Part29:A tűz szimbóluma.

87 5 0
                                    

-Maradj velem...szükségem van rád.
-Veled maradok. Kis idő múlva Lia felnézett rá. -Perselus?
-Hmm?
-Örülök, hogy döntöttél.
-Hidd el én is..
-12.-én szabad vagy?
-Igen, miért?
-Remek, anyámnak születésnapja lesz. Nincs ötletem mit vegyek neki...elkísérsz majd? -Persze...
-Felvállallak bárki bármit kérdez!
-Ijesztő érzés...
-Nyugalom szívem megszokod majd. Mosolygott rá.
-Minek hívtál? Nézett rá csillogó szemmel a férfi.
-Szívemnek, miért..baj?

-Nem csak olyan hihetetlen...Azt hiszem ez csak egy álom és fáj belegondolni mi lesz, ha zihálva ébredek fel...
-Nem, ez nem álom. Én itt vagyok melletted és nem megyek sehova zárta karjaiba a lány. Amikor a férfi elengedte a lányt  megszólalt. -Beszélek Potterel addig találj ki valami programot. Nincs kedvem ácsorogni.
-Jó jó. Mehetnénk mondjuk Minerváék lagzijába.
-Rendben.
-Akkor, ha beszéltetek itt várlak. A férfi vissza ment és megállt Harry melett.
-Na béke van?
-Potter...sóhajtott majd folytatta.
-Igen, béke van de szeretnék egy szívességet kérni.
-Hívjon Harrynek kérem és nyitott vagyok a kérésre. Mosolygott a fiú.
-Rendben, azt szeretném kérni találj nekem egy helyet ahol megkérhetem Lia kezét és ahol megtarthatjuk a lagzit.
-Oh rendben, még valami Perselus?
-Nem, szerintem ennyi..előre is köszönöm. -Nem tesz semmit.

Oda lopakodott Remushoz is és megkérte menjen vele.
-Velem jönnél egy pillanatra Remus?
-Persze, baj van?
-Nem csak beszélni szeretnék veled.
-Rendben. Amikor kiértek messzebb egy kicsit a férfin látszott az idegessége.
-Tudod, hogy nem vagyok a szavak embere ezért se tudom, hogyan is kezdjem...furcsán fog hangzani de szeretném November közepe felé megkérni Lia kezét erre Harry szerez a kérésemre helyet már csak a baráti tanácsok kellenek. Neked ott van Nyphadora ezért át tudod nekem adni a hangulatát és egy pár tanáccsal is el tudsz látni.
-Woah. Belecsaptál a lecsóba most nekem de szívesen segítek, ha megbocsátod nekem ami régebben történt...
-Régen meg van bocsátva Az idősebb Potter és Black az akiknek nem tudom ezt mondani. -Köszönöm és igyekszem neked mindent átadni amire szükséged lehet a későbbiekben. A sok veszekedés ellenére Lia és Perselus együtt maradtak sokat vigyáztak Tedre és felvállalták a másikat nem törődve a negatív visszajelzésekkel.

Az ismerősök közül sokan örültek nekik hiszen Liának sikerült így kihevernie Lokit és túl lépett a múltban látott szörnyűségeken. Perselus túllépett Lilyn és elengedte a múltat. Lia annyi mindent megadott neki amiről régebben csak álmodni mert, hogy  leszáradt volna a nyelve, ha mindegyiket órák hosszat köszönte volna meg. Megtanult új dolgokat és a lány mindig mutatott neki újabbat. Együtt főztek bájitalokat, kísérleteztek, hasznosan töltötték az időt. A férfi eldöntötte meg fogja November közepe fele kérni a lány kezét. Addig Remus felkészíti. Július 12.-én megünnepelték Mona születésnapját és rá négy napra a lány 20. Születésnapját is. Lia elkezdte összeállítani a tanmenetét, hogy egy hónapra-kettőre legyen előre. Mikor elkezdődött a Szeptember a lány boldogan vágott bele a tanításba és örömmel adta át tudását a diákoknak. Nagyon élvezte a gyakorlati órákat és mivel Svk tanár volt ezért elég sok volt belőle. Az elméleti részét is izgalmasan adta le. Így telt el a Szeptembere Perselussal szerelmük még mindig ugyan olyan lánggal égett és volt, hogy az egyik beugróban nem csak egy csók csattant el hanem több is ezért elkéstek de mindketten megrótták magukat természetesen.

Minden alkalommal amikor együtt voltak megvolt az új érzés mindkettejükbe. Lia Szeptember elsején átvette a királyságot és bejelentette a királyt.
-Egy kis figyelmet kérnék! Mindenki elhallgatott és a hercegnőre nézett.
-Köszönöm! A mai naptól kezdve én veszem át a királyságot és ki is jelölöm a királyt. Hosszú volt az utam mire ide eljutottam, de most itt vagyok és a királyság átteszi ide a székhelyét. Sokat kellett volna tanuljak viszont úgy érzem tökéletes képzettséggel rendelkezem így nincs szükségem csak bátorításra és egy-két tanácsra. Most pedig üdvözöljétek azt aki ezentúl az oldalamon fogja irányítani a királyságot! Perselus Pitont! A férfi lesokkolódott egy pillanatra, de a lány mellé lépett és átfonta jobb kezével derekát.
-Megérhetlek Minerva, hogy idehozd őket? -Természetesen drágám. Amikor a koronák ott voltak a lány anyjához és Eileenhez fordult. Közös erővel tegyétek fel kérlek!
-Ez a te napod, úgy lesz ahogy szeretnéd. Suttogták neki.

Anyja felemelte a koronát Eileen is rátette kezét majd a lány fejére tették. -Üdv itthon kicsim!
-Köszönöm megölelte őket majd a ruhája ami eddig az iskolai felszerelés volt átalakult olyanná ami a legjobban jellemzi. A ruhája egy földig érő tűzpiros ruha lett. Felülről csipkés kicsit vastag pántja volt. A talárja is feketéből tűzpirossá váltott. Smink is került rá de ő inkább eltűntette. Anyjának megígérte hivatalosabb megjelenésekre felteszi de alapból nem mert kiváltság a tűz szimbólum ugyan de nem akart vele felvágni. Ezután kezébe vette a királynak szánt koronát. Egy fekete külsejű smaragd köves korona került fel a férfi fejére. A lány ezüst koronát viselt. Boldogan nézett egymásra a királyi pár. Olyan érzés volt ez nekik, mintha kimondták volna a boldogító igent. Hűvös volt a Szeptember de az Október se volt melegebb. Ez nem akadályozott viszont semmit meg. Lia ki vitte a diákokat gyakorolni, hogy legyen bármi is ne tegyenek a teremben kárt.

Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélyeOnde histórias criam vida. Descubra agora