Október elején is kitörő jókedvvel kezdte a lány a tanítást csak úgy, mint amikor elkezdte. Élvezte, hogy egyszerre tud mindent is csinálni van ideje be is tudja osztani (amire eddig oda se figyelt). November elején volt egy közös estéjük és a lány megtapasztalta, hogy Perselus elengedte magát és nem görcsös tartása. Nagyon boldog volt, hogy végre nem fél már kettejüktől és bízik abban, hogy lehet esélyük. A hónap fele után egy nappal nem tudta, hogyan de azt gondolta össze szedett valami nyavalyát a diákoktól. Legyintett mondván egy egy-két nap alatt túl lesz rajta és vissza áll tanítani. Nem igazán viselt talárt ami a tanári viseletbe tartozott. Imádta amit csinált otthon a házvezetésre is jutott ideje a magánéletére is és a barátaira, családjára is. A megmaradt munkát is eltudta végezni ami a dolgozat javításból állt. Valahogy azonban nem kedvelte azt a tényt, hogy a tanároknak kötelezően talárt kellett viselniük ám amikor két hét múlva se érezte magát jobban kezdett aggódni mi is lehet a baja. Éppen fel-alá járkált a nappaliba amikor Perselus betoppant.
-Lia minden rendben? Nagyon töröd valamin a fejed, ha észre se vetted, hogy szóltam itthon vagyok..valami baj van?
-Nem nincs semmi. Most, hogy itthon vagy mit ennél?
-Ebédeltem a Roxfortba, te ettél valamit?
-Nem igazán, nem marad meg semmi bennem...lekopogom a víz még bennem van de mást nem igazán fogad be a gyomrom..ekkor csöngettek.
1Maradj majd én nyitom.
-Ne, ne csináld csak a javítást sok lehet mondta a lány. A férfi elvonult és az egyik fenti szobát rendezte át dolgozóvá és laborrá. Az alsó szinten Minerváék vendég szobája marad. Fent a dolgozó mellett kettejük közös hálója mellett pedig két vendég szoba volt még.
-Lia!
-Anya? Minek köszönhetem a látogatást?
-Azt hiszem szükséged lesz ránk.
-Eileen! Szia!
-Szia Lia!
-Mondjátok mi a haditervetek?
-Birtokba venni az egyik vendégszobát és veled maradni egy ideig.-Miért? Ne értsetek félre nem zavartok csak furcsállom, hogy velem akartok maradni...
-Azt hiszem mi tudjuk a bajod.
-Tényleg? Wow.. Még én magam se tudom de ti igen, hogy lehet ez? Ugye ti most nem ARRA..gondoltok?
-Hát öhm dee...éppen ezért jöttünk bent megbeszélhetnénk a továbbiakat.
-Oké a nappaliban várjatok meg.
-Rendben! Ezzel a lány elrohant a földszinti mosdóba. Piton hallotta a futást ezért lement és arra vette az irányt amerre futottak. Benyitott a fürdőbe és meglátta az összegörnyedve öklendező lányt. Mellé guggolt és felfogta a haját.
-Nem gondolod, hogy jobb lenne utána járni mi a baj?
-Azt hiszem tudom...vett egy mély levegőt és lehúzta a wc-t.
-Ne haragudj nem akarlak megijeszteni...
-Akkor avass be és talán nyugodtabb leszek egy fokkal.
-Amíg biztosra nem megyek nem avatlak be. Utána, ha beigazolódik a gyanúm megígérem beavatlak mindenbe kétség nélkül.Ezután felkelt megmosta arcát és csatlakozott Eileenékhez.
-Hoztam neked egy tesztet, hogy biztosra mehess vagy kizárhass egy dolgot..
-Köszi..A lány eltette és úgy gondolta holnap reggel Perselus távozása után csinálja meg ez a döntése estéig viszont megváltozott. Nem akart vele addig várni így úgy döntött fürdés után bonyolítja le. Eileenék ellátták tanácsokkal és a mi van ha kérdésekre is válaszoltak. A lány tele volt az elején aggodalommal amit, mint megtudta anyjától örökölt amikor Liával volt terhes akkor is aggódott amikor Nukával és amikor azzal a még a lány számára idegen testvérrel is terhes volt. Mona sose szerette Tommyt de ugyanakkor nem merte elmondani a lányának se másnak az igazat...nem akarta, hogy Lia gyengének higgye vagy bárki más viszont akkor nem tudott harcolni vagy a lányát és fiát sodorja veszélybe vagy magát...önfeláldozásának két csík lett eredménye. Nem volt rá büszke de megígérte magának az ő gyermekei nem fognak a rosszútra lépni.Mikor Nuka átesett a rosszoldalra Lia vele volt és megbocsátott neki ez erőt adhatott a fiúnak a továbbiakban. Liát a harci szellem a példaképeiért és anyjáért hajtotta. Nem adhatta fel mert elvesztette volna anyját, Eileent és Perselust is. Ott megismerte, hogy semmi se lehetetlen csak annyira akarnia kell az embernek, mint még soha. A lány miután Eileenék elmentek úgy döntött lefürdik. Kimerültnek érezte magát és nem volt használható állapotban az agya sem. Mikor bement a fürdőbe gondosan bezárta az ajtót függetlenül attól, hogy tudta Perselus még dolgozatokat javít. Éppen ki jött a zuhanyrózsa alól amikor is hallotta az ajtót csukódni nem foglalkozott vele inkább sietősre vette a tempót. A tesztet is megcsinálta de azt mondta magának csak akkor nézi meg ha helyet cseréltek Perselussal. Kiment a másik pedig egy gyors csók után bement a fürdőbe. A lányba volt félsz nem is kicsit mert nem tudta magát elképzelni anyuka ként jelen állásban bármennyire akart is egy kicsit.
Teddel elbírt azért egy vámpír metamorph Perselus makacsságú varázslóval/boszorkánnyal talán már meggyűlne a baja. Öt perc morfondírozás után rávette magát a teszt szemrevételezésére. Elvette az éjjeliszekrényéről és amikor meglátta a két csíkot olyan boldogság hullám söpört rajta végig, hogy minden eddigi kétsége szertefoszlott. Nem is vette észre, hogy Perselus kijött a fürdőből. A férfinek azonban feltűnt a lány kezében szorongatott valami. Mellé lépett és kikerekedtek a szemei. Nem volt képes értelmes mondatot kinyögni ezért elfojtott hangon suttogni kezdett.
-Lia? Ez?..Te?...
-Öhm nem így akartam közölni de igen jól látod apa leszel! A férfi könnyezni kezdett milyen rég volt ilyen felhőtlenül boldog..talán gyerekkorában...örömkönnyek voltak azok amik most áztatták arcát de a lány se volt máképp egymást ölelve zokogtak órák hosszának tűnő perceket és amikor végre felfogták a történteket. Lágy mosollyal elmondták a minden napos szeretleket, felidézték az összes emléküket, hogy ne is merüljön feledésbe honnan kezdték ezután néhány percig a férfi a lány hasát simogatta majd ölelésbe vonta és nyugovóra tértek.—————————VÉGE————————————
ESTÁS LEYENDO
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
FanficLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...