Part11: A bál

133 5 0
                                    

Lia a bál reggelén kicsattanó jókedvvel ébredt. Mivel nála volt mugli laptopja és saját wifije ami minden varázslatot kibírt ezért lementett egy jó pár zeneszámot. Voltak köztük lassú számok pörgősek egyszóval vegyes volt úgy tervezte ő djzik miután megnyitották a bált. Mikor kész volt a lejátszási listák elkészítésével elment letusolni fogat mosni és egy copfba rendezte haját. Ez után lement a klubhelyégbe barátaiért és amint megtalálta őket elindultak a nagyterembe mielőtt bementek megszólalt. -Megvárnátok itt? Elő kerítem Dracot. Megkérdezem van-e kedve átülni hozzánk. -Rendben felelték egyszerre.
Mire Lia vissza ért Hermione mellett ott állt Krum, Ron mellett Luna és Harry mellett Ginny.
-Akkor mehetünk is. Majd' elfelejtettem 23.-a délután 5-kor a parkban Viktor kérlek! -Természetesen. Bólintott a fiú. Mikor beléptek mindenki őket nézte főleg a Malfoy Winters párost Draco és Lia nem törődtek velük csak leültek a Griffendél asztalhoz és megreggeliztek majd elindultak bájitaltanra, mint mindig. Mikor Piton megérkezett a sarkáig vágta az ajtót majd hírtelen a legtöbb éllel a hangjában megszólalt.

-Befelé! Miután az összes diák bement Piton nem szerényen bevágta az ajtót majd egyenes háttal tekintélyparancsolóan elindult katedrája felé. Útja közben megállt Lia mellett és ránézett. Majd ezt a pár pillanatot követően tovább indult és meg se állt a tanári asztalig. -Nálam nem fognak lazsálni csak azért mert este bál lesz ugyan olyan házi feladat mennyiséget se várjanak hiszen Február 1.-ig bőven meg tudnak dupla annyit is csinálni. Még most leszögezem Mr Potter és Mr Weasley ne merészeljék se Ms Winters se Ms Granger segítségét kérni mert ha észre veszem elégtelent kapnak továbbá ha egy egyértelmű parancsot meg szegnek Ms Winters és Ms Granger 50 pontjába fog kerülni a Griffendélnek fejenként emellett 2 hét büntető munkát is kapnak 1 hét Frics úrnál egy hét a pincében. Mr Potter Mr Weasley mindazon által veszt 50 pontot fejenként mivel megtagadnak egy egyértelmű parancsot illetve szintén 2 hét büntető munka ugyan úgy ahogy az előbb mondtam.

Értve vagyok?!
-Igen Piton professzor felelte Lia.
-Igen professzor. Mondta Hermione.
-Igen uram. Felelte a két fiú. Az óra ezek után kellemesebben telt. A végére a Griffendél 60 pontot vesztett mert Harry elrontotta a csontforrasztó főzetet és mivel Ron másolta ő is ugyan úgy el cseszte. Lia tökéletesen készítette el, mint mindig de Piton érezte a főzetén, hogy olyan precizitással, hozzáértéssel, boldogsággal készült, hogy sok bájitalmester megirigyelhetné. Mielőtt a lány kilépett volna Piton hűvös hangja megállította.
-Ms. Winters maradna egy percig kérem? A lány oda lépett a tanári asztalhoz.
-Miben segíthetek tanár úr?
-Tudja maga, hogy milyen minőségű főzetet készített?
-Igen uram kitűnő munkát végeztem. Mondta a lány határozottan.
-Igen ez így van de ebben olyan precizitás, hozzáértés, boldogság rejlik amit minden bájitalmester megirigyelne. Egyet áruljon el..Hogyan?
-Professzor azt hittem maga tisztába van minden ilyesmivel de akkor elmondom. Nincs semmi féle titok nyitja a dolognak csupán az odafigyelésem a precízségem és a boldogságom rejlik eme főzetben. Mindössze ennyi mindig is ilyen munkát végeztem csak most tettem bele a boldogságomból is. Engedelmével. Ezzel ellépni készült a kővé dermedt férfi mellett ám ő karjánál fogva olyan közel húzta magához, hogy össze ért a mellkasuk. Lehajolt majd óvatosan felfedezően megcsókolta a lányt. Aztán a nyakát kezdte el csókolni mikor is a lány óvatosan eltolta magától, hogy szemébe nézzen.
-Miért csinálod ezt velem? Közel engedsz és amikor tudod, hogy vágyom a folytatásra csak úgy, mint te ellöksz. Fogadok, hogy megkaptad anyám áldását ahogyan én is megkaptam Eileen áldását. Akkor mégis mi van még ami vissza tart téged? Hogy lazítsalak el? Én szeretlek Perselus és ha te ezt nem is mondod ki én anélkül is tudom, hogy ugyanezt érzed. Most megyek mert hamarosan neked is órád lesz. Később találkozunk. Ezzel a lány otthagyta a férfit aki gondolataiba mélyedt.

Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélyeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang