egy elegánsabb ruhát, majd magára is varázsolt egyet saját tervezéseiből.
-Na nee ez most komoly Lia?!
-Igeeen!
-De honnan tudtad..Perselus.
-Nem kellett ehhez Perselus elég volt a régi irataid közt rá akadnom egy leveledre szörnyen röstellem, de kíváncsiságom nyert. Elolvastam majd tudtam is mi lesz a megfelelő ajándék. Bemegyünk?
-Még szép! Köszönöm drágám!
-Ugyan már Eileen én egy csodás gyerekkort köszönhetek neked! Na menjünk! Este kilencig buliztak, aztán haza indultak.
-Merlinre ez állati jó volt! Köszönöm Lia, hogy kipróbálhattam tinédzserkori álmom!
-Nem tesz semmit Eileen. Boldog karácsonyt!ölelte meg a lány.
-Neked is drágám! Na jó én megyek csodás délutánt varázsoltál egy magam fajta nőnek. -Jaj Eileen nagyon is remek anya vagy! Bárki bármit mondd olyanokon vagytok túl a fiaddal amiken nem sokan.-Nagyon sok volt a borzalom amit át kellett éljetek, de köztetek egy olyan kapcsolat van ami kézzel nem fogható de látható! Én látom, hogy ismered minden rezzenését és ez nem egy egyszerű anya-fia kapcsolat ez több annál egy megmagyarázhatatlan kötelék de csodálatos és ezzel te is csodálatos anyának mondhatod magad Eileen! Egyet ne feledj kérlek! A múltad nem befolyásolhatja a jelened annak vége szakad akkor amikor magad mögött hagyod és akkor indulsz tiszta lappal amikor csak akarsz! Jó éjt! Ölelte meg a lány majd haza hopponált. Mikor belépett a házba el se hitte mit lát Albus éppen a vacsorát tálalta és miután észre vette a lányt oda hívta.
-Áh Lia téged vártalak! Gondoltam ma én főzöm meg a vacsorát, mivel eddig mindent te készítettél. Most én akartam neked kedveskedni. Gyere ülj le együnk együtt. Liának nagyon sokat jelentett ez mert a nagyapja nem is volt amolyan nagypapa figura. Jól esett neki Albus társasága és jót beszélgettek még a nappaliba is mikor Albus rákérdezett Perselusra.
-Lia?
-Igen?
-Te tudtál a tervünkről amit Perselussal közösen ecseteltünk ugye?
-Igen tudtam. Tudtam mit áldoz fel Perselus a nagynénémért és megígértem Eileennek is. -Valóban CSAK ezért tetted?
-Nem...már akkor tudtam, hogy ő különleges a maga módján azt is tudtam, hogy ugyan olyan lehet, mint Loki mellesleg nem is tévedtem. Nagyon szerettem a vőlegényemet és amikor Januárban meghalt nem akartam tovább élni a másik felem nélkül, aztán akkor az öcsém is elment vele. Áprilisban anyám és Eileen, majd apám. Mindenkit elvesztettem és ő volt az utolsó reménysugaram. Tudtam, hogy ő lesz a menedékem, a vége minden rossznak.-Amikor megtaláltam a szellemszálláson véletlen botlottam bele azt viszont tudtam ki és nem akartam feladni, mert megígértem és ahogy ott feküdt én már akkor szerettem, de tagadtam. Nem volt szabad az legyek aki akarok. Most se vagyok teljesen az aki akarok lenni. Vele akarok lenni. Ápolni ha beteg. Mellette lenni amikor nem úgy jön össze valami. Vele örülni ha sikerül valami. Őt akarom. Csak az a baj félek. Félek attól mi lesz ha elvesztem. Félek attól mi van ha ő nem azt akarja amit én..ahjj Albus..A lány ezután megölelte a férfit aki karjaiba zárva ígért neki biztonságot.
-Tudod én is félek attól, hogy elvesztem Minervát ezért se adtam eddig neki lehetőséget na meg persze azért mert előtte hogy is mondjam..
-Nem ítélem el Albus azért, mert Grindelwalddal volt. Az olyan emberek is ugyan olyanok mint mi. Nincs jogom pálcát törni felettük, mert nem tudom mi kellett nekik ahhoz, hogy felvállalják bárki előtt. Nekik lehet ez kínos, de én ha lenne ilyen barátom csak támogatnám, mert a barátok ezt teszik.-Nem kérdeznék semmit csak tartanám a vállam mert a barátja vagyok.
-Te tudod mit jelentek Minervának és megpróbálsz nekünk segíteni. Tudtad azt is a kezdetektől fogva amit más nem, pedig nem is tanultál itt. Ide hozott egy érzés. Te úgy félted a barátaidat mint ha a testvéreid lennének. Perselust pedig úgy, mint ha az életed múlna azon, hogy egy haja szála se görbüljön.
-A triót testvéri szeretettel féltem és Perselust is féltem és igen nagyon is talán túlságosan is..tudom felnőtt ember tud vigyázni magára de nem akarnék mégegyszer úgy rátalálni...nem élném túl azt ha őt is elveszteném. Túl sok embert vesztettem már magam körül el. Elég volt. Nem akarok többet, sok volt. Mivel a családom tűnt el mellőlem és egy olyan fontos ember akivel a jövőmet terveztem. A nagybátyám még szabadon garázdálkodik és meg akar ölni, hogy megkapja a királyságot. -Van ötlete mire készül?
-Egyelőre nincs de sejtéseim akadnak. Ez lehet furán hangzik de lehet el akar rabolni készíteni egy felvételt amin ,,megöl", hogy megkapja a királyságot engem ott hagy a francba majd kiszáradás következtében valóban meghalok vagy ha ki is szabadulok száműz vagy halálra ítél ez mind mind egy pszichopata ötlet de sokkal egyszerűbben is lerendezheti pisztolyt szegez Perselusra és magára mivel nem tudnék dönteni amivel ő is tisztába van felajánlja azt az ötletet, hogy odaadom a királyságot cserébe pedig nem kell válasszak....
ESTÁS LEYENDO
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
FanficLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...