Lia zokogva rontott ki anyja irodájából végig szelve a folyosókat. Felrohant szobájába felkapta kabátját és lerohant a tóhoz leült kedvenc helyére és egyre csak sírt. Harryék végignézték ezt Hermione felpattant és Lia után ment.
-Hermione szerintem ez nem túl jó ötlet. -Harry nem voltunk sose mellette neked egy csepp bűntudatod sincs?! Nem álltál semelyik viharba se mellette csak elkönyvelted Piton szeretőjének, mint Ron de közbe azt se tudtátok mit adott vissza neki! Az édesanyjáért és Piton anyjáért vállalta a félholtra kínzást nem veszthetett mert ha veszített volna elvesztette volna az anyját és a két példaképét ő nem auror akar lenni, mint ti ő velem együtt gyógyítani akarja a sérült embereket! Az okait se tudjátok miért segített Piton professzornak és azt se tudjátok, hogy mióta ismeri az édesanyját mert tegezi amit a nő nem abban a pillanatban engedett meg neki. Először azt ajánlom ismerjétek meg őt utána ítélkezzetek! És nem mellesleg Harry az unokanővéredről van szó! Nem holmi Griffendéles csitriről aki senkit nem érdekel! Mindkettőtöknek melegen ajánlom az önön hibáitok meglelését illetve javítását mielőtt másban kerestek hibákat.Hermione a fejmosást követően keresni kezdte Liát. Tudta, hogy kint kell lennie mert kabátot is vitt és a Decembert kabát nélkül nem tudod átvészelni mikor is kilépett látott két alakot a tónál egy padon ülni tudta, hogy Lia az de a másikat nem ismerte fel egyből de végül azonosította Piton anyja volt a lánnyal. Hermione tudta, hogy Lia megbízik Eileenben ezért vissza ment a klubhelységbe mikor a fiúk kérdezték megtalálta-e nem válaszolt csak felment szobájába.
-Ezt nem tudom elhinni Eileen anya csalta apát Tommyval...ha ezt akkor teszi mikor apát már csak az éltette, hogy ivott és dolgozott akkor nem lennék kiakadva annyira de nem akkor történt és apa ő..tudta de nem tett se ellene se mellette semmit mondván majd anya eldönti mit akar?! Vagy nem tudott mit tenni vagy nem tudta mert mindig dolgozott..ez olyan szörnyű Eileen én mindent megtettem volna anyáért de ezt nem biztos, hogy képes leszek megbocsátani neki..
-Ne ne ne ilyet ne is mondj drágám. Vedd figyelembe azt is, hogy anyád is sok mindenen ment keresztül.
-Eileen te tudtál erről? Mondd meg őszintén. Tudtad, hogy anyámnak viszonya volt vagy van még mindig a nagybátyámmal?
-Nem és ha ezt nem erősíti meg neked az irodában úgy ahogy mesélted el se hiszem. Nagyon szeretem anyádat hiszen a legjobb barátnőm sokat vigyázott Perselusra mikor Tobias agya elborult. Hálás voltam neki és, hogy viszonozzam a kedvességét én is sokat vigyáztam rátok az öcséddel. Perselus akkor már nem otthon lakott, akkor már tanított és biztonságban volt Tobias akkor már meghalt a túl sok alkohol fogyasztástól így egyedül voltam. Fiatal voltam lett volna még esélyem a boldogságra de valahogy nem foglalkoztatott már ez a téma és tudom, hogy te se találtad meg még a megfelelőt vagy ha lenne is rá jelölt nem tartod helyesnek.-Ezt..
-Nézd Lia látom ahogy egymásra néztek Perselussal, nekem nincs ellenemre ahogy anyádnak se de mind a ketten olyan makacson ragaszkodtok a szabályokhoz, mint ha muszáj lenne aszerint cselekednetek. Nem azt mondom, hogy szegjétek meg a létező összes szabályt csak nézzetek egy kicsit jobban utána...most hagylak van min gondolkodj holnap találkozunk. Szervusz!
-Szia Eileen legyen szép estéd! Köszönt el a lány majd gondolataiba temetkezett.
