December 21 13:00
Amint Lia befejezte az ebédjét a szennyest a mosogatóba reptette. Felállt majd rendbe rakta az asztalt. Átment a nappaliba leült majd töprengeni kezdett.
-Mit is fogok készíteni a vendégeimnek?
1 óra hosszás töprengés után magára kapta kabátját majd kilépett a házból az egyik hopponálási ponthoz igyekezett. Amint oda ért a helyre gondolt és már a semmibe is veszett. Pár pillanaton belül Roxmortsban találta magát és elindult a könyvesbolt felé. Amint betoppant, mint mindig gyönyörködött egy két pillanatig a könyvtárban majd köszönt és keresett egy eladót.
-Elnézést! Tudna nekem segíteni? -Természetesen hercegnő! Mire van szüksége? -Valami mugli szakácskönyvük nincs esetleg? -Oh dehogynem csak kevesen keresik éppen azt. Erre kérem. Mikor a nő megmutatta a kínálatot Lia úgy döntött mindenből jöhet egy példány kifizette majd kilépett volna az üzletből mikor is Piton professzorral találta szembe magát.
-Oh elnézést professzor kissé figyelmetlen voltam.-Semmi baj Ms. Winters legközelebb biztosra veszem jobban oda fog figyelni. Jöjjön!
-Igen professzor és köszönöm. Amikor a férfi kiengedte egy percre megfogta a kezét amire nem vett kesztyűt ezért jéghideg volt. -Legközelebb vegyen fel kesztyűt! Suttogta szigorúan, de aggódva.
-Úgy lesz professzor. Viszlát! köszönt el a lány. A bagolyház fele vette az irányt és mindenkinek kinézett egy-egy hozzáillő baglyot. Amikor kinézte őket a nevüket felírta egy pergamenre és azt is, hogy ki ajándékát fogja kézbesíteni a kis postás. Miután végzett visszament a hopponálási pontra majd haza hopponált az egész délutánt gyakorlással töltötte és végül is egy jól kinéző vacsorát ütött össze magának. -Ez igen Lia nem vagy egy konyhatündér de ez se semmi! Dicsérte meg magát.Miután végzett a reggeli mosatlanokkal együtt elmosta az estit és a csatateret is rendbe tette amit a konyhában okozott mikor próbált valamit készíteni. Mikor letakarított mindent átment a nappaliba. Elővette elkezdett könyvét és olvasni kezdte. Kilenc órakor pattant fel helyéről. Bement a hálószobához tartozó fürdőbe majd megfürdött a víz melegsége jól esett bőrének égnek álltak nyakán apró szőrszálai és libabőrös lett. Imádott fürdeni, az átfázott testét most gondosan maga alá temette a forró meleget ígérő víz mikor végzett meleg pizsamát majd bundás köntöst vett fel. Bebújt takarója alá, de csak egy órával később jött álom szemeire.
KAMU SEDANG MEMBACA
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
Fiksi PenggemarLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...