A csodálatos éjszaka után mindketten olyan jót aludtak, mint még soha. Mikor a lány felébredt a férfi még aludt így csak a kezével megtámasztva fejét nézte ahogyan alszik. Úgy döntött lemegy megnézi Minerváékat hátha fent vannak és kérnek valamit. Ő maga úgy gondolta iszik egy bögre forró teát. Azonban amikor indult volna el a férfi visszarántotta. -Ne menj még kérlek! Nincs kedvem még felkelni.
-Jó jó maradok. Gyere ide. Azzal ölelésbe vonta Pitont. A férfi két perc alatt vissza aludt és a lány elkezdte simogatni a haját. Magához hívta kedvenc könyvét majd olvasni kezdett. Délben a férfi mozogni kezdett.
-Köszönöm ezt a szép estét!
-Én is Perselus. Felül múltál mindenkit.
-Te is eszméletlen voltál.
-Köszönöm. Szeretlek.
-Én is.
-Mostmár lemehetünk?
-Igen. Nevetett fel a férfi.-Akkor induljunk! Elindultak lent már várta őket Ablus, Minerva és Hermione is
-Mio szia!
-Lia. Beszélnünk kell.
-Mi mi történt?
-Tudom, hogy hülyén hangzik de van második neved? -
Igen.
-Lily?
-Honnan tudtad?
-Figyelj azt hiszem intuiciós képességem van. -Mio ugye tudod, hogy nekem is van ilyen és ez nagyon ritka...
-Igen azt is láttam, hogy anyád Tommyval beszélget.
-Mi?
-Ez nem most történt akkor amikor Te 2 éves lehettél.
-Hogy?
-Igen, és veszekedtek. Anyád azt mondta várandós.
-MI?! Attól a szörnyetegtől?! Én ezt nem hiszem el! Mi jöhet még...-Lia nyugalom kapcsolódott be Piton is. Semmit nem jelent holmi látomás ne értsen félre Ms. Granger nem kételkedek magában ám ilyen képességeknek csak nagyon kevesen vannak birtokában lehet ez csak véletlen egybeesés.
-Nem hinném. Ez a képesség csak vámpíroknál, vagy félvéreknél gyakori. A legérdekesebb, hogy pont Mionak van ilyen képessége ne haragudj nem akarlak megbántani de a történelemben nem hallottam olyan esetről, hogy egy mugli születésűnek lenne ilyen képessége. Mio nem tudsz a családodból varázslókat?
-Nem, mindenki mugli.
-Akkor valószínű nem mondták el neked de az a legesélyesebb, hogy adoptáltak.
-Biztos nem! Arról tudnék.
-Nem tudom Mio nincs más magyarázatom erre. Majd ha lesz még ilyen szólsz lehet igaza van Perselusnak és csak véletlen megérzések. Bár ebben nem igazán hiszek. A képek kisfilm formájában nagyon cáfolhatatlanok...Meglátjuk. Elnézést, hogy ilyen udvariatlan voltam és nem kívántam jó reggelt senkinek. Jó reggelt!-Neked is Lia! Mondta Dumbledore és Minerva.
-Gondoltam leszek olyan kedves, hogy reggelit készítek szóval ha nem bánod Mio a konyhában folytathatjuk eme agyserkentő beszélgetést vagy ha neked van dolgod nem tartalak itt.
-Azt hiszem megyek. Ha bármi ilyen előfordulna szólok. Jó étvágat a reggelihez a későbbiekben!
-Köszönjük!
-Szia Lia!
-Szia Mio! Ezzel Hermione elment. Perselus asztalhoz ült ahol Albus és Minerva már várták. A lány a reggelivel ügyködött így volt idejük kifaggatni.
-Nos?
-Mi nos?
-Tegnap nem meséltél, mert el kellett mennünk de gyarapodtak úgy gondolom a mesélni valók...-Drága Minerva én se kérdezem meg se burkoltan se nyíltan mi okból tartózkodsz itt mivel sejtem és visszafele is ugyan ez a helyzet. Nincs mit magyarázzak vagy szépítsek. Fél évig még titok lesz de persze Weasleyt meg Pottert megölöm...ha képesek tartani a szájukat akkor nincs gond ám ebben kételkedek.
-Mennyire tervezel? Mármint ezt úgy értsd milyen hosszú távra? Ha utolsó percedig gondold azt is át meg kell kérd a kezét meg kell esküdnötök sok mindent meg kell élnetek a boldogsághoz közösen. Oh és apának is kell lenned....
-Minerva kedves ez majd elválik hallották meg a lány hangját.
-Szerintem elég hosszú távra tervezünk de először ki kell ismerjük egymást, nem elég ismerni a másikat és leírni tudnunk kell a helyzetekre a másik reakcióját azt hogy mennyire kompatibilis ez az egész és hasonló dolgok szóval szerintem ne beszélgessünk még se esküvőről, se babáról mosolyodott el. Nyilván nem vagyok ellene ne értsd félre, csak időt akarok magunknak adni.-Tudtam, hogy készültetek valamire mert ismerem Perselus jellemét, személyiségét ha nem kapta volna le a tíz körméről mielőtt ide jönnek biztosan nem hagyta volna, hogy a kezemmel takarjam el a szemét. Látta a férfi szólni készül de szúrós pillantása elhallgatatta. -Azt ne merd mondani nem így van!
-De....
-Nincs de Perselus! Tudom, hogy milyen gondolatokkal jöttél akkor és azt is milyen változások után ülsz itt. Hihetetlen, hogy milyen hangulatingadozásaid vannak, de megbeszéltük hogy ezzel megfogok békélni és megbirkózunk vele. Azért viszont előre szólok hogy az idegeid is próbára lesznek téve ebben a kapcsolatban illetve a komfort zónádból is ki-ki foglak szép lassan billentgetni. Nincsenek szabályok. Csak fedezzük fel egymást ha kiismertünk minden reakciót és működik a jövőben esélyt adhatunk olyan dolgoknak, mint amivel Minerva az előbb példálózott. Képesnek tartalak olyan változásra és magamat is képesnek tartom olyan türelmi szintre amire eddig nem-et mondtam volna. Tudod miért?-Mert egymásért és kettőnkért tesszük? -Pontosan! Látod? Máris tudsz a fejemmel gondolkodni ami apró de mégis pozitív lépés a célhoz. Ehhez hasonlók fognak észrevétlenül körül ölelni a jövőben. Elő fogom aprólékosan csalni a romantikus éned amiről eddig úgy tartottad nincs, be fogod látni van lelked mert néha ha veszekszünk majd bele fogok gázolni akaratlanul, be fogod ismerni van szíved mert ha nem töltünk majd együtt annyi időt, mint szoktunk akkor hiányolni fogsz és én is. Idővel ezek képzik majd a kettőnk közti köteléket. Ezek jelentenek majd mindent és ha feladnánk ezekbe a vékony kötelekbe kell kapaszkodnunk utolsó ments vár ként.
Egyszóval nem adhatjuk fel! Ha elkezdjük végig csináljuk végig másszuk a mocsarat elcsúszunk ugyan egyszer-kétszer biztosan, de a végén azok a sebek elmúlnak és a lelkieket is begyógyítjuk egymásnak. Tudom ez a szöveg nyálas és értelmetlen EGYELŐRE. Idővel azonban megérted a lényegét a szövegemnek.
ESTÁS LEYENDO
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
FanficLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...