-Oh nagyi segíts nekem. Mit csináljak most. Szeretem de féltem és nem akarom azt se, hogy miattam kerüljön bajba. Nem tudok most megbocsátani anyámnak és nem akarok találkozni se vele. A barátaim nem látnak be az állarc mögé. Minerva megtervezte a bált ami tíz nap múlva lesz de még nincs semmim és Eileen se segített nagyon ki most. Annyira szeretném azt hinni, hogy az életem egy rossz álom de valahogy azt érzem senki nem hiányolna azok közül akik a barátaimnak mondják magukat.A napok rohamosan fogytak és mindenki a bálra készült Lia kibékült anyjával de azt mondta neki ne várjon egy ideig többet a köszönő viszonynál mert meg kell emésztenie a hallottakat. A barátait beavatta de csak azokat mondta el nekik amiket jónak látott. Piton vissza vette állarcát és Liának ez nem igazán tetszett Dracoval nagyon jóba lett és mivel senkit nem kért fel illetve Liát se kérték fel eldöntötték közösen mennek. A bál előtt két nappal megvette a ruhát egy gyönyörű alakra simuló méregzöld pánt nélküli dresszre esett a választása Draco meg dicsérte mikor felpróbálta.
-Ez lesz az! Olyan vagy benne, mint egy magabiztos királynő!
-Köszönöm Draco és az igazat megvallva nekem is irtózatosan tetszik! Kifizetem és mehetünk is! A bál előtt egy nappal megvette mindenkinek a karácsonyi ajándékát. Hermionénak vett egy Disneylandi belépőt mivel tudta a lány el szeretne jutni a Párizsi Disneylandbe és Viktornak is megkönnyítette a dolgát könnyebb lesz szerelmet vallania az egyik toronyban a lánynak, mint itt vagy bárhol máshol. Mivel tudta, hogy eljön ő is a bálra lebeszélt vele egy találkát.Ronnak egy Kviddics világkupára vett páros belépőt, hogy el tudja vinni szíve választottját a lányról annyit tudtak meg, hogy Hollóhátas és szőke hajú. Mindenkinek leesett, hogy Luna Lovegoodról van szó. Senkinek nem volt vele baja és örültek Ron örömének. Harrynek intézett egy jövő év nyarára szóló nyaralást a Horvát tengerpartra két személyre foglalt szállást így Harry Ginnyt is elviheti. Vett még emellé Harrynek egy könyvet azzal a címmel, hogy ,,Az aurorrá válász száz szabálya." Mordon írta még mielőtt meg nem halt szegény. Tonksnak és Luppinnak megígérte amíg ők Norvégiában nyaralnak ő vigyáz majd a kis Teddy Lupinra. Vett mindenkinek édességet is és mindenki kapott egy-egy őt érdeklő témával kapcsolatos ritka könyvet. Mivel mindenkinek ez az utolsó lehetősége a pihenésre mielőtt berobban a Ravaszra való felkészülési láz úgy gondolta ellazít majd mindenkit. Ő magának egy forró fürdőt gyertya fény mellett olvasva akart eltölteni úgyhogy arra az estére felmentette magát minden kötelessége alól.
Eileennek egy gyerekkori álmát akarta valóra válltani ezért 24.-e délután el viszi őt oda ahova mindig is elakart jutni egy hajón lévő diszkóba. Perselussal egy kicsit nehezebb dolga volt de végül egy pár mandzsetta gomb mellett döntött. Kígyók voltak rajta ezzel megnyerve a lányt. Draconak pedig egy fekete elegáns fonott karkötőt szánt. Mikor elkezdte a csomagolást mindenkinek egyenlő mennyiségű édességet tett és azt a könyvet ami nemrég említve lett. Mikor végzett pergament vett kezébe és mindenkinek írt valami kedveset. ,,Viktornak sok szeretettel a párja ott lesz annál akihez úgy érzed tartozol. Valld be neki egy mesés világba mit érzel és viszonzásra találsz. Szeretettel Lia".
