December 22 9:00
Reggel mikor felébredt kicsoszogott a konyhába megivott egy bögre forró teát majd úgy döntött mivel még nem éhes majd ha haza ért főz valami reggeli egyben ebéd szerűt. Ma is elment a könyvtárba, hogy szakácskönyvet keressen csak most varázslóknak szóló példányokat vett haza ment letette őket majd vissza ment. A karácsony fákat nézegette a túloldalról mikor is megakadt egy sötét alakon a szeme. Olyan megbabonázottan nézte az egyik fát mintha csak kisfiú lenne még. A lány miután az illető kigyönyörködte magát a fában és elment oda lépett az eladóhoz elmondta mit kér és amint megkapta a fát lekicsinyítve, zsebébe csúsztatta és a díszeket kezdte nézegetni. Amikor eldöntötte, hogy világos kék és világos krém zöld lesz a fa díszeinek színe olyat is kezdett keresgélni hiába kelt 9-kor délre ért haza. Készített magának egy gyors ebédet aztán gyakorolt egészen estig. Hosszú volt ez a napja is de holnap délután Viktorral fog beszélni és ez megnyugtatta.Tudta mennyire szereti Hermionét és azt is tudta, hogy Hermione is szereti Viktort. Mikor végzett megvacsorázott majd eltakarított. Úgy tervezte elteszi magát, de kopogtak. Nem tudta ki lehet este 7-kor, az előszobába ment, hogy ajtót nyisson. Amikor ajtót nyitott anyja és Eileen álltak az ajtóban.
-Szervusz Lia lenne ránk néhány perced? -Persze úgy sincs választásom mert leszavaznátok. Gyertek be. Elvette tőlük kabátjaikat majd mindkettőnek adott egy-egy melegítő bűbájjal ellátott kényelmes bundás mamuszt. A nappaliban leültek és Eileen belekezdett.
-Nézd Lia látjuk, hogy néztek egymásra Perselussal. Azt azonban nem tudjuk mi tart titeket vissza attól, hogy boldogak legyetek. -Még mindig itt tartunk? Remek. Nézd Eileen szeretem a fiad legyen akárhány éves. Szeretem minden rigolyájával együtt. Ha morog, ha kiabál szeretem nem zavar az, hogy nem a szavak embere, nem zavar, hogy nem mondja ki mit érez, a tettei bizonyítják nekem és bízom benne. Viszont nem tudom mit tehetnék azért, hogy ellazítsam sejtem milyen kifogásokkal állt elő nektek mert látom az arcotokon valamikor lefárasztott titeket a kifogásaival.Valószínűleg a korkülönbséggel példálózott meg azzal, hogy a diákja vagyok, hogy tovább fogok tanulni és ő nem hagyja itt a munkáját de ha jobban bele gondol lassan már csak egy fél évig kellene a kapcsolatunknak titokba maradnia. Illetve attól, hogy az egyetem bentlakásos tudunk csalni egy kicsit. Sőt nem is biztos, hogy egyetemre megyek mert van egy királyság amit majd irányítanom kell. Mondhatom azt is, hogy vele akarom irányítani és magam mellett akarom tudni örökké és annál is tovább. Annyi lehetőség van amit nem rág át, hogy már megfulladnánk a szabad lehetőségekben. Nem akarok kifogásokat keresni kár mindkettőnknek tagadnia azt, hogy akarjuk a másikat. Olyan mintha az egyik felem távolabb lenne. Neki kell megvívnia a maga csatáját ebben én nem segíthetek neki. Kár maszkot erőltetnünk magunkra. Nem menne. Minek keressek kifogásokat ha azok csak szomorítanak és nem a valóságot mutatják? Hosszú napom volt szeretnék lepihenni remélem megértitek.
-Persze drágám pihenj csak. Egy dolog. Pers mindig is nehéz eset volt. Tobiasra ütött ebben, de mélyen szeret. Egy embert szeretett rajtam kívül a világnál is jobban, de csalódott, elrontotta véletlen és a nő meg is halt....fél nyitni, de hozzászokik ha tudja, hogy szeretve van. Ha elmondod neki rágni fogja magát a jó lehetőségeken is, de nagyon bosszantó lesz. Csupán azért, mert szeretlek, nem szeretleket játszik nem direkt. A hangulatingadozás ezzel jár. Remélem elviseled.
-Igyekszem türelemmel lenni. Mindig pörgős életem volt, türelmetlenséggel és sose volt időm pepecselni, de a fiadért megéri megőszülnöm.
-Oh Az ajándékaid majd egy kis postással küldjük.
-Rendben köszönöm és Eileen tedd szabaddá magad 24.-e délutánra.
-Öhm rendben, szabad vagyok pont.
-Akkor sziasztok!
-Szia! Mikor Lia becsukta az ajtót elment, hogy végre a szokásos fürdését megejtse. Mivel 8-kor megy fürdeni de most elbeszélgette az időt így egy órával csúszott minden. 9-kor ment fürdeni 10:50-kor végzett és 11-kor ragadta el a biztonságot ígérő álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
Fiksi PenggemarLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...