nyolcadik

2K 210 64
                                    

Louis mindenképp versenyt fut az idővel, egészen azóta, hogy együtt van Harryvel. A férfi nem hagyja, hogy otthon ücsörögjenek, és Louis megállás nélkül videójátékozzon, amikor éppen semmi más dolga nincsen. Ez a kicsivel több, mint fél év olyan gyorsan szaladt el, hogy a fiú alig tudott lépést tartani vele. Jócskán idő előtt, de senki mást nem meglepve ezzel lediplomázott, és most teljes állásban dolgozik a NASA-nak. Elismerések övezik amerre csak lép, és cikkek, tudományos riportok hada található meg a neve alatt, ha bárki csak rákeres az interneten. Minden megváltozott körülötte, és mostanra már ő is úgy gondolja, hogy ideje lenne feldolgoznia, lépést tartania a változásokkal, de egyelőre még azt sem tudta felfogni, mit tett, amiért Harry vele akar lenni. A NASA-nál, bár Louis szerint még a világon is, ő a legdögösebb férfi, és bár minden megváltozott, de a húsz éves fiú egyáltalán nem. Ugyanaz a kicsit kocka, de vállaltan sokat okoskodó srác a piros nadrágban, amit Harry imád, ezért vett még néhányat, és a fekete keretes szemüvegében, mint azelőtt, hogy minden elkezdődött volna. Persze Harry mellett sok dolog járt már a fejében, amivel ő is megpróbálhat legalább felérni arra a szintre, hogy ne nézzék a férfi stréber kisöccsének. Ezért volt egy akciója is, amikor el akarta hajítani a pápaszemeket, és állandó kontaktlencsét hordani, de Harry azonnal megragadta a szemüvegét, és visszatette a fejére, amikor Louis a fürdőben állt a tükör előtt, és arról magyarázott, hogy ez így felnőttesebb külsőt kölcsönöz majd neki.

- Ha meggyilkolod Okoskát, kiköltözöm. - Harry csak ennyit mondott, ezt is mosolyogva és szerelmesen, aztán ott hagyta a fiatal fiút. Louis persze tudta, hogy nem költözött volna el, de az is kiderült, hogy bár a mai napig Okoskának hívja, valójában imádja, hogy az, és hogy még külsőleg is annak tűnik. Ők ketten még nem laknak együtt olyan régóta. Bár ez sem teljesen igaz. Azóta képtelenek voltak elszakadni egymástól, hogy azon a bizonyos karácsonyon visszatértek az Űrállomásról. Persze ha Harry nem éppen újra odafent volt, vagy Louis Massachusettsben az egyetemen. Többnyire a férfi egyhálószobás, de annál otthonosabb kis lakásán, és nyilván volt olyan is, hogy Louis NASA-tól kapott bérelt stúdió lakásában bújtak össze. Harry egyszer meglátogatta a fiút az egyetemen, és gátlástalanul felment a kollégiumi szobájába is. Az MIT-n nagyon sokan tudták, hogy ki ő, Harry pedig nem rejtette véka alá, hogy mi közük is van egymáshoz az ő Okoskájával. Megfogta a kezét, amikor mentek valahova. Átkarolta a vállát, amikor valamelyik volt professzorával cseverésztek, és úgy csókolta az egyetem mosdójában, mintha még ő is csak egy diák lenne. Ezek után pedig szeretkeztek a koliban. Louis már az első perctől fogva a legelitebb szárnyban lakott, és Harry még az ajtót sem volt hajlandó bezárni, pedig Stuart, a nagyon mogorván okostojás szobatárs bármikor bemehetett volna. Mondhatnánk, hogy akárki más is, de annyira azért se Stuart, se Louis volt népszerű, hogy bárki is a szobájukban akarjon lebzselni. Itt megjegyzendő, Louis-nak ezzel az égvilágon semmi baja sem volt. Viszont hála a NASA kedvéért véghezvitt fejlesztéseknek, és kifejezetten az egyetem számára írt tanulmányoknak, lehetősége volt akár jóval idő előtt, idén lediplomázni.

Harry ezek után nem vesztegette az időt, hogy a túlfejlett agyával húzza őt, és azzal, hogy erre is csak a hozzá hasonló zsenipalánták képesek, de Louis még a szemforgatásai közben is tudta, hogy a férfi büszke volt rá. Folyton azzal viccelődött, hogy szabad még tegeznie, vagy most már nem is akar vele lógni, csak a világ legintelligensebb embereivel.

- Én vagyok a világ legintelligensebb embere - nézett rá felhúzott szemöldökkel Louis, és alig bírta visszafogni a vigyorát. - Persze van pár személy, akikre felnézek, de sajnos mind halott. Pedig azonnal lecserélnélek Marie Curie-re. Tudtak, hogy közel 200-as volt az IQ-ja?

- De biztos nem bánt volna veled olyan jól az ágyban, mint én - felelte egyszerűen Harry, miközben avokádó krémet kent a reggeli pirítósára.

I Love You To The Moon And Never Back (Befejezett) Where stories live. Discover now