,,Mindenki a kiválasztott ként ismerte meg neved legyen hát egy kis szabadságod és bújj el egy percre. Tudom erre vágytál a legjobban mert te csak Harry vagy simán Harry. Vidd el akit szeretsz és érezzétek jól magatok. A könyvet azért raktam oda, hogy tudd mivel kell szembenézned a jövőben azért, hogy elérd céljaidat és a kesztyűre pedig szükséged lesz mert azt is tudom szereted a sportot is és ha idő közben változna döntésed az a toll emlékeztessen arra aki támogatott abban, hogy elérd céljaid mindenki mással együtt. Szeretettel Lia"
,,Mindenki tudja neked a nasi a legjobb barátod bátorkodtam minden új dologból beszerezni amit most dobtak piacra de mielőtt megennétek Lunával vidd el őt a kviddics világkupa meccsre és szurkoljatok egy jót! A könyvet pedig azért raktam oda, hogy tudd mivel kell majd szembe nézned a jövőben, hogy elérd céljaid szeretettel Lia.",,Tudom tudom mindig is Dineylandbe vágytál a társa a jegyednek annál van akihez úgy érzed tartozol azt is tudom, hogy édesszájú vagy ezért a kedvenceidből bátorkodtam venni egy kicsit ;) szeretettel Lia."
,,Tudom, hogy elutaztok karácsonyra és bébiszitter kéne ezért bátorkodom felajánlani segítségem amennyiben elfogadjátok vigyázok az ünnepek alatt Tedre mivel egyéb elfoglaltságom egyébként sincs szívesen teszem legyen egy áldott békés nyugodt karácsony a ti ajándékotok a kis hugival azt, hogy honnan tudok róla maradjon az én titkom ;) szeretettel Lia. Ui: Ted se marad ajándék nélkül nyugalom. Neki majd akkor adom át az ajándékát ha kettesbe leszünk."
,,Tudom mi az álmod gyerekkorod óta legyen az a délután a legszebb számodra bátorkodom meghívni téged 24.-e délután szerény tóparti otthonomba ahonnan folytatjuk majd utunkat. Nem fogadok el nemleges választ csak egy esetben tudod. Szeretettel Lia"
,,Bátorkodtam önnek is ajándékot venni hiszen mindenki megérdemli. Nincs olyan, hogy rossz kisgyerek vagy éppen felnőtt nem érdemel ajándékot csak szenet, virgácsot vagy a legnagyobb semmit a mikulás mindig tudja mindenki megérdemli hisz olykor rossztetteinkkel teszünk jót. Legyen ez a karácsonya a legszebb. Olyat fog kapni ami emellett a csekélység mellett eltörpül találkozzunk a kedvenc fájánál 25.-e reggel 10 órakor nemleges választ csak akkor áll módomban elfogadni ha elhalálozás történik szóval nincs választása professzor.szeretettel Lia",,Tudom mi szíved vágya és mivel lehetséges ezért az adni jó címszóval bátorkodlak meghívni 26.-a délután szerény otthonomba kedves Minerva mert ajándékkal akkor szolgálhatok csak. szeretettel Lia"
,,Tudom nagy szükséged van erre ezért beszereztem neked a legritkább egyben számodra megfelelő sminkes dolgokat tudom szeretsz ezzel foglalatoskodni ezért egy könyvet is tartogat számodra e doboz. Szeretettel Lia"
,,Köszönöm a felajánlást a bálra elfogadtam és remélem jót nevetünk majd! Fogadd el ezt tőlem és Astoriat hívd el vacsizni. Szerinte az a legromantikusabb ha valaki elhívja szíve választottját vacsorázni és utána sétálnak egy nagyot. Szeretettel Lia."
-Na most, hogy kész..fújta ki a levegőt a lány végre mehetek készülődni az estére holnap úgy se nagyon alszunk ezért jobb ha kialszom magam nehogy aztán holnap ne bírjam ki. Az ajándékoknak egy külön részt alakított ki és elrakta őket, hogy nehogy bajuk legyen vett egy zuhanyt megmosta a fogát a szoros konytból kiengedte kissé göndör fürtjeit majd nyugovóra tért. Anyjának a bocsánatát szánta mert még nem sikerült megemésztenie a történteket és hiába tudta, hogy ez nem helyes a daca felülkerekedett ezen gondolatán.
KAMU SEDANG MEMBACA
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
Fiksi PenggemarLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...