Part24:Inog a léc...

73 4 0
                                    

-NEM HITTEM MAGAMBA ÉS MÁS VOLTAM OLYAN AMILYEN NEM AKARTAM ÚJRA LENNI..TE ELÉRTED, HOGY MINDEN EMLÉKEM A NYAKAMBA SZAKADJON..SEBAJ! MERLIN MAJD MEGTANÍTJA A LECKÉT NEKED!
Ezzel elengedte a fiút és Idegesen mondta a következőket
-Úgy gondoltam nem kell mindenkit beavatnom de, ha már a mi kis túlélőnk így kiakasztott elmondom a vitánk témáját. Elvileg beleszerettem egy olyan emberbe akibe tilos...első kérdésem KI AZ ÉDES JÓ ISTEN TILTJA?! Folytatom. Neked ez nem tetszik...második kérdésem: NEKED KELL HOGY TETSZEN?! Várj ne válaszolj, tudom én is. Nem, akkor MINEK IS PATTOGSZ?! Még mindig folytatom. Többet láttál-e bele Harry a kettőnk közt lévő kapcsolatba? Igen, emellett még Ginnynek is csaptad és csapod a szelet nekem ilyen ember nem kell! Meg amúgy se vagy az esetem. Az unoka öcsém vagy. A kor nekem se számít de nem vagy még eléggé felnőtt olyan térben, hogy irányíts egy királyságot!

Lentebb vette a hangerőt és komolyan folytatta.
-Azt mondd meg mivel ártott neked? Azt gondoltam megérted azok után, hogy annyit segített de nem nem fogtad fel. Jól érzem mellette magam, boldog vagyok és , ha nem haragszol ki szeretném heverni a halott vőlegényem is...sose meséltem semmilyen bajomról de nem is most lesz az, hogy neked elmesélem az életem történetét vagy a VŐLEGÉNYEM HALÁLÁNAK sztoriát. Nem tetszik? Sajnálom és nem érdekel. Hermione érdekes kibékült a szituval mert felnőtt emberként kezel. Ti valahogy Ronnal az óvodások szintjét ütitek meg..és nem értem milyen alapon törtök is felettem úgy pálcát, hogy nem is ismertek. EGYSZERŰEN NINCS JOGOTOK ERRE! Legszívesebben száműznélek mindkettőtöket de nem mert a kis túlélő nélkül ,,senkik" vagyunk....persze, ha az emberek egy kicsikét is jobban akarnának valamit akkor azért harcolniuk kéne...de a jó életkörülmények nem tanították őket meg arra milyen is az amikor egy családból egy ember marad..a következőket suttogta a Griffendéles asztalnak.

-Voldemort kegyes volt hozzátok elvileg csak Harryt érte kárpótolhatatlan kár. Neville? Vele mivan?! Ő nem vesztett el senkit? De csak ti ezt észre se vettétek Bella belebetegítette a szüleit a kínzásokba és fogyatékosok lettek. Abba pedig belehaltak nem olyan rég és csak én nyílvánítottam részvétet mert tudtam, hogy egy ember akkor öltözik feketébe, ha gyászol. Fenyegetően felemelte mutató ujját ezzel csendre intve Harryt.
-Nehogy megszólalj!!! Mennydörögte. Mi az isten bajod van még ezek után vele?!
-Az unoka nővérem vagy csak neked akarok jót..
-NEKEM AZZAL TESZEL JÓT, HA BEFOGOD A SZÁDAT, FELFOGOD, ELFOGADOD ÉS FELHAGYSZ A BOSSZÚHADJÁRATTAL. VILÁGOS?!
-DE?!
-NINCSEN SEMMIFÉLE DE! ELEGEM VAN, HOGY BELESZÓLSZ AZ ÉLETEMBE ÉS NEM MAGADDAL TÖRŐDSZ! NEM ÉRTEM MIÉRT NEM FOGOD FEL..
-Nem arról van szó, hogy nem fogom fel hanem arról, hogy meg..

-ELÉG LEGYEN!!! MÉGEGYSZER EZT MERÉSZELED ÁLLÍTANI ÉN ESKÜSZÖM OLYAT TESZEK AMIT KÉSŐBB LEHET MEGBÁNOK LEHET NEM HARRY JAMES POTTER!!!! NEM VICCELEK EZ A MÁSODIK FIGYELMEZTETÉS: SZÁLJ KI AZ ÉLETEMBŐL ÉS TÖRŐDJ MAGADDAL!!!
A fiú dühösen a lány elé vágott és nem úgy nézett ki, mint aki enged.
-NEM NEM HAGYOM EZT!
-ÉS MÉGIS KI A JÓÉDES MERLIN VAGY, HOGY EZT MEGAKADÁLYOZD?!
-Harry Potter vagyok és nem fogom hagyni, hogy tönkre tedd az életedet, vesztegesd az időt...nem működne te más vagy.
-Hmm mit is szokás mondani...ja igen az ellentétek vonzzák egymást. Nézd Harry nem ő az egyetlen aki jó útra tért.
-Piton professzor ide fáradna? Kérdezte szelíden a lány. A férfi oda lépkedett. Magabiztos léptek voltak.
-Igen Harry a professzor is az volt de, ha neked ezekkel a jó útra tért emberekkel a múltjuk a bajod megoldom. Nézd meg jól a balkarját utoljára..

Nyújtotta oda a sötét jegyet a férfi karján. Ezután két kezébe vette és csakúgy, mint albus kezéről eltűntette azt a rondaságot. Harry meglepetten nézte a patyolat tiszta fehér bőrt. Mikor később találkoztak szokásos helyükön a férfi nem teketóriázott hanem szabad utat engedett érzéseinek.
-Imádlak!!! Mondta majd felkapta és megpörgette a lányt.
-Én is! Látod mondtam én holmi Harry Potterek nem fognak megállítani! -Látom...tényleg be kell lássam szeretsz és nekem sincsenek másképpen az érzelmeim....na jó, de...olyan, mint ha a második tinédzser koromat élném és képes vagyok érzelmekre...furcsa de jó érzés a melegség néha amit érzek és jó néha az is ami nem új de már másként élem meg...
-Húha valakinek sikerült előhoznom a romantikus oldalát..somolygott a lány
-Menj a romantikusságoddal a búbánatba. Nevetett a férfi.
-Chhh most megbántottad a picinyke kis lelkem...

-Elnézést szívek királynője mondta szórakozottan a férfi. Egész tavasszal ingott a léc köztük Harry nem feladni látszott és Liánál kezdett betelni a pohár....mi lesz ebből....gondolkodott mindenki. Harry mindig kapta az ívet a lánytól de ő se hagyta magát Ron elfogadta és néha Harryt ő csapta arcon. Lia nem akarta komolyabban bántani de néha elcsattant egy jól irányzott pofon.

Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélyeOnde histórias criam vida. Descubra agora