December 26 8:00
A lány hamar kelt mert a délelőttje abból állt, hogy rendezte a meglepetést. Meghívta idő közben a triót is és értesített mindenkit kikkel kell egy levegőt szívniuk Harryéket azonban egy órával későbbre hívta, mint Minervát és Perselust.
Amikor úgy látta minden kész adott Albusnak egy új ruhát amit fel tud venni, de nem árulta el, hogy ő tervezte. Amikor elrendeztek mindent Lia megfőzte az ebédjüket majd megebédeltek. A vacsorát is el készítette majd melegítő bűbájjal tartósította.
Amint végzett megjelent mögötte egy párduc patrónus. Nagyon megijedt mikor megszólalt Kingsley hangján így majdnem oda lettek a tisztára mosott dolgok amiket a csurgatóra akart épp tenni.
-Jesszus rezdült össze a lány.
-Oh jaj ne! Még időben elkapta pálcával a tányérokat majd oda tette őket ahova eredetileg is tervezte. Meghallgatta az igen szűk szavú beidézést majd úgy tett ahogyan Kingsley kérte. Mikor oda ért kíváncsian várta a férfit. -Lia! De jó újra látni!
-Szia Kingsley téged is jó látni!
-A helyzet az, hogy Tommy megfenyegette a Whizengamot tagjait..Perselust azért idézték be.-Mire készül...Mi van ha éppen azt akarja látni amit gondolok, hogy én kihozom onnan Perselust mert én vagyok az aki ezt megteheti. Mi van ha nem is sejt semmit. Annyi lehetősége van Kingsley.
-Igen tudom...
-Választok egy ideiglenes királyt!
-Mi? Mondd te megőrültél?
-Nem és figyelj rám. Ha Harry átveszi csak addig papíralapon a királyságot bemehet és akkor Tommynak a terve így is úgy is fuccsba megy.
-Te egy zseni vagy, de ha beszélek a Whizengamottal akkor is elrendezhetjük tudod...nyugisan.
-Legyen akkor így. Na megyek mert vendégeket várok még ma, holnaptól meg a kereszt fiam lesz az aki leköt. További szép napot Kingsley! -Neked is Zseni!
-Ne szokd meg, hogy helyettetek gondolkodok mondta Lia szórakozottan.
-Jó jó de az tény, hogy te tudsz a nagybátyád fejével gondolkodni mi viszont nem igazán. -Jól van tudod, hogy csak poénkodok de ha nem érted a viccet nem tudok mit csinálni. -Értem én csak kicsit csipkelődök.
-Megyek ha van még valami küldj patrónust. -Rendben. Szia!
-Szia Kingsley!Mikor a lány ezt letudta rápillantott órájára és meglepetten nézte, hogy mennyi is az idő majd észbe kapott és rohant a hopponálási ponthoz. Haza érve rendbe szedte magát majd Albust is rendbe tette. Mondjuk úgy, hogy alakított az öregen egy kicsit és már nem is nézett ki úgy, mint aki 150 éves sokkal inkább egy aranyos, fiatalos nagyapa figura állt a lány előtt.
-Nem is rossz mormolta a tükörbe nézve magának Albus.
-Mennyire bántja a változás?
-Semennyire letagadhatok 80 évet ami nagyon tetszik. Ekkor megszólalt a csengő.
-Maradjon takarásba inteni fogok ha jöhet! Suttogta a lány.
-Rendben! Kacsintott az öreg majd ,,elbújt" a lány kilépett az ajtón és vázolta a felállást. -Sziasztok! Örülök, hogy eljöttetek!
-Szervusz Lia ölelte meg Minerva.
-Lia biccentett a férfi. El se hitte a lány, hogy keresztnevén szólította Minerva előtt meglepettség ült egy percig az arcán majd folytatta.
-A meglepetés bent van de mielőtt bemennénk el kellene a szemetek takarjam. Van itt egy fekete kendő és a két kezem. Döntsétek el kinek melyik lesz a jó. Ajánlom a kő, papír, ollót az gyorsabban dönt.-Nekem megfelel a kendő ha nincs ellenedre Perselus. Somolygott a nő.
-Legyen mondta a férfi.
-Hű nem hittem, hogy ennyire megtanultatok együtt működni....gyanús nekem, hogy több van a dologban. Viszont azt majd azután fejtem meg ha nem gond miután az ajándékot ,,átadtam"
-Ugyan, csak karácsony van. Felelte az nő
Minervának felkötötte a kendőt majd nonverbálisan irányítása alá vonta lábait. -Nyugalom Minerva bízz bennem.
Ezután befogta Piton szemét és vele is ugyan így tett.
-Nyugalom senkit nem fogok bántani. Lazítsatok egy picit. A tea illata megcsapta orrukat a vacsora illatával együtt ezért egy kicsit megnyugodtak. Mikor érezték megállnak kicsit feszültebbek lettek. Lia eközben bólintott és Albus nagyon halkan elő lépett eddigi rejtekéből.
-Háromra leveszem egyszerre a kendőt és a kezemet. Mehet? Aprót bólintottak. -egy...kettő...három leengedte a kendőt és kezét majd a reakció mindennél szebb volt. Minerva aprót sikkantott majd megölelte Albust aki viszonozta. Piton amikor látta ez a valóság ő is megölelte az igazgatót.
ESTÁS LEYENDO
Griffendél elveszett hercegnője: Perselus Piton új esélye
FanficLia és Piton professzor megismerkedése nem túl rózsásra sikeredik. A lány egyből tudja ki ez a férfi és azt is miket tett, miken ment keresztül ám a lány csupa titok mindenki számára. Mit titkolhat a lány? Mit rejt a múlt? Mennyit lehet kibírni a